Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Harri S

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 22 syyskuu, 2023, 20:13Sammakkoiskarit ylätukivarsina, vääntösauvat(pehmeässä poikkipalkissa takapäästään) ja alatukivarren päässä mielenkiintoinen haarukka/nivel olkatuen jatkona.. Ei mitään palloniveliä sinne! :coolsmoke:
Hienoa brittiläistä teknologiaa. :dontknow:

Sama urheiluauton alustarakenne edessä kuin Healyssäkin. Katsuri V8 Austinia iskaritesterillä kiusatessaan kysyikin että onko tässä etuiskareita ollenkaan.

Sanoin että on, mekaaniset, ja täysin toimivat, nykytestit ei vaan sovellu sofiskoituneemman alustan testaukseen.

Jarona

Pitäisköhän mun paalata nuo SVXät ja hommata Marina niin saisin jotain arvostusta? :thinking:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kodez - 22 syyskuu, 2023, 13:03Marinan kori on makee. Siihen kun vaihtas vaikka jonkun tuoreemman bemarin nelosen ruiskulla niin sais hauskan käyttiksen.
Tähän pitää vielä palata..
En epäile etteikö Biinattu Motori Workshopista olisi oiva valinta Marinaan, mutta oon katellu yhtä tutulla olevaa 2.3 Turbo Saabia koneen luovuttajaksi jo jonkun aikaa.. 8)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 22 syyskuu, 2023, 20:24Pitäisköhän mun paalata nuo SVXät ja hommata Marina niin saisin jotain arvostusta? :thinking:
Laitat SVX:stä tekniikan Marinaan, niin kumarran syvään ja tuon Krakenia samalla kun tulen laitetta ihailemaan. :mosh:

Harri S

Laitat siihen Marinaan BLMC dieselin (virallinen lisävaruste) niin voin luvata täältä 1xRespektit.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 22 syyskuu, 2023, 20:25Tähän pitää vielä palata..
En epäile etteikö Biinattu Motori Workshopista olisi oiva valinta Marinaan, mutta oon katellu yhtä tutulla olevaa 2.3 Turbo Saabia koneen luovuttajaksi jo jonkun aikaa.. 8)
Siitä pyörähtikin c-kadettin mylly konehuoneesta traktorilla vetäessä, joten myllyä se kaipaisikin. Toisen marinan kontista kyllä löytyy bmc:n a-sarjalainen.  8)

Carillo

Jalkapallohuligaanilakkoilijoiden sumussa tekemät tuotteet eivät jostain syystä houkuta... :wc:

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 22 syyskuu, 2023, 20:31Jalkapallohuligaanilakkoilijoiden sumussa tekemät tuotteet eivät jostain syystä houkuta... :wc:
Ei saa ajatella noin suppeasti.  :))

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 22 syyskuu, 2023, 20:29Siitä pyörähtikin c-kadettin mylly konehuoneesta traktorilla vetäessä, joten myllyä se kaipaisikin. Toisen marinan kontista kyllä löytyy bmc:n a-sarjalainen.  8)
Marinan loota saattaa ottaa itteensä jo pienemmilläkin tehoilla.. :))
BMC A-sarjalaisia pitäisi kyllä jokaisella olla vähintään yksi avattuna, niin ymmärtäisi mistä moottorien evoluutio on alkanut.. :thinking:

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 22 syyskuu, 2023, 20:32Ei saa ajatella noin suppeasti.  :))
Just näin! :))

Carillo

No kevennetään sen verran et "sumu" työkoneet ja Perkins on OK

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 22 syyskuu, 2023, 20:26Laitat SVX:stä tekniikan Marinaan, niin kumarran syvään ja tuon Krakenia samalla kun tulen laitetta ihailemaan. :mosh:
Helpompi olisi laittaa Marinan koppa SVXän alustan päälle mutta se olisi siis edelleen SVX? :(

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 22 syyskuu, 2023, 20:31Jalkapallohuligaanilakkoilijoiden sumussa tekemät tuotteet eivät jostain syystä houkuta... :wc:
Tee itte auto saaressa, ei se niin helppoa aina ole.

Harri S

Mulla on Timi 1000, Austin V8, BBMeteor (RR mosa) ja Leaf, kaikki made in England.
Piipunpolton lopetin 4/2006 ja tweedhousut myin 80-luvulla mutta God save the King!

Smirkelimies

https://www.nettiauto.com/ford/a-model/13865469

Mukavan näkönen tommonen A-Ford lavamallina. Jos riisuis ja maalais oranssiksi, ei paranis. Mutta lättäpiä 8 tekis terree.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 22 syyskuu, 2023, 20:39Helpompi olisi laittaa Marinan koppa SVXän alustan päälle mutta se olisi siis edelleen SVX? :(
Sillä pystyisi jo ajamaan, Subaru rules!.  :hendrixxx: