Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Stang81 - 18 elokuu, 2023, 09:00Kaikki on suhteellista. Mun mielestä 8k€ on aika kova hinta kutosfoxista, sitten jos sen maksaisi niin saisi edes ilmastoinnin hilppeet olla paikallaan. Samoin olla edes foxin omat vanteet, eikä perusalumiinit, niitä foxin vanteitakin aika ajoin on myynnissä. Pitäisi olla aika lailla museovalmis tuohon rahaan.
Tonni päälle ja saa siistin veekasiavon

https://www.nettiauto.com/ford/mustang/13085318

muoks. ilmastointia ei kuitenkaan vielä saa tuohon rahaan.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 18 elokuu, 2023, 09:05Tonni päälle ja saa siistin veekasiavon

https://www.nettiauto.com/ford/mustang/13085318

muoks. ilmastointia ei kuitenkaan vielä saa tuohon rahaan.


vs.

Lainaus käyttäjältä: Rust Devil - 16 elokuu, 2023, 15:31https://www.nettiauto.com/ford/mustang/13783357




Mulle nuo kaksi ei ainakaan olisi toistensa vaihtoehtoja.. ;D
On tuo uudempi NIIN ruma keulaltaan tehtaan kuosissa. :shitfan:

Ei olisi vaihtoehto avoakaan hankkiessa em. syystä.. ::)

leivonharri

Mulla päin vastoin, mä tykkään enemmän tuosta Sierran näköisestä tuoreemmasta.

Aerosmith-trauma...

Notchbacki on komee korimalli.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Stang81 - 18 elokuu, 2023, 09:00Kaikki on suhteellista. Mun mielestä 8k€ on aika kova hinta kutosfoxista, sitten jos sen maksaisi niin saisi edes ilmastoinnin hilppeet olla paikallaan. Samoin olla edes foxin omat vanteet, eikä perusalumiinit, niitä foxin vanteitakin aika ajoin on myynnissä. Pitäisi olla aika lailla museovalmis tuohon rahaan.
Itse taas ajttelin, että on sentään 2-ovinen, kun tuollaisia hintoja pyydetään tavan neliovisista takseista. Merkkiä erittelemättä kaikkien konsernien hinnat alkaen neluovisista kutosella ja rixraxilla pyytävät tuollaiata hintaa vastaavassa kunnossa.

Musta78


Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 18 elokuu, 2023, 02:28Aika pakko on myöntää, et vanhakin Fordi on ehjänä ajolleen parempi ku useempi saman ajan muu vehje. Ton esimerkin aikakaudesta mulla ei kyllä ole yhtään kokemusta, eli siitä en uskalla sanoo mitään.

kaverilla oli tollanen 3.8lla. Ohjaus ihan ok "euromittapuulla" ja alusta napakka.

TopoT/A


Musta78


Musta78


jusssi

Lainaus käyttäjältä: TopoT/A - 18 elokuu, 2023, 12:02Mulla oli samanvuotinen Ghia aikoinaan,oli vaan kaasarilla.Hyvä kyyti ja kiva ajaa.
Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 18 elokuu, 2023, 14:06https://www.nettiauto.com/opel/admiral/13788446
Oijoioijoi!Hiuka jo syke nousi.

Tuossapa oiskin kaksi komeeta vaihtoehtoa, jos olis tuossa hintaluokassa euroharraste haussa. Opelin kohdalla syke vähän laski alustakuvien kohdilla, mutta tosi siisti kyllä muuten kaikinpuolin.


Markok

https://www.tori.fi/vi/116843021.htm

Tässä on jotain kiinnostavaa. Samalla huomaa että vikaa on itsessä ja paikkaa ei tarvitse edes miettiä  :iwantit:

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Rust Devil - 18 elokuu, 2023, 21:10https://www.nettiauto.com/plymouth/valiant/13788842


Enpä ole tainnut tuommoista ennen nähdä.

Takapään muotoilussa kyllä vaikuttaisi suunnittelijalta loppuneen ideat kesken. Mutta ehkä käytännöllisyys ajoi edelle?

sössö

ton jälkeen varmaan suunnittelijat siirtyivät volvolle.

LPR

Kyllä se aiemmin esillä ollut Foxi Mustangi on mielestäni varsin kohtuuhintainen verrattuna vaikka tähän. Taunuksen 1,6l öljypolttimella varustettu hinnatalkaen kauppakassista pyytää liki kympin, eikä ole edes ajokunnossa...

https://m.nettiauto.com/ford/pinto/13788057?vifAdCount=2&vifNav=Y