Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Edelleen peräänkuulutan toimivaa ja halpaa.. ::)
Tuo Hemi olis hankintahinnaltaan, mutta.. :oushit:
The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

Toyopet

Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 23 maaliskuu, 2023, 20:35Onko se barrakin huono?
https://japanimports.fi/index.php?pageid=7&aid=208&bid=209&lang=fi

Täytyy tunnustaa, etten ole nähnyt suuremmin jaossa olevaa tietoa kummastakaan.. ::)
LS:stä taas joka puolella.
Kyllä tuo LS tuntuu perineen SBC:n aseman joka paikkaan käyvänä/sovitettavissa olevana koneena, mutta reilusti paremmalla hinta/laatu-suhteella.

Jostain kumman syystä nyky-Hemit, tai esim. tuo Barra ei siihen asemaan ole päässyt.. :thinking:

Mitäs noihin maksaa osat? :o

The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 23 maaliskuu, 2023, 20:51Täytyy tunnustaa, etten ole nähnyt suuremmin jaossa olevaa tietoa kummastakaan.. ::)
LS:stä taas joka puolella.
Kyllä tuo LS tuntuu perineen SBC:n aseman joka paikkaan käyvänä/sovitettavissa olevana koneena, mutta reilusti paremmalla hinta/laatu-suhteella.

Jostain kumman syystä nyky-Hemit, tai esim. tuo Barra ei siihen asemaan ole päässyt.. :thinking:

Mitäs noihin maksaa osat? :o


En minä noista mitään tiedä mutta jonkinlaista mainetta noilla kai on.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Carillo

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 23 maaliskuu, 2023, 20:51Täytyy tunnustaa, etten ole nähnyt suuremmin jaossa olevaa tietoa kummastakaan.. ::)
LS:stä taas joka puolella.
Kyllä tuo LS tuntuu perineen SBC:n aseman joka paikkaan käyvänä/sovitettavissa olevana koneena, mutta reilusti paremmalla hinta/laatu-suhteella.

Jostain kumman syystä nyky-Hemit, tai esim. tuo Barra ei siihen asemaan ole päässyt.. :thinking:

Mitäs noihin maksaa osat? :o



Epäilen, että jonkun verran enemmän kuin LSX patoihin. Eikä ne taida olla ilmaisia Cojoottiinkaan  :thinking:

A.Naali


Tuolla oli ihan mielenkiintoista barra rakentelua, jossain videolla näki moottorin kasaustakin. Vois olla tommosen ison ahtimen kanssa kova peli. Harmi kun ei ole uusia videoita tullut hetkeen..

Kodez

Jaguar Sovereing 3.6 -87
ja vajaa 150 entistä laidasta laitaan
https://kodesgarage.kuvat.fi/kuvat/

Gary Grand

The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

palontie

Pitääkö noista maksaakkin :o
Eniten vituttaa kaikki.

sämpy

Hyvin on kuussatkun osat lähteneet liikkeelle kaupasta, pitää jo tilailla lisää. Puol tuntia sitten joku osti rekisterikilven valon ja eilen illalla tiivistesarjan.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Smirkelimies

https://www.blocket.se/annons/skaraborg/1932_ford_roadster/107750760

Ilmotuksessa kerrotaan että on ruottalaisten itse tekemä kori. Mitähän vehkeitä tommoseen hommaan tarvitaan, hienoa että jotkut osaa. Jäis tekemättä, tai ehkä vanerista 90 asteen kulmilla   ::)

1320

Lainaus käyttäjältä: rb - 23 maaliskuu, 2023, 18:47Niin...  :-\
Mitähän GM puritanistit tykkäis, jos ajas 71 SS Chevellen tontille, minkä keulalle on pultattu tämän vuosituhannen Hemppa?
Et nää on vähän...
Aina ei ymmärrä tota lässytys intoa vieraan konsernin autoihin, koska sekä hopalta että Moparilta löytyy myös sitä tuoreempaa tekniikkaa, jos sellaiseksi haluaa vanhuksensa päivittää.

