Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Smirkelimies

https://www.nettiauto.com/volvo/240/13790074

V8 240:nen volovo. Saakohan nuita taas kilipiin? Vai vanha rakennelmako lie? Ois hauska moinen.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 20 elokuu, 2023, 10:43https://www.nettiauto.com/volvo/240/13790074

V8 240:nen volovo. Saakohan nuita taas kilipiin? Vai vanha rakennelmako lie? Ois hauska moinen.
No nythän niitä vasta saakin,kun ei ole tilavuusrajoja, vain teho-painosuhde alkuperäiseen verraten.

signet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 16 elokuu, 2023, 03:55Toistaiseksi, ennen kuin joku purkaa siitä moottorin...
esim. lavacamaroon 8)

LPR

Lainaus käyttäjältä: signet - 20 elokuu, 2023, 12:31esim. lavacamaroon 8)
No siinä ei hyvä häviä, sellaiseen joutaakin laittaa. Niin totaalisesti pilattuja ovat, että eipä niistä oikein muuhun ole kuin varaosiksi.

signet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 20 elokuu, 2023, 12:39No siinä ei hyvä häviä, sellaiseen joutaakin laittaa. Niin totaalisesti pilattuja ovat, että eipä niistä oikein muuhun ole kuin varaosiksi.
Kyl se olis makee viedä löpöä työmaalle lavakamarolla.Tai maalata Autoliiton keltaiseksi ja käydä ovenavauskeikoilla tai rengasta paikkaamassa ;D

Tukaani

Lainaus käyttäjältä: LPR - 20 elokuu, 2023, 00:30No milläs sen pitäisi tulla alas ja nousta. Sähkölläkö vai alipaineella?

Mersumiehenä suosin hydrauliikkaa

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Tukaani - 20 elokuu, 2023, 13:43Mersumiehenä suosin hydrauliikkaa
Aa, siksi tuollainen yksinkertainen varmatoiminen mekaaninen systeemi oli uusi tuttavuus... Eh...

LPR

Lainaus käyttäjältä: signet - 20 elokuu, 2023, 12:45Kyl se olis makee viedä löpöä työmaalle lavakamarolla.Tai maalata Autoliiton keltaiseksi ja käydä ovenavauskeikoilla tai rengasta paikkaamassa ;D
No niitähän saa parilla tonnilla, ei iso investointi...

Marklin

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 19 elokuu, 2023, 21:40Eipä noita farkkuja ole. Ainut(?) ajokuntoinen ja kilvissä oleva taitaa olla yks sininen kuusnelonen täällä pk-seudulla. Itelle kelpais kyllä tuollainen farkku (ja avo) ton nykyisen seuraks.

Tämä?



FuryIII 71



35830_man

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 19 elokuu, 2023, 21:40Eipä noita farkkuja ole. Ainut(?) ajokuntoinen ja kilvissä oleva taitaa olla yks sininen kuusnelonen täällä pk-seudulla. Itelle kelpais kyllä tuollainen farkku (ja avo) ton nykyisen seuraks.

Onkohan se Veekasissa esitelty 66 farkku A-body Dartti?  :think:
Patinoitunut ja alla isot vanteet renkaan muistoilla.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Poju - 20 elokuu, 2023, 21:11Onkohan se Veekasissa esitelty 66 farkku A-body Dartti?  :think:
Patinoitunut ja alla isot vanteet renkaan muistoilla.

On. Ja Amerikan Raudassa oli esittely. Tai voihan se olla ollu myös Veekasissakin, mutta ainakin AR:ssa.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 20 elokuu, 2023, 21:10https://www.nettiauto.com/dodge/d150/13791996

 :drool:
Mikä viritelmä tuo lava on? Steppari lava, mutta leveälavaisen lavan kulmat ja takavalot...

Pande