Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

FuryIII 71


rb

https://www.nettiauto.com/chevrolet/chevy-van/13796182

Chevrolet Chevy Van
1975

9 500 €



Nytkö ne säilyneet alkaa maksaa?
Pikapeissahan toi nousu tuli jo ajat sitten.

ramman

Lainaus käyttäjältä: rb - 22 elokuu, 2023, 15:07https://www.nettiauto.com/chevrolet/chevy-van/13796182

Chevrolet Chevy Van
1975

9 500 €



Nytkö ne säilyneet alkaa maksaa?
Pikapeissahan toi nousu tuli jo ajat sitten.

Joo, kyllä noitten peltinaamojen hinnat on noussu jo jonkin aikaa.



leivonharri

Ite-maski ja karsee hinta, muuten hyvä.


LPR

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 22 elokuu, 2023, 18:29https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=365441622&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=7700&makeModelVariant1.modelId=17&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=relevance&fnai=next&searchId=825877af-c7fe-bd78-26d3-cc4edd6a99eb&ref=srp

Remoni  8)

Traileri perään ja hakemaan?
Se olis 6000-7000 km reissu kun tuon kävis hakemassa. Vaikka miten päin laskee, niin ei oikein kannata hakea, vaikka kuinka olis 340 koneella. Pelkät polttoaineet 1500-> 3000 e autosta riippuen. Siihen päälle lauttaliput, tietullit, majoitukset, ym., kyllä tuolla matkalla muutakin kulunkia tulee. Ja sitten vielä bulgarialaisten viranomaisten kanssa asiointikin voi omat haasteensa tottumattomalle tuottaa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LPR - 22 elokuu, 2023, 19:31Se olis 6000-7000 km reissu kun tuon kävis hakemassa. Vaikka miten päin laskee, niin ei oikein kannata hakea, vaikka kuinka olis 340 koneella. Pelkät polttoaineet 1500-> 3000 e autosta riippuen. Siihen päälle lauttaliput, tietullit, majoitukset, ym., kyllä tuolla matkalla muutakin kulunkia tulee. Ja sitten vielä bulgarialaisten viranomaisten kanssa asiointikin voi omat haasteensa tottumattomalle tuottaa.
Toisaalta taas..
Jos haluaisi moiselle road-tripille ja tuollaisen pirssin haluaa, niin sen saaminen mukaanhan olisi lähinnä bonuksena? ::)

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: LPR - 22 elokuu, 2023, 19:31Se olis 6000-7000 km reissu kun tuon kävis hakemassa. Vaikka miten päin laskee, niin ei oikein kannata hakea, vaikka kuinka olis 340 koneella. Pelkät polttoaineet 1500-> 3000 e autosta riippuen. Siihen päälle lauttaliput, tietullit, majoitukset, ym., kyllä tuolla matkalla muutakin kulunkia tulee. Ja sitten vielä bulgarialaisten viranomaisten kanssa asiointikin voi omat haasteensa tottumattomalle tuottaa.
Montakos Demonia siellä nettiautossa sitten on?

Pertti K

Kohta saattais minun kyydissä päästä ainakin vähän tuonne suuntaan ja ajamalla takasin?

Carillo

Demoneita ei joka päivä kyllä silmään satu.

Myyjä vastasi näin: "The car need some job.. brakes, suspension an maybe new paint.I have all parts new but I don't have time. The car have European registration. If you want full restoration the price will be 25000 euro everything will be removed from the car and replaced with new paint everywhere and new parts.I have an offer from a company that wants 10000 euros with my parts to do this"

Tunteeko kukaan maineikasta Bulgaarialaista koripajaa?  ;D

Tämäkin myyjä toteaa että "Ei aikaa". Tarkoittaa siis varmaan sitä ettei auto mene ihan heittämällä museoon. Hinta ei projektille ole kyllä paha. Usasta ei taida saada tolla hinnalla kotipihaan vastaavaa...

leivonharri

https://www.nettiauto.com/buick/skylark/13733009

Täähän ei olis paha.

Tämän kuvan tarkoitus on ilmeisesti esitellä jalkatiloja?

leivonharri

Tuon patsaan nimi on osuvasti "Kaipuu" tai jotain sinne päin...

LPR

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 23 elokuu, 2023, 07:24Montakos Demonia siellä nettiautossa sitten on?
Ei varmaan yhtään jos tänään pitää ostaa, mutta jos vaikka normaali sopivan harrasteauton etsintäaika 1-3 vuotta katsotaan, niin kyllä niitä liikkuu. Ja en näe Demonilla ja Dusterilla juuri mitään eroa joidenkin peltiosien lisäksi, en kyllä yhtään Dusteria kalliimpana pitäisi.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 23 elokuu, 2023, 07:02Toisaalta taas..
Jos haluaisi moiselle road-tripille ja tuollaisen pirssin haluaa, niin sen saaminen mukaanhan olisi lähinnä bonuksena? ::)
No ihmisillä on tietysti erilaisia haluja. Itseäni ei noihin Itä-Euroopan maihin saisi kuin pakolla lähtemään, eikä muuallekaan Euroopan liikenneruuhkiin autolla. Tänä kesänä olen kerran joutunut käymään Helsingissä, sekin oli ahdistava kokemus.