No joo, en laske itseäni GM puritanistiksi, mutta mun mielestä tekniikan valmistajalla ei niinkään ole väliä, mutta sen sijaan tekniikan pitäisi olla ajan henkeen sopiva. Tuollainen uusi motti ei vaan sovi vanhaan autoon, hyi h.........i. :shitfan:

Tuo Moparihan olisi tässä tapauksessa hyvä aihio LS swappiin, eli toi LS pois keulilta ja roskikseen, ja sitten vaikka Moparin isolohko tilalle. Toki laatikko ja eturipustus täytyis vaihtaa samalla, että aihion hinta taitaisi jäädä vähän turhan kovaksi... Kohta joku tulee ylistämään tähän tuollaista hajutonta ja mautonta LS mottia, mut mä kyllä ajan mielummin jollain väljällä savuttavalla 200hp asuntoauton isolohkolla kuin tehdasuudella LS:llä/muoviHemillä tms. En vaan ymmärrä mitä hienoa noita on tunkea vanhaan koriin.
Tradition Never Goes Out of Style!

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 24 maaliskuu, 2023, 09:57https://www.blocket.se/annons/skaraborg/1932_ford_roadster/107750760

Ilmotuksessa kerrotaan että on ruottalaisten itse tekemä kori. Mitähän vehkeitä tommoseen hommaan tarvitaan, hienoa että jotkut osaa.
Mankeli, sikkikone, englanninpyörä, kutistin-venytin. Kanttikonekin voisi olla. Ja hitsikone sekä rälläkkä. ;D

Tai sitten vasara, hiekkasäkki ja puupölkkyjä.

Tuolta voi katsoa, miten HarriS on koria tehnyt: https://kellari.vip/index.php?topic=870.0
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Camino79

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 24 maaliskuu, 2023, 10:19No joo, en laske itseäni GM puritanistiksi, mutta mun mielestä tekniikan valmistajalla ei niinkään ole väliä, mutta sen sijaan tekniikan pitäisi olla ajan henkeen sopiva. Tuollainen uusi motti ei vaan sovi vanhaan autoon, hyi h.........i. :shitfan:

Tuo Moparihan olisi tässä tapauksessa hyvä aihio LS swappiin, eli toi LS pois keulilta ja roskikseen, ja sitten vaikka Moparin isolohko tilalle. Toki laatikko ja eturipustus täytyis vaihtaa samalla, että aihion hinta taitaisi jäädä vähän turhan kovaksi... Kohta joku tulee ylistämään tähän tuollaista hajutonta ja mautonta LS mottia, mut mä kyllä ajan mielummin jollain väljällä savuttavalla 200hp asuntoauton isolohkolla kuin tehdasuudella LS:llä/muoviHemillä tms. En vaan ymmärrä mitä hienoa noita on tunkea vanhaan koriin.




Just my 2 cents. Mutta se "hienous" tulee siinä että on vähän voimaakin, kulutus on maltillinen, osat ei maksa sisäelimiä. Toisinsanoen voi ne vanhaan isolohkoon työnnetut kiloeurot laittaa ennemmin vaikka tankkiin ja nauttia siitä ajamisesta.
GM only 😉
+Pihatraktori :D

rb

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 24 maaliskuu, 2023, 10:19mut mä kyllä ajan mielummin jollain väljällä savuttavalla 200hp asuntoauton isolohkolla kuin tehdasuudella LS:llä/muoviHemillä tms.
Nojoo,  vanhan liiton meininkiä, eikä siinä mitään.
Mut itte voisin nähdä sen vanhan Valiantin muovihemillä, ihan taloudellisuus / suorituskyky syistä, koska vakiona on jo paukkua kivasti ja jos sen ylivaihde laatikonkin käyttää, niin kympin kulutuksiin pääsee muutenkin kun aprilli jutuissa.
Ja tietty se ropaamisen tarve on noilla aika minimissä, jos ajattelee niin että kilometrejä tulee roppakaupalla.