Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

juko7

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 15 lokakuu, 2020, 07:19Kuka on tuonut Suomeen pari Freightlineria jos mennään sillä asenteella että "tuskin saa kilpiin". Ei ole edes yrittänyt, mutta mitä ongelmaa noissa voi muka tulla? Valoja ei tarvitse enää vaihtaa ja rekka on muutenkin nykyaikainen kaikkine laitteineen.
https://www.nettikone.com/freightliner/columppia/1882760

Päästöt varmaan suuri syy, mun 96' Gifukin on jo eur2. Cummins esim. lopetti koko tehtaansa Skoteissa päästösyistä ja Cat vetäytyi. En tiedä, saako siirtokilpiautolla vetää traileriakaan, kuorma-auto ei tietääkseni saa olla silloin kuormattu

Edit jaa tuolla lukikin Eur3, en tiedä. Laitoin myyjälle kyssärin

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: toyopet - 15 lokakuu, 2020, 13:57Ei kai noin uusissa enää ole jarruttomia akseleita?

no usassa kaikki on mahdollista

1320

Onpa hieno '65 Rambler American tullut Nettiautoon tyrkylle. Harmi ettei ilmoittaja tiedä hintaa autolleen kun ei ole sitä ilmoitukseen laittanut, toisaalta tuo on kyllä sen verran hieno ainakin kuvissa, että eipä sitä raaskisi ehkä talviajoon ottaakaan vaikka hinta olisi kohdallaan.

https://www.nettiauto.com/rambler/american/11691921


isalmela

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 15 lokakuu, 2020, 19:30Onpa hieno '65 Rambler American tullut Nettiautoon tyrkylle. Harmi ettei ilmoittaja tiedä hintaa autolleen kun ei ole sitä ilmoitukseen laittanut, toisaalta tuo on kyllä sen verran hieno ainakin kuvissa, että eipä sitä raaskisi ehkä talviajoon ottaakaan vaikka hinta olisi kohdallaan.

https://www.nettiauto.com/rambler/american/11691921


Onpa tosiaan nätti yksilö! Mieluummin "pyhäkäyttöön" kuin loska-ajoon  ^-^

Lakeuden el Loco


1purehell


Tipi

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 16 lokakuu, 2020, 17:19Ole oman elämäsi Aku Ankka? Noi on kyllä omanlaisiaan väsäyksiä.  :P

https://huutokaupat.com/2226587/cadillacseville-1976ensirek-11-1975-57-l-bensiini-55-000-km
Pahasti jääny kesken,tuohan olis ehdottomasti pitäny maalaa jollain äklöllä värillä ja sisustaa homokarvalla. Vaikka etoohan tuo tuommosennaanki aika hyvin...vittusaatana

35830_man


rb


Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: rb - 17 lokakuu, 2020, 10:54Ton muistan, kun se kyseisessä asussa pyöri jo jäähallin cruisingeissa..


en tiiä muistanko ihan väärin, että ois pari vuotta sitten ollut pienenä rojektina tosi halpa tyyliin 5k tai sitten sotken johonkin muuhun

Tukaani

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 15 lokakuu, 2020, 07:19Kuka on tuonut Suomeen pari Freightlineria jos mennään sillä asenteella että "tuskin saa kilpiin". Ei ole edes yrittänyt, mutta mitä ongelmaa noissa voi muka tulla? Valoja ei tarvitse enää vaihtaa ja rekka on muutenkin nykyaikainen kaikkine laitteineen.
https://www.nettikone.com/freightliner/columppia/1882760

Käsittääkseni nuo on tullihuutokaupasta osettuja paperittomia ryssänpelejä.
Siksi kilpiin saaminen saattaa olla haasteellisia.

Esmi


Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 20 lokakuu, 2020, 16:49Mitä vittua. Oikein kunnon karvamalli tuotu USA:sta asti kun näin uudesta autosta löytyy vielä ikkunaveivit. :o Suomessa kaikki on melko varmasti aina Classic mallia eikä tätä karvalakkimallia. Ajettu vain noin 75 000 mailia (=120 000km) vaikka ei mielestäni eroa kunnoltaan lainkaan yli 200 000km ajetusta. Lamput tässä oudon kusettuneen näköiset. :thinking:
https://www.tori.fi/uusimaa/Chevrolet_caprice_73889496.htm?ca=18&w=3

Mutta hienoa kuitenkin että on tuotu tänne. :+1: Sillä on varmaan vielä pitkä elämä Suomen maankamaralla.
Jos tossa muoviumpiot niin uv säteilykin tekee tehtävänsä vaikka kilsoja ei siunaantuis paljon ja toki laatu.

sössö

ei pitäs olla muoviset, aika ihme.

Voisko siinä olla joku outo kalvo laitettu tai sitte umpio on sisältä ihan ruosteessa ja kostee.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 20 lokakuu, 2020, 16:49Mitä vittua. Oikein kunnon karvamalli tuotu USA:sta asti kun näin uudesta autosta löytyy vielä ikkunaveivit. :o Suomessa kaikki on melko varmasti aina Classic mallia eikä tätä karvalakkimallia. Ajettu vain noin 75 000 mailia (=120 000km) vaikka ei mielestäni eroa kunnoltaan lainkaan yli 200 000km ajetusta. Lamput tässä oudon kusettuneen näköiset. :thinking:
https://www.tori.fi/uusimaa/Chevrolet_caprice_73889496.htm?ca=18&w=3

Mutta hienoa kuitenkin että on tuotu tänne. :+1: Sillä on varmaan vielä pitkä elämä Suomen maankamaralla.
Ainakin fleet-autot on aika pitkälti riisuttuja..
Mulla oli Caprice jossa RPO-koodilistaus tais olla kolme riviä. Lisävarusteina oli "special service police package", 115A laturi, vinyylisisusta ja aika monta delete-koodia.. :))