Classic Motor Show 2023 Lahti - minimeet?

Aloittaja Pertti K, 04 toukokuu, 2023, 09:31

« edellinen - seuraava »

Kiinnostaako minimiitti

Lauvantaina
6 (46.2%)
Sunnuntaina
7 (53.8%)
No ei tod!
4 (30.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 13

TwistOla

Noin 7 tuntia tuli pyörittyä tuolla. Eipä kukaan kellarilainen ainakaan häirinnyt  ;D  Muita tuttuja sitten olikin.
Tähä jaksa ny mitään ylvästä keksiä!

juhapih

Määkin olin siä, muttei muita kuin muualta tuttuja tapasin.

EDIT:

Parkissa jossakin hevonvitunkuusessa kerrostalon pihassa.

Pertti K

No täähän meni hyvin, ei ollut kuin @Mikkis83 häiriöksi ja sekin vaan vähän aikaa. Minimeet, paino sanalla mini.

JiiTee

Kävin, en tunnistanut ketään. Mission completed... :rotfl:

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: sössö - 06 toukokuu, 2023, 12:50tässä oli sellasta suomalaista melankoliaa.
Okei, tänään olis kohtalon hetket.

Barometrin mukaan 4 tyyppiä täältä mun lisäksi menossa tuonne.

Mä oon ehkä klo 12 pintaan mestoilla?

Mä oon sekä pitkä että lihava tyyppi, silmälasit, kirjava paita/ulkotiloissa sininen, tylsä takki.
Ollaan kurakelin autolla liikkeellä, eli edes siitä ei tunnista.
Vielä on eilinen jossain.

Pertti K

Minä olin se Stetsonpäinen nuorimies.

Mikkis83

Minä oon tänäänkin liikkeellä samoissa kamppeissa, mitä eilen.
All show but never go.

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 07 toukokuu, 2023, 12:09Minä oon tänäänkin liikkeellä samoissa kamppeissa, mitä eilen.
aatamin asussa
Sinä vain

Mikkis83

All show but never go.

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Marklin

leivonharri

Näyttelyssä käyty, kaikki neljä muuta kellaristia väistetty ilmeisen onnistuneesti.

Kävi vanhanaikaisesti. Parkkiksella oli niin paljon sellaisia autoja, jotka oli myös Nummelan lukion parkkiksella yleinen näky silloin kun itse kävin siellä, joten jotenkin ihmeellisesti viimeistään jonottaessa sisälle taannuin lukiovuosiin. Heti lipuntarkastuksen yhteydessä joku söötti teinityttö tyköistuvissa tamineissa (ehkä joku jo ensi kevään ylioppilas?) työnsi kouraan muovikassillisen jonkun kumi- ja alumiinikaupan mainosmateriaalia.

Nuori nainen olisi voinut olla tyttäreni. Kannoin tuota muovikassia läpi shown, lopputulos näkyy ylläolevassa kuvassa vasemmassa alareunassa.

leivonharri

Tähän kuvaan on tallentunut jonkun toisen kävijän muovipussi.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 07 toukokuu, 2023, 13:01@Mikkis83 bongattu eilen matkan päästä:

Koskas se on silmälaseja alkanut käyttämään? Hieno fleece.
Sinä vain

Marklin

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 07 toukokuu, 2023, 16:50Koskas se on silmälaseja alkanut käyttämään? Hieno fleece.

Joo, mä kanssa mietin, että kukas tuo oikeanpuoleinen tyyppi onkaan, kun näyttää jotenkin tutulta...
 :thinking:

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 07 toukokuu, 2023, 22:11Joo, mä kanssa mietin, että kukas tuo oikeanpuoleinen tyyppi onkaan, kun näyttää jotenkin tutulta...
 :thinking:
juha miedon punkkaripoika
Sinä vain