Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 20 elokuu, 2023, 22:24Montreal myynnissä.



Alfa Romeo Montreal 65 000 euroa.
Katselin tuota ilmoitusta eräänä päivänä... Samalla mietin, että ylipäätään mallista riippumatta vanhojen Alfojen hinnat on nousseet käsittämättömiksi viime vuosina...

LPR


Pande

Lainaus käyttäjältä: LPR - 20 elokuu, 2023, 22:28Samalla mietin, että ylipäätään mallista riippumatta vanhojen Alfojen hinnat on nousseet käsittämättömiksi viime vuosina...
Mutta siihen nähden tuo Montreal on suorastaan kohtuuhintainen, että 1750/2000 GTV pyynnit sen 40 tonnia, jotkut vähemmän ja jotkut enemmänkin. Montreal kuitenkin niihin nähden melko eksoottinen auto.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 20 elokuu, 2023, 22:32Mutta siihen nähden tuo Montreal on suorastaan kohtuuhintainen, että 1750/2000 GTV pyynnit sen 40 tonnia, jotkut vähemmän ja jotkut enemmänkin. Montreal kuitenkin niihin nähden melko eksoottinen auto.
Juuri näin. Ja kun 1750/2000 Berlinastakin yli kahta kymppiä pyytävät...

stonesour-094

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 20 elokuu, 2023, 20:56Tämä?



Tämän muuten saattanutkin jopa livenä joskus bongata, kuvissa ainakin.


Smirkelimies

https://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/13763374

Tojota-maasturi chevyn v8:lla. Mitenkähän tojotan vaihteisto on sovitettu koneen kanssa?

 E. : https://btbprod.com/product/bell-housing-adapter-chevy-v6-v8-to-toy-fj40-4-5-speed-transmission-marks-kit/

Jahas, on saatavissa valmis setti.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 21 elokuu, 2023, 16:10https://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/13763374

Tojota-maasturi chevyn v8:lla. Mitenkähän tojotan vaihteisto on sovitettu koneen kanssa?

 E. : https://btbprod.com/product/bell-housing-adapter-chevy-v6-v8-to-toy-fj40-4-5-speed-transmission-marks-kit/

Jahas, on saatavissa valmis setti.
Ramilta kävin ostamassa takavuosina 454 projektikoneen.. :thinking:
Tuo BJ taas on tuttu sen edelliseltä(tai aiemmalta) omistajalta :rotfl:
Siltä ostin levyjarrusetin GM 14 Full-Floateriin.

 :thinking:
Saatoin tuohon myydäkin jotain hilppeitä..


rb


rb


Pertti K

Eikö tuo 96 liene. Myyjä ainakin tietää mitä on myymässä.

Asmo

Lainaus käyttäjältä: rb - 21 elokuu, 2023, 20:05Mut eiks ton mallimerkintä ollu 92?

Ei. Ensimmäinen Saabi oli 92, 50-luvun alkupuolella. Sitten tuli 93 ja olikohan 1960 kun malli vaihtui 96:ksi.

rb

Eppää, jos kakstahtarilla on ollu sama mallimerkintä kun nelitahtisella. :-\