Minimiitti ACS lauantai.?

Aloittaja Teesi, 10 maaliskuu, 2023, 22:43

« edellinen - seuraava »

Esmi

Perjantaina ois tarkoitus käydä.

Jooli

Tullaanhan me, ei olla käyty pitkään aikaan, ni salosta nyt ei mahoton matka oo ajella.
Luulen et Firman Epassilla saa vielä lipunki ilmatteeks :)

FuryIII 71

Jos ei tuu muuttujia, ni perjantaina ois tarkoitus tulla Siipimutterin kans, lauantaina hän menee äidilleen ja sillon ois tarkoitus tulla ihan keskenään uudestaan käymään.

Stige

Tullaanpa ehkä bel airilla paikalle jos takalasien karmit ja kontinpohja o valmis enne lauantaita et saan polttoainevermeet paikallee

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Stige - 03 huhtikuu, 2023, 09:49Tullaanpa ehkä bel airilla paikalle jos takalasien karmit ja kontinpohja o valmis enne lauantaita et saan polttoainevermeet paikallee

Mä haluun sit kojarille  :))

FuryIII 71

Eihän kukaan sattuis lauantaina ajelee lakunilan lähettyviltä ohi tuonne acs, ja haluis koukata mut kyytiin?  ;D

Jos ei, ni pitänee kysellä josko kaveri lähtis heittää. Tai tulla julkisilla (*vilunväristyksiä*).  :panic:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 06 huhtikuu, 2023, 09:07Eihän kukaan sattuis lauantaina ajelee lakunilan lähettyviltä ohi tuonne acs, ja haluis koukata mut kyytiin?  ;D

Jos ei, ni pitänee kysellä josko kaveri lähtis heittää. Tai tulla julkisilla (*vilunväristyksiä*).  :panic:
Katotaan pelaako Voja sinne asti.. :thinking:

Tai, mikäs pahan tappais..

Ei kai tuo koukkaus paljon mun matkaan vaikuttaisi?

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 huhtikuu, 2023, 09:42Katotaan pelaako Voja sinne asti.. :thinking:

Tai, mikäs pahan tappais..

Ei kai tuo koukkaus paljon mun matkaan vaikuttaisi?

No oletan että tuut ns. Lahden motaria pitkin ohitte, ni ei se iso koukkaus olis.  :D

Onko aikataulusta tietoa?

JAMANT

Perjantaina tarkoitus käydä...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 06 huhtikuu, 2023, 11:02No oletan että tuut ns. Lahden motaria pitkin ohitte, ni ei se iso koukkaus olis.  :D

Onko aikataulusta tietoa?
Lahden kautta, joo.
Enköhän mä aamusta lähde ajamaan. ;D Riippuu unenlahjoista, ym.
Joka tapauksessa ennen puolta päivää siellä.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 huhtikuu, 2023, 11:06Lahden kautta, joo.
Enköhän mä aamusta lähde ajamaan. ;D Riippuu unenlahjoista, ym.
Joka tapauksessa ennen puolta päivää siellä.

No perhana, kuulostaa hyvältä. Koukkaustakaan tule ku ehkä hädin tuskin 2km yhteensä.

Pirauttele vaikka matkan varrelta viimeistään?

Marklin

Onkos mitään ajatusta missä päin Messukeskusta ja mihin aikaan?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 06 huhtikuu, 2023, 11:12No perhana, kuulostaa hyvältä. Koukkaustakaan tule ku ehkä hädin tuskin 2km yhteensä.

Pirauttele vaikka matkan varrelta viimeistään?
Ollaan yhteyksissä..
Osoitteen mä ainakin tarviin. :thinking:

Pieni varoituksen sana..
Et ehkä.. Siis ihan pieni ehkä, pääse nauttimaan Moparin kyydistä vaan saatan leimata sut paikalliseksi pervoksi Yököttikyydillä.. >:D

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 huhtikuu, 2023, 22:05Ollaan yhteyksissä..
Osoitteen mä ainakin tarviin. :thinking:

Pieni varoituksen sana..
Et ehkä.. Siis ihan pieni ehkä, pääse nauttimaan Moparin kyydistä vaan saatan leimata sut paikalliseksi pervoksi Yököttikyydillä.. >:D

Pistän viestiä.

Ja mä nyt en mitään vojageria Mopariksi (tai edes mopariksi) laske muutenkaan, joten siinä mielessä se ja sama.  :)) Yögötin kyytiin noustessa saatan saada täällä lakunilassa sellaista kaivattua rispektiä, että kukaan ei uskalla tulla edes juttelemaan ja ooppelin kattikin jätetään rauhaan.  ;D Toki ulkonäkö on tehnyt sen jo muutenkin tehokkaasti, paitsi katin osalta.  :))

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 06 huhtikuu, 2023, 22:19Pistän viestiä.

Ja mä nyt en mitään vojageria Mopariksi (tai edes mopariksi) laske muutenkaan, joten siinä mielessä se ja sama.  :)) Yögötin kyytiin noustessa saatan saada täällä lakunilassa sellaista kaivattua rispektiä, että kukaan ei uskalla tulla edes juttelemaan ja ooppelin kattikin jätetään rauhaan.  ;D Toki ulkonäkö on tehnyt sen jo muutenkin tehokkaasti, paitsi katin osalta.  :))
HEI!??! :o
Haluutko kyytiin, vai jatkatko vttuilua? Hä? :banghead:
Tuo on AITO amerikan Mopari..