Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

jariha

Paalikuormalta kuulostaa... toi köntässä myyminen on hankale asia? Mullakin ois yks vaggilainen ilman myllyä ja myyn köntässä jahka jaksan ilmotuksen tehä???

Pertti K


Marklin

Lahden suunnalla pari keskimääräistä arvokkaampaa Kapriisia tarjolla:

https://www.nettiauto.com/chevrolet/caprice/11648634

https://www.nettiauto.com/chevrolet/caprice/11648154 

Kieltämättä siistin näköisiä pelejä molemmat, mutta mahtaako kotomaan kamaralta löytyä ostajaa noilla hinnoilla.

Toyopet


Kyrpov

Aina ilo nähdä mustat kilvet ysäriautossa  :o

35830_man


redneck1

^Maksaa noin 4 tonnia enemmän mitä aikoinaan v8 magazinessa. Hinnat nousee.

Tipi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 26 syyskuu, 2020, 19:02Kyllä tää on -94 tai vanhempi.
https://www.nettiauto.com/chevrolet/suburban/11647470
Juu kojelauta ja ratti ainakin on sitä vanhempaa mallia. -94 ostin uuden Metron tuoman suburbanin,oli juurikin tuommonen sisältä,
hintalapussa luki 245000 mk...
Oisko tuo vuosimalli käyttöönottovuosi...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: ImpJay - 29 syyskuu, 2020, 22:38https://m.nettiauto.com/imperial/crown/11648565?vifAdCount=0&vifNav=Y

Nyt on tunnettu 73 Imperial tarjolla.

@Pertti K
Pertillä on ostohousut nilkoissa.. Ei se mitään pääse ostostelemaan nyt. :pckahvi:

35830_man

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 30 syyskuu, 2020, 06:25^Maksaa noin 4 tonnia enemmän mitä aikoinaan v8 magazinessa. Hinnat nousee.

Pyynti on enemmän kuin mä maksoin pari vuotta sitten.

Pertti K

Onkohan tommonen Imperial Lebaron järkevä hankinta ollenkaan? Tuntuu vetävän puoleensa liikenteenjakajia sekä muita pieniä ja keskisuuria ongelmia. Jos toki kivoja nuoria naisia myös, mutta mulle riittää nämä nykyiset oikein hyvin, kiitos.

Taidan lisätä tämänkin muistivihkooni.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 30 syyskuu, 2020, 07:33Onkohan tommonen Imperial Lebaron järkevä hankinta ollenkaan? Tuntuu vetävän puoleensa liikenteenjakajia sekä muita pieniä ja keskisuuria ongelmia. Jos toki kivoja nuoria naisia myös, mutta mulle riittää nämä nykyiset oikein hyvin, kiitos.

Taidan lisätä tämänkin muistivihkooni.
Täyttä Ämericcaa..
Leveet ajolinjat ja näyttävät lähdöt.. 8)  O0

35830_man

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 30 syyskuu, 2020, 07:43Täyttä Ämericcaa..
Leveet ajolinjat ja näyttävät lähdöt.. 8)  O0

Saa parkkeerata miten haluaa...  ;D

Gary Grand


35830_man