Buick STW

Aloittaja viri-viri, 14 helmikuu, 2023, 19:30

« edellinen - seuraava »

viri-viri

Hakusessa Buick farkku vm. 80-91. Projektikin käy.

Yht.otot: o4o8301201 tai YV

isalmela

Lainaus käyttäjältä: viri-viri - 14 helmikuu, 2023, 19:30Hakusessa Buick farkku vm. 80-91. Projektikin käy.

Yht.otot: o4o8301201 tai YV
Joko @leivonharri raskisi luopua omastaan kun on jo se onnen kultamaa hankittuna ja urheiluauton tuntukin kiinnostaa?
Diesel on puhtaampi

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 14 helmikuu, 2023, 19:51Joko @leivonharri raskisi luopua omastaan kun on jo se onnen kultamaa hankittuna ja urheiluauton tuntukin kiinnostaa?
Mä tarviin sitä vielä.
Vielä on eilinen jossain.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 14 helmikuu, 2023, 20:33Mä tarviin sitä vielä.
Tohon mullakin aina pyrkii noi myynnit kaatumaan.
En varmasti oo.

viri-viri

No farkkua kun ei löytynyt niin -82 Park Avenue eksyi pihalle, mutta vielä voi tarjota kun ei näitä voi ihmisellä liikaa olla!

isalmela

Lainaus käyttäjältä: viri-viri - 25 maaliskuu, 2023, 09:58No farkkua kun ei löytynyt niin -82 Park Avenue eksyi pihalle, mutta vielä voi tarjota kun ei näitä voi ihmisellä liikaa olla!
No meillä on sitten melkein samanlaiset, mulla 83

Diesel on puhtaampi

viri-viri



Tämä on vielä kaukana noin hienosta kunnosta, mutta ainakin @isalmela  allekirjoitukseen sopiva, "puhtaalla" 5.7DX koneella ;D ehkä tästä joskus lisää projektit -puolella?

1320

Lainaus käyttäjältä: viri-viri - 25 maaliskuu, 2023, 19:28Tämä on vielä kaukana noin hienosta kunnosta, mutta ainakin @isalmela  ehkä tästä joskus lisää projektit -puolella?

Ehdottomasti, projektitarinoita on aina hauska lukea! ;)
Tradition Never Goes Out of Style!