Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Tipi

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 03 lokakuu, 2020, 10:23Eiku musta peessillä sisustalla: https://kellari.vip/index.php?topic=1238.0
No perkule sentään, ei se sitte käy...Eikä vaimo aikonu antaa ostohousuja, jotain muuta se kyllä aiko antaa illalla, mitähän se mahtaa olla?

jusssi

https://www.nettiauto.com/chevrolet/corvette/11607506
Ei pysty käsittämään näitä ruiskusta kaasariksi höpönassuja... Ilmanputsarikin vielä naurettavasti konemuovin läpi, että imee varmasti kuumat ilmat konehuoneesta päin...  :(

rb

Lainaus käyttäjältä: jusssi - 03 lokakuu, 2020, 10:57Ei pysty käsittämään näitä ruiskusta kaasariksi idiootteja...
Se ilmianto vihapuheesta tuli sitten Karpovilta...

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 03 lokakuu, 2020, 06:41Tätä jo eilen katselin, vaikka ei ollut 1972 ja regency mutta hyvin samanlainen. Nyt jopa Suomessa. :iwantit: Melko kaukana meistä.

Ajattelin myös melko halpaa hintaa. Näyttää että olisi tuotu ulkomailta hetki sitten, niin mihin hintaan se sieltä on rahdattu vai ottaako myyjä takkiinsa. :o  Pohjan kunto on kysymysmerkki, mutta veikkaan että pakoputki lähtisi ainakin vaihtoon ja alle tarvittaisiin valkosivurenkaat. Kone on epäilyttävästi pintaruosteen peitossa alempaa, vaikka silloin on yleensä koko kone pintaruosteessa. Ei vaikuta mitään käyttöön, mutta jos se yhtään viittaa pohjan nykyiseen kuntoon. Puskurit on ihmeen hyvässä kunnossa joten olisikohan joskus uudelleen kromattu. Pakkivalot on melko paskaisen näköiset, mutta niinhän se usein  on näissä.

Myyjän kamera sattumalta välttää ovien alareunoja. :thinking:

Entä miksi maalipinnan sävy vaihtelee näin paljon? Toki voi olla jotain harhaa, jos valoisassa otettu.




Lopputulos: Hyvä auto, jos saisi kuvat pohjasta ja ovien alareunista.
lopputulos: sopivan hintanen auto niille joilla on rahaa ja kykyä hankkia amerikkalainen auto

jusssi

Lainaus käyttäjältä: rb - 03 lokakuu, 2020, 11:07Se ilmianto vihapuheesta tuli sitten Karpovilta...
Ok, kaduin ja siistin sitä vähän...  ;D

palontie

Lainaus käyttäjältä: jusssi - 03 lokakuu, 2020, 10:57https://www.nettiauto.com/chevrolet/corvette/11607506
Ei pysty käsittämään näitä ruiskusta kaasariksi höpönassuja... Ilmanputsarikin vielä naurettavasti konemuovin läpi, että imee varmasti kuumat ilmat konehuoneesta päin...  :(

Laita karpoville yv aiheesta..

jusssi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 03 lokakuu, 2020, 11:33Laita karpoville yv aiheesta..
No en saatana laita, kun ei minua kiinnosta kenen se on eikä se, että tietääkö omistaja kommenttini asiasta vai ei. Ja eiköhän täältä joku hälle ilmoittele, että "sun autoo on dissattu foorumilla..jne" paskaa. Kantani tulee tuossa viestissäni ilmi ja sillä sipuli.

Pertti K

Tervetuloa kellari"huumorin" pariin...

Kyrpov




Kamalaa dissiä meikän kaasarivetestä

palontie


Gary Grand


Pande

Lainaus käyttäjältä: palontie - 03 lokakuu, 2020, 13:35Ei taida Suomessa paljon tällaisia olla?
https://www.nettiauto.com/jeep/comanche/11663778
Yhdellä OD-nimimerkillä taisi olla tuollainen joskus 2007-08. Olikohan punainen? Voi olla että mulla on kuviakin siitä, tätä en varmaksi muista kyllä enkä tähän hätään löydä.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 03 lokakuu, 2020, 13:35Ei taida Suomessa paljon tällaisia olla?
https://www.nettiauto.com/jeep/comanche/11663778
taitaa nyt olla kolme vai neljä samaan aikaan myynnissä




https://m.nettiauto.com/chevrolet/pickup/11664111 tässä ois @Jooli  mun mielestä vähän parempi hintalaatu 4x4 6.2.... @Camino79  myös

palontie

Ite en muista tollaista nähneeni.

kuutio

^kyl toi worktruck keula on vaan äijämäistä