Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

LPR

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 15 elokuu, 2023, 01:08Mun Bellyssä alkaa museoinnista oleen 28 vuotta. Pikku hiljaa palautellu sitä enemmän museomalliin sopivaksi. Valtaosa silmää häiritsevästä on kyllä ollu siinä jo sillon museoleiman aikaankin...

Vanha MG on ollut 35 vuotta museorekisterissä ja entisöinnistä on yli 40 vuotta. Alkaa jotain pientä käytön jälkeä olemaan, mutta ei vielä mitään erityisen silmiinpistävää. Muutamia pikku yksityiskohtia on aikanaan tehty vähän kyseenalaisesti, mutta en kyllä ala niitä nyt muuttamaankaan.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 15 elokuu, 2023, 02:25Vanha MG on ollut 35 vuotta museorekisterissä ja entisöinnistä on yli 40 vuotta. Alkaa jotain pientä käytön jälkeä olemaan, mutta ei vielä mitään erityisen silmiinpistävää. Muutamia pikku yksityiskohtia on aikanaan tehty vähän kyseenalaisesti, mutta en kyllä ala niitä nyt muuttamaankaan.
Ei ne tossakaan mitään isoja juttuja ole, mut vähän häiritsee. Eniten kromattu jarrutehostin, vaikka on senkin voinu saada jo sillon uutenakin. Ei vaan käy silmään. Uus oliskin jo ku vaan ehtis vaihtaa. En vaan saanu selvittyä onko toi keltapassivoitu oikee Kanadamalliin, vai pitäskö olla musta.
Sit johdoissa on vieläkin abikoja ja sokeripaloja, vaikka oon niitäkin aina väliin siistiny. Kromatut venakopat oikeilla tarroilla on vähän siinä ja siinä... Nekin vois kyllä vaihtaa.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 14 elokuu, 2023, 18:58Mullahan oli hetken tämmönen nykäsmatsa, kiitos ammoisen od:läisen
https://autot.tori.fi/vaihtoautot/mazda/626/116669738

Alkavat olla harvinaisia..


Mulla ollut myös,mutta vaihtui äkkiä prätkään.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 14 elokuu, 2023, 20:09Jos yhtään lohduttaa, niin tuossa ei ole nillitetty väärän värisistä venakopan muttereista... Eikä kyllä paljoa muustakaan.  ;D

https://huutokaupat.com/4319982/pontiac-catalina-1972
On kyllä komeat museopenkit..



 :panic:  :shitfan:

sämpy

Eihän tommosta plyyssiä ole varmaan saanukkaan enää 30 vuoteen?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 15 elokuu, 2023, 07:18Eihän tommosta plyyssiä ole varmaan saanukkaan enää 30 vuoteen?
On mulla -01 Ducaton bussijakkarat tuolla verhottuna.. ;D

rb


rb




LPR


Jussi


LPR

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 16 elokuu, 2023, 03:44Ihmeen ehjän näkönen...

Toistaiseksi, ennen kuin joku purkaa siitä moottorin...

jariha

pakko oli pohjalle tarjota jotta saa oltsiin moottorin :))

WBBC

Lainaus käyttäjältä: jariha - 16 elokuu, 2023, 05:24pakko oli pohjalle tarjota jotta saa oltsiin moottorin :))

Tuosta tuli mieleen nettiauton ilmoitus parin vuoden takaa. Erittäin hyvin säilynyt 1976 Range Rover. Mutta Fiat ducaton diesel moottori vaihdettu V8:n tilalle.
Vittu että vitutti. Kyllä on ollut idiootteja jotkut autonomistajat aikoinaan.