Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

rb

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 06 lokakuu, 2023, 13:25Pt cruiser tyylikäs tuohon verrattuna
Mut tonne mahtus jotain kuskattavaakin..

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 06 lokakuu, 2023, 12:21ois jos vanteet ja tuning vilkut vaihtais
Eikös siellä sanottu, että kirkkaat vilkut ei sisälly mukaan.

Noilla vilkuilla tuo granada näyttää joltain brasilian tekohengitetyltä falconilta, siis se 60-lukuinen muovimaskilla modernisoitu koppa.

LPR

Lainaus käyttäjältä: rb - 06 lokakuu, 2023, 13:24Joo...
Jollain lässyllä toi ois ihan äly peli..

Joku haaveilee kuitenkin jostain korisevasta nokilekasta...

palontie

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 06 lokakuu, 2023, 09:40Minä tykkään siitä harmaasta kyllä. Mustasta en, valkoinen sopii joihinkin hyvin ja joihinkin taas ei. Vaikeeta olis kyllä värin valinta uuteen autoon, siksi pysyttelenkin käytetyissä.

Mulla sanelee raha.

LPR

Ei ehkä ihan omaan genreen, mutta jos kaksiovisen kasikoneisen haluaa, niin olis kohtuuhintainen. Siis mikäli on ilmoitukaen mukaisessa kunnossa.

https://m.nettiauto.com/dodge/mirada/13836985?vifAdCount=1&vifNav=Y

LPR

Kyrpov

Oi aikoja kun 3000€ siististä miradasta oli liikaa

LPR

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 07 lokakuu, 2023, 00:11Oi aikoja kun 3000€ siististä miradasta oli liikaa
No itse kun muistelee ysärin hintoja, niin pahaa tekee. Miks möin ja miks en ostanut jemmaan...

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: LPR - 07 lokakuu, 2023, 00:15No itse kun muistelee ysärin hintoja, niin pahaa tekee. Miks möin ja miks en ostanut jemmaan...
pätee aika moneen peliin, mirada ei eniten arvoa nostattanut

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 07 lokakuu, 2023, 00:22pätee aika moneen peliin, mirada ei eniten arvoa nostattanut
70- luvun kuplat, 96 saabit 8)

LPR

Melkoisen ehjän 1502 penarin möin v. 2000 pois 900 markalla. 340 Dusteri oli 15000 markalla mielestäni kallis laman keskellä. -60 Olssi 2dht ruosteeton patina suomikilvissä 11000 mk. Alfa GTV 1750 jotain alun toista kymppiä, jne... 

Jatkoa... Kohtuukuntoisen 2-ovisen 1,6 TC Mirafiorin ajoin jäällä paskaks ja vein kaatsille, koneen möin jollekin Ladamiehelle kolmella sadalla...

Pertti K

Mitä jos nyt ottais ne halvat tai edes kohtuuhintaiset talteen niin ei tarvi 30 v päästä taas harmitella?

Pande

Lainaus käyttäjältä: LPR - 07 lokakuu, 2023, 00:06https://m.nettiauto.com/dodge/mirada/13836985?vifAdCount=1&vifNav=Y
Hieman epäilen, että myyjä käyttää nimimerkkiä tai taitelijanimeä. Tai sitten vanhempansa ovat kelpo humoristeja.

Pande

Lainaus käyttäjältä: LPR - 07 lokakuu, 2023, 00:10Enpä ole Bedford Beaglea ihan eilen nähnyt liikenteessä.

https://m.nettiauto.com/bedford/muu-malli/13895197?vifAdCount=19&vifNav=Y
Jäin miettimään, että eikös Beagle ole ainoastaan farmarimallin nimi? Pakut kai olivat vaan nimellä Bedford HAV. Beagle tuntuu Suomessa vieraalta nimeltä, en muista että aikakauden ilmoittelussa olisi sitä käytetty.

sämpy

minä yhdistän pakuun pelkän HA, mutta tuo nyt ulkomuistista.. tollaisia tehdaskoodeja, että ihan normaalia jotta keksitään lempinimiä. Yleensä umpikyljillä tosiaan omansa.

Aiheen vierestä, italialaisillakin kuten jenkeillä joskus muinoin oli hienoja lisänimiä. Niinkuin hyötymalleille "furgoncino", tai farkuille "giardinera" tai "panorama". Porrasperä on tietenkin "berlina" ja avattava kangaskatto "trasformabile".

Ja nyt kun katselee uusia autoja.. BZ4X, model3, i3, ID3, DS3. Saati amerikkalaiset. Lincoln MKZ, MKX, MKS, MKR, MKT. Cadillac CTS, DTS, XLR, STS, XRS, XLR, ESV, EXT.