Oldsmobile V8

Aloittaja sössö, 12 helmikuu, 2023, 20:52

« edellinen - seuraava »

NonSenCe

@FeV-8 utelias heti.. myytkö halvalla sen mto1 nokan (ja ehkä myös nostajat kun et kai niitä tarvi jos nokan vaihdat) jos satun sellasta tarvitsemaan?
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: FeV-8 - 08 lokakuu, 2024, 21:08, ja nokka-akseli asiaan...




Entäs se mellingin stage 2, 25211?
214/224
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

FeV-8

Lainaus käyttäjältä: NonSenCe - 08 lokakuu, 2024, 23:41@FeV-8 utelias heti.. myytkö halvalla sen mto1 nokan (ja ehkä myös nostajat kun et kai niitä tarvi jos nokan vaihdat) jos satun sellasta tarvitsemaan?

Voipi olla että menee toiseen projekti koneeseen, mutta ilmoittelen jos jää jouten

FeV-8

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 09 lokakuu, 2024, 01:08Entäs se mellingin stage 2, 25211?
214/224

Ei tämäkään pois suljettu, mutta samantyylinen hidas ramppinen oldschool nokka kuin mto1. Ehkä jotain vähän nopearamppisempaa(tyhjäkäynti vääntö) ja modernimpaa olis mukava kokeilla.

Maksimi voima saisi tulla mielellään siellä 5krpm, että pysyy kampi kiinni ikkuna lohkossa.

Toyopet

Löysin tuommoisia virtausmittaustuloksia netistä, ihan muuta kyllä etsin.

Tässä siis paljon muutakin mutta myös oldsia.
http://users.erols.com/srweiss/tablehdc.htm#Olds
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 30 elokuu, 2023, 13:25Sarjassa hiljaisen työpäivän kysymyksiä...
Kestäisikö oldsin 307:n lohko minkälaista moottorin ahtamista?
 ::)
Ameriikan foorumeiden vakiovastaus, vaihda oldsin 455 tilalle...

Mutta noin niinkuin ihan vaan ajatuksena.

Heittelin desktoppi dynoon arvoja, kun taas laiskotti.

Ei välttämättä teoria ja realismi tuollaisella kokoonpanolla kohtaisi.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Mudracer

Katoppa jos löytyy sellainen ahdin jossa "flow" 150-200 välillä.
X

SauliK



´joutsenet lentää ja luonto herää henkiin

hyvää kevättä olds miehille  8)

Mudracer

Nyy oli herra comppi saanu väännettyy nenun valmiiksi, tollanen tulossa.
COMP Cams 42-423-11 Xtreme Energy 224/230 Hydraulic Roller Cam for Oldsmobile 260-455

Olivat koittaneet veloittaa sen yöllä ja pankki pisti kortin kiinni. Toista tuntia kesti ennenku sai luurin päähän ihmisen ja nenun maksettua.
X

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 04 toukokuu, 2025, 12:24Nyy oli herra comppi saanu väännettyy nenun valmiiksi, tollanen tulossa.
COMP Cams 42-423-11 Xtreme Energy 224/230 Hydraulic Roller Cam for Oldsmobile 260-455

Olivat koittaneet veloittaa sen yöllä ja pankki pisti kortin kiinni. Toista tuntia kesti ennenku sai luurin päähän ihmisen ja nenun maksettua.


Kuulostaa äkkiseltään ihan pirteältä nokalta tommoseen maamoottoriin. Paljos sinne nyt tuli/jäi purkkaa?
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Mudracer

10.5 paikkeille, tässä on alukannet 77cc palotilalla mutta männät "syvämonttuset. Dekistä otettiin senverran poikke että männät tulee 0.4mm yli. Oletan että kohtuu lähellä 400 konewoimaa.
X

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 04 toukokuu, 2025, 18:2910.5 paikkeille, tässä on alukannet 77cc palotilalla mutta männät "syvämonttuset. Dekistä otettiin senverran poikke että männät tulee 0.4mm yli. Oletan että kohtuu lähellä 400 konewoimaa.


Eikö ois pikkusen kannattanu hivasta kansistakin?
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Mudracer

Ei hajettu niitä viimisiä koneja niin uudet kannet sai pitää pintansa, paljerako on paljon tärkeempi kuin 0.x: rutun nousu. Nyt se 0.8mm palje kattaa lähes koko männän yläpinnan.
X