Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 28 elokuu, 2023, 15:48Ei oo kyllä kauheen monimutkainen temppu laittaa r12 systeemi pelittään ilman pesujakin.

Joo eihän se vaatinut kuin yhden Leppälahdella käynnin. Meniköhän taivutus oikein?  :oushit:

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 28 elokuu, 2023, 17:50Joo eihän se vaatinut kuin yhden Leppälahdella käynnin. Meniköhän taivutus oikein?  :oushit:
Oisko se Leppälahessa...

Pertti K

Noo, ei se oo niin justiisa.


sössö

Lainaus käyttäjältä: LPR - 28 elokuu, 2023, 13:55R12 kaasua kun ei enää saa, niin on aika työmaa puhdistaa koko ilmastointijärjestelmä vanhoista öljyistä ja niiden jäämistä ja uusia jokainen kumiosa ja silti toiminta nykyisillä kylmäaineilla on epävarmaa. Lisäksi usein on myös muutakin vikaa, vaikkapa ilmastoinnin ohjauksen puolella. Johonkin kalliiseen autoon on ihan ymmärrettäväää laittaakin iso summa ilmastoinnin korjaukseen, mutta muutaman tonnin autoon ei välttämättä viitsi puolta auton hinnasta laittaa ilmastointiin.
En itte ole puhdistanu yhdestäkään "kaikista öljyistä" tai vaihdellu jotain kumiosia mitkä ei vuoda. Ohjauksessakin taitaa olla peräti yksi tai kaksi komponenttia missä voi olla vikaa...enkä tiedä miten toiminta on epävarmaa nykyisillä kylmäaineilla. Ei mulla ainakaan ole. Paisuntaventtiili toimii mielestäni oudosti jossain tilanteessa, mutta lopulta silläkään ole paljoa mitään merkitystä.

Se että joku firma ei suostu (esim. ei osata, takuusyyt jne.) tekemään ilmastointihuoltoa ilman kaikkien osien vaihtamista ja huuhtelua ja ties mitä, ei tarkota etteikö sitä voisi onnistuneesti tehä.

Toi auto kuitenki on pyynniltään 10 000 euron auto eikä mikään 100 euron auto. Ei ole kyse hinnasta vaan kertoo minulle ihan jostain suomi-asennevammasta. Vastaavia on paljon, ei ole tämä yksittäistapaus.

puliukk0

Lainaus käyttäjältä: sössö - 28 elokuu, 2023, 20:51En itte ole puhdistanu yhdestäkään "kaikista öljyistä" tai vaihdellu jotain kumiosia mitkä ei vuoda. Ohjauksessakin taitaa olla peräti yksi tai kaksi komponenttia missä voi olla vikaa...enkä tiedä miten toiminta on epävarmaa nykyisillä kylmäaineilla. Ei mulla ainakaan ole. Paisuntaventtiili toimii mielestäni oudosti jossain tilanteessa, mutta lopulta silläkään ole paljoa mitään merkitystä.

Se että joku firma ei suostu (esim. ei osata, takuusyyt jne.) tekemään ilmastointihuoltoa ilman kaikkien osien vaihtamista ja huuhtelua ja ties mitä, ei tarkota etteikö sitä voisi onnistuneesti tehä.

Toi auto kuitenki on pyynniltään 10 000 euron auto eikä mikään 100 euron auto. Ei ole kyse hinnasta vaan kertoo minulle ihan jostain suomi-asennevammasta. Vastaavia on paljon, ei ole tämä yksittäistapaus.

Taitaa toimia uudemmilla aineilla ihan hyvin jos ei tuuppaa hirveämmin öljyjä ristiin.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 28 elokuu, 2023, 18:39Noo, ei se oo niin justiisa.
Eipä niin, minunkin pitäisi taas käydä Leppälahessa palauttamassa osia, joita ei tarvittukaan.

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Rust Devil - 28 elokuu, 2023, 19:00https://www.nettiauto.com/citroen/bx/13808489



Ainoa hyvä oli noissa kasarimallin sitikoissa äärimmäisen mukava jousitus. Siis jopa ihan siinä pienessä Visa-mallissa. Ei paljon mukulakivet tuntuneet.

signet

Lainaus käyttäjältä: rb - 28 elokuu, 2023, 11:17https://www.nettiauto.com/dodge/coronet/13807943

Dodge Coronet
1959

15 500 €



Vaikka pientä laittoo onkin, niin häipynee nopeesti..
Oisko tämä sama jonka od-nimim. Timestone hommaili Ålandiasta joskus 10-15v. sitten.
Jäi vaan ko. heppu mieleen kun kaikki autot kehui ostavansa itselleen ja pitävänsä ne ikuisesti.Ja seuraavalla viikolla nettiautossa myynnissä.Multakkin osti Swingerin ja oli seuraavalla  viikolla myynnissä.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 28 elokuu, 2023, 23:07Ainoa hyvä oli noissa kasarimallin sitikoissa äärimmäisen mukava jousitus. Siis jopa ihan siinä pienessä Visa-mallissa. Ei paljon mukulakivet tuntuneet.
gsa kaasunestejousilla  :sarrrja:

Jussi

Lainaus käyttäjältä: puliukk0 - 28 elokuu, 2023, 21:18Taitaa toimia uudemmilla aineilla ihan hyvin jos ei tuuppaa hirveämmin öljyjä ristiin.
Eipä toimi ei. Uudemmat aineet ei liikuta vanhoja öljyjä ja kompura leikkaa kiinni melko nopsaan. Öljyjäkin on sellasia, jotka ei riitele keskenään, mutta se ei poista tuota em. ongelmaa. Koska systeemi ei tosiaan siedä sitä, että siellä on kaksi täyttä öljylatinkia, joista toinen ei liiku kylmäaineen mukana lainkaan tai liikkuu hyvin huonosti. Lisäksi vielä sekin, että jotkut kumiosat vaan vaatii hiilivetyjen läsnäoloa pysyäkseen turpeina ja pehmeinä.

stonesour-094


WBBC

Lainaus käyttäjältä: stonesour-094 - 29 elokuu, 2023, 10:01https://www.nettiauto.com/chevrolet/el-camino/13809645
Olikohan tämä camino od:lla joskus projekti topickina?

Voi vittu noita hintapyyntöjä. Tuollaisen sai kymmenen vuotta sitten max parilla tonnilla.

Harri S

Hyvä tekniikka. Siitä pisteet vaikka onkin saattovärissä.

stonesour-094

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 29 elokuu, 2023, 10:24Hyvä tekniikka. Siitä pisteet vaikka onkin saattovärissä.
Pisteet erillaisuudesta vähintään, ei ainakaan omaan silmään muita el caminoja tullut vastaan om606 dieselinä ja remmi&turbo ahdettuna.