Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

LPR

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 16 elokuu, 2023, 12:13Ja kun olisi vielä F(J) eikä H(J).
Ei liene J60/61 -sarjaa montakaan ole tuotu 2F -moottorilla Suomeen. Maahantuojan kautta ei varmaan yhtään.

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 16 elokuu, 2023, 12:13Ja kun olisi vielä F(J) eikä H(J).

hj just hyvä olisi mulle. Kaverilla oli aikoinaan sellainen 1984 mallinen
Mainio peli. Paitsi että muistaakseni napalukot piti kytkeä käsin?

LPR

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 16 elokuu, 2023, 12:41hj just hyvä olisi mulle. Kaverilla oli aikoinaan sellainen 1984 mallinen
Mainio peli. Paitsi että muistaakseni napalukot piti kytkeä käsin?
No manuaalisia vapaanapoja parempaa ei olekaan. Ei tarvii arpoa menikö ne kiinni tai aukesiko ja voi ajossa kytkeä nelikon ihan missä vauhdissa vaan. Itsellä oli navat aina kiinni koko talven, kesäksi avasin ja joskus talvella, jos pitkään matkaan sulalle valtatielle lähdin. Manuaalinavat avattuna hidas neliveto päällä saadaan hidas takaveto, mikä on ihan ehdottoman hyvä vaikkapa raskasta traileria peruutellessa asvaltilla.

Nyt mulla Jeepissä ei ole vapaanapoja ensinkään, kun on NP-241 jakis. Siitä löytyy jatkuva nelikko keskitasurilla.

rb

https://www.nettiauto.com/dodge/charger/13783049

Dodge Charger
1969


Pikkulohko ja 69 900 €



Vai meinaaks ne että pelkät R/T raidat riittää, että siitä voi pyytää R/T:n hinnan.



WBBC

Lainaus käyttäjältä: rb - 16 elokuu, 2023, 14:03https://www.nettiauto.com/dodge/charger/13783049

Dodge Charger
1969


Pikkulohko ja 69 900 €



Vai meinaaks ne että pelkät R/T raidat riittää, että siitä voi pyytää R/T:n hinnan.

R/T Charger toki eroittuu perusmallista vähemmillä ulkoisilla tuntomerkeillä kuin Challenger, jossa R/T mallissa on scoopit, tuplaputket ja rally-mittaristo

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 16 elokuu, 2023, 11:53Yks Corvettehan on Cumminsin kuutosella, melko ripeäkin vielä.
Sen Vetten oma kone on mun entisessä Capricessa.. ;D

rb


Pande

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 16 elokuu, 2023, 11:53Yks Corvettehan on Cumminsin kuutosella, melko ripeäkin vielä.
Ja yksi Porsche 928 taitaa olla Mersun dieselillä.

Pande

Melkein aina myynnissä olevista kajakeista bongaa minunkin jo rapistuneella Saab-tietämykselläni väärän vuosimallin osia. Tästä ei sellaisia osu silmään - paitsi että eihän nyt valkosivurenkaat tuolloin asiaan kuuluneet ja takaroiskeläpätkin ovat karisseet matkalle. Saattaa siis tuo kerrottu tarina ja alhainen kilometrimäärä jopa pitää paikkansakin. Itselläni ei ole hinkua palailla saabistiksi mutta ehkäpä jollakin on halua maksaa 16 000 euroa tästä. Tokihan malli monen lapsuusmuistoihin kuuluu, joten hyvinkin joku voi nostalgiapäissään tuollaisen ostaa. Ennemmin toki tuollainen kuin joku muutaman tonnin "täysin entisöity" kyläsepän turaama.



Saab 96 V4 – 28 900 km 16 000 euroa.

bukero

Lainaus käyttäjältä: palontie - 13 elokuu, 2023, 12:42Huuli kuin keenerillä.
niin rasistinen tuote että nyky hallitus kaatuis  C:-)


LPR

Lainaus käyttäjältä: Stang81 - 17 elokuu, 2023, 05:13Aika kova pyyntö kutoskoneisesta.
Kaikki on suhteellista, paitsi jäniksen korvat, ne on suhteettoman pitkät.

Suomessa paljon yleisemmistäkin neliovisiata kutosautoista maksetaan noita hintoja. Tuollainen Foxi ei ehkä ole niin mukava laulukäytössä, mutta kokonaisuutena saattaa olla ihan järkeväkin, jos ei omaan genreen kasi ole vaatimus. Toki kuvista on paha arvioida kuntoa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LPR - 17 elokuu, 2023, 05:33Kaikki on suhteellista, paitsi jäniksen korvat, ne on suhteettoman pitkät.

Suomessa paljon yleisemmistäkin neliovisiata kutosautoista maksetaan noita hintoja. Tuollainen Foxi ei ehkä ole niin mukava laulukäytössä, mutta kokonaisuutena saattaa olla ihan järkeväkin, jos ei omaan genreen kasi ole vaatimus. Toki kuvista on paha arvioida kuntoa.
No, noista kuvistakin näkee ettei kovin paha projekti olisi.. ::)
Olisi oikein mukiinmenevän näköinen peli, mutta takavalopaneeli tökkää omaan silmään pahasti. :thinking:

Hinnasta voisi vähän sipaista pois, mutta en usko että tonneja olisi tarvetta..