Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

sössö

Hyvää kyytiä ainakin antaa.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 22 syyskuu, 2020, 21:20Hyvää kyytiä ainakin antaa.
ihan hyvä tuo uuskin ajaa vaan alusta oli napakka mitä wilburin uudempaa ajelin

sössö

En muista tähän hätään olleeni koskaan uudemman kyydissä, mutta jos on semmonen vojagermainen kova alusta niin ei hyvä.

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: ramman - 22 syyskuu, 2020, 13:09Hyi Saatana mikä maalaus.

Mielummin joisin vaikka sandelssia ku ajasin tolla  :P

Älä mainitse turhaan herrasi nimeä!

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 22 syyskuu, 2020, 13:37Meinasin että näkee kun juo sitä San..örgh, ei pysty sanomaan loppuun...

Noin, ota ees tuosta esimerkkiä ramman...  :))

Murikka

Lainaus käyttäjältä: ramman - 22 syyskuu, 2020, 13:12Jotain kuudenkympin ja kuoleman välissä olevia hivenen ylipainoisia bubirusuja jossain maalaukseen sointuvissa leopardilegginsseissä
Yrjistä


palontie



Sleepercooler

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 syyskuu, 2020, 13:05https://www.nettiauto.com/chrysler/vision/11284934

 :o
Taideteos?

Hyi vittu! Toi on kyllä rumin maalaus minkä olen ikään nähnyt :'( Onkohan omistaja antanut maalarille vapaat kädet..... Kait tolla on varmaan saanut jonkun sukupuolitaudilla varustetun puuman kyytiin 8)

palontie


Dohc


palontie

Aika kummallinen näin aamutuimaan.


Pertti K

Iltapäivällä näyttääkin varmaan jo hyvältä.

Pertti K

MItenkähän onnistuu linkaaminen, mutta tuossa olis minuta aika edullinen setti jollekin jolla on ylimääräistä tilaa ja aikaa kaupitella: https://www.facebook.com/commerce/listing/864405437298893/?media_id=0&ref=share_attachment

jariha

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 27 syyskuu, 2020, 08:41MItenkähän onnistuu linkaaminen, mutta tuossa olis minuta aika edullinen setti jollekin jolla on ylimääräistä tilaa ja aikaa kaupitella: https://www.facebook.com/commerce/listing/864405437298893/?media_id=0&ref=share_attachment

Ei onnistunu... pitäs kuulua johonki vtun veispuukiin jotta näkis tuotteen etes...

Pertti K

Jaa ryhmä piti näkyä kaikille mutta ilmeisesti vaan joillekin v!tun viespuukkilaisille, tässä olennaisimmat tiedot:

Hinta 1000 €
Lapeen Ranta
Myydään kaikki köntässä.
Pääasiassa 70-80-luvun full-size sedan ja farmarin korin osia.
Puskureita n. 40kpl
Lokareita 6kpl
Ovia n. 30kpl
Konepeltejä 8kpl
Takaluukkuja 5kpl
Maskeja 5kpl
Pölykapseleita 60-90-luvun n. 200kpl
Takavaloja 60-80-luvun n. 50kpl
Ohjaustehostimen pumppuja 50-ja 60-luvun n. 45kpl
Listoja yms pikkusälää

Huom. myydään kaikki kerralla!!

Soita 0405482001 wa, txt, mese
09.00-20.00