Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 12 lokakuu, 2020, 18:39harrastusta varmasti piisaa suomiswapissa kun ihmettelee että mit vit täällä on tehty
Totta jos se ois gm. Moparihan paranee suomiswapissa ja sähköissä

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 12 lokakuu, 2020, 18:09Joo, tuossahan olis kerrankin ollut C Body Mopar asiallisella tekniikalla. Ei pahan hintainenkaan, tosin toi korimalli on senverran tylsä että ei tekniikasta huolimatta aiheuta juuri omistushaluja...

Kaivan juuri esille kuudestilaukeavaa  :banghead:

Gary Grand


Kalu

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 12 lokakuu, 2020, 18:09Joo, tuossahan olis kerrankin ollut C Body Mopar asiallisella tekniikalla. Ei pahan hintainenkaan, tosin toi korimalli on senverran tylsä että ei tekniikasta huolimatta aiheuta juuri omistushaluja...
kyllä tässä on yhtä tylsiä sekä tekniikka että kori, kuin Moparmanin olutmaku...

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 12 lokakuu, 2020, 21:48kyllä tässä on yhtä tylsiä sekä tekniikka että kori, kuin Moparmanin olutmaku...

Heiii, ei kaikki halua ajaa rodilla, jotkut tykkää cruisailla mukavasti!  :hiphopcar:

*hiplaa samalla Winchesterin liipaisinta, tähtäimessä lahtelainen autoharrastaja*  :P

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Mighty Moparman - 12 lokakuu, 2020, 22:50Heiii, ei kaikki halua ajaa gmmällä, jotkut tykkää cruisailla mukavasti hinausauton lavetilla

pitää kaivaa totuuden siemen pohjalaisesta puheesta  O0

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 12 lokakuu, 2020, 23:41pitää kaivaa totuuden siemen pohjalaisesta puheesta  O0

Kerpeles nyt!  :banghead:

Pertti K


Lakeuden el Loco

^Pertti kerpeles!

Ja joka tätä lainaa väärin, joutaa sitten painumaan bimmerifoorumille...  :pullinghair:

Pertti K

En lainannut väärin, etsin vain totuuden.

Gary Grand


deeäxä

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 13 lokakuu, 2020, 11:33En lainannut väärin, etsin vain totuuden.
Nyt alkaa kuulostaa ihan Paremmiston ja Virheiden jutuille!  :))  :))  :))

pantera

Jos etuaksilalta jarrut puuttuu kokonaan saattaa tulla jarrudynolla sanomista

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: pantera - 15 lokakuu, 2020, 08:16Jos etuaksilalta jarrut puuttuu kokonaan saattaa tulla jarrudynolla sanomista
Ei kai noin uusissa enää ole jarruttomia akseleita?

pantera

Lainaus käyttäjältä: toyopet - 15 lokakuu, 2020, 13:57Ei kai noin uusissa enää ole jarruttomia akseleita?

En tiedä mikä on nykyisin käytäntö. Ainankin 1998 kun tilasin uuden coe freightlinerin asiakkaalle ,etuakselin jarrut oli optio 12000lbs akselissa. 15000lbs akselissa oli muistaakseni jarrut vakiona.