Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: LPR - 23 elokuu, 2023, 12:12Ei varmaan yhtään jos tänään pitää ostaa, mutta jos vaikka normaali sopivan harrasteauton etsintäaika 1-3 vuotta katsotaan, niin kyllä niitä liikkuu. Ja en näe Demonilla ja Dusterilla juuri mitään eroa joisenkin peltiosien lisäksi, en kyllä yhtään Dusteria kalliimpana pitäisi.
Dustereita on Suomessa kirjaimellisesti sata enemmän.

Enivei, oli siellä 1 kpl Demoneita, komee, rakenneltu yksilö, 27K.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: LPR - 23 elokuu, 2023, 12:15No ihmisillä on tietysti erilaisia haluja. Itseäni ei noihin Itä-Euroopan maihin saisi kuin pakolla lähtemään, eikä muuallekaan Euroopan liikenneruuhkiin autolla. Tänä kesänä olen kerran joutunut käymään Helsingissä, sekin oli ahdistava kokemus.
OK, alkaa kuulostaa että Rotke Remonin haku eteläisemmästä Euroopasta ei ehkä oo sun juttu.

leivonharri

Joo, tosiaan LPR ei ole pakko lähteä kaalisoppamaihin autonhakuun.

Itse voisin lähteä ihan kokemuksen puolesta, vois olla komea reissu.

Pande

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 23 elokuu, 2023, 09:17Tuon patsaan nimi on osuvasti "Kaipuu" tai jotain sinne päin...
Onko sillä nimikin? Rauhanpatsaaksi sitä olen vain kuullut kutsuttavan. Sehän on yksi YYA-ajan monumenteista. Wikipedian mukaan jalustassa lukee seuraavaa "Tämän rauhanpatsaan pystytti Suomen kansa rauhanomaisen rinnakkaiselon ja Suomen ja Neuvostoliiton ystävyyden vertauskuvaksi 6.4.1968".

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pande - 23 elokuu, 2023, 15:02Onko sillä nimikin? Rauhanpatsaaksi sitä olen vain kuullut kutsuttavan. Sehän on yksi YYA-ajan monumenteista. Wikipedian mukaan jalustassa lukee seuraavaa "Tämän rauhanpatsaan pystytti Suomen kansa rauhanomaisen rinnakkaiselon ja Suomen ja Neuvostoliiton ystävyyden vertauskuvaksi 6.4.1968".
Äh, pitäis tehdä nää postaukset wikipedia kädessä. Toisella puolella Kaivaria on patsas nimeltä "Odotus"

https://goo.gl/maps/H7TmbPqG8WJdsbqC8

...ja maalaispoika muisti väärin.

Toinen tuli Keskolta, toinen kommareilta, ei ihme, että meni sekaisin.


deeäxä

Aika nam.  ^-^  Tuohon kiinni päästäkseen, pitäisi kyl rodi myydä ensin....

Fiat Dino
29.900 €





Fiat Dino

jariha

Lainaus käyttäjältä: deeäxä - 23 elokuu, 2023, 21:45Aika nam.  ^-^  Tuohon kiinni päästäkseen, pitäisi kyl rodi myydä ensin....

Fiat Dino
29.900 €





Fiat Dino

hiukan oot kyllä sekasi mutta on se hieno peli toikin :o

sämpy

Hitsi mulla ei ole verkkokaupassa ees osiota tolle. Ei oo kyl Dinon osia kyseltykään paljoo..

Olis pitänyt ostaa kun se vihree oli muistaakseni jotain 13k€ myynnissä reilu 10 vuotta sitten?

LPR

Eiks tuossa ole Ferrarin kone vai olikos Ferrari Dinossa Fiatin kone?

Harri S

Hinnat vajuaa joten kohta alkaa tulemaan aika taas sovitella 308 ostohousuja jalkaan. Dinokin on ihan hieno ja hinnat on näemmä vajunnu niissäkin aika paljon.
Dinossa on V6 ketjukone ja Ferrarin taustalla koska Ferrari ei halunnu siihen Ferrarin nimeä. Myöhemmin Ferrarina myytiin myös 308 Dinoa (3 litraa ja 8 sylinteriä = 308).

Möin sen tutulta saamani Weberin viime viikolla Italiaan kun se oli juurikin Dinossa käytetty kaasutinmalli.

leivonharri

https://www.nettiauto.com/cadillac/eldorado/13800856

Kuvat perunasta ja takasivun kaiuttimen asennuksessa toivomisen varaa, mutta ei kai toi muuten kovin kauheelta vaikuta? Rätin voinee teettää liikkeessä, jos ei itseltä onnistu ja vielä jää aika evukas Cauco ajeltavaksi.

Uudet renkaat lienee vähän ajetut, mutta minkä ikäiset?


jusssi

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 22 elokuu, 2023, 13:09Suora linkki helpottaa: https://m.nettiauto.com/volvo/244/13794090

Onpahan keksitty hinta tiiliskivi-lolvolle...
Mutta kun  "Vain tosiostajille"

LPR

En oikeastaan ymmärrä koko lausetta. Jos joku ostaa auton, niin hän on oletettavasti tosiostaja. Saattaa toki olla feikkikin, vaikka ostaisi auton. Jos taas joku käy kstsomassa autoa ostomielessä, mutta se ei vastaa ilmoituksessa kerrottua kuntoa ja jättää sen takia ostamatta, niin eikö hän olisi ollutkaan tervetullut paikanpäälle rahatukun kanssa?