Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

rb

Lainaus käyttäjältä: Stang81 - 12 lokakuu, 2023, 12:17Ja laittaa vähän lapin lisää juttuihin  ;D
Mut senkin voi tehdä sillai Jaronamaisesti, että heittää niin paljon yli, että kukaan ei usko.
Esimerkiksi kehua Subarua...

Stang81

Lainaus käyttäjältä: rb - 12 lokakuu, 2023, 12:38Mut senkin voi tehdä sillai Jaronamaisesti, että heittää niin paljon yli, että kukaan ei usko.

Mut on se hienoo, kun töissä on savolainen, lapin mies ja pohjalainen samassa pöydässä, ei usko pöydän jalatkaan niitä juttuja  ;D

Harri S

Aulis suuttu mulle pahasti kun kirjotin sen Seinäjoki/Kauhavahehkutukseen että Seinäjoella ei kyllä oo kuin yksi hyvä asia ja se on ohitustie.

Toyopet

https://www.nettiauto.com/chevrolet/chevy-van/13907059

Taas olisi tuo minun entinen vani myynnissä.
Maltillinen 1600€ hinnannousu 4 vuoden aikana.

palontie

Lainaus käyttäjältä: rb - 12 lokakuu, 2023, 10:38Livenä Auliksen kanssa tulee hyvin juttuun.
Sama pätee siihen kenen nimeä ei saa mainita.
Kahvipöydässä jutustellessa ihan normi settiä.

Subi ois ihan jees tänne forkalle.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: palontie - 12 lokakuu, 2023, 14:55Subi ois ihan jees tänne forkalle.
Minä sitä kerran kysyin, ei pitänyt hyvänä ajatuksena. Ei sillä ole edes watsappia tms. ja sanoi olevansa oikein tyytyväinen somettomaan elämään.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 12 lokakuu, 2023, 15:16Minä sitä kerran kysyin, ei pitänyt hyvänä ajatuksena. Ei sillä ole edes watsappia tms. ja sanoi olevansa oikein tyytyväinen somettomaan elämään.
::)
Sanoisin, että on...

Mutta tuunaa nykyisin PA-kamppeita kuulemma eikä niinkään enää autoja  ^-^

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 12 lokakuu, 2023, 15:36::)
Sanoisin, että on...

Mutta tuunaa nykyisin PA-kamppeita kuulemma eikä niinkään enää autoja  ^-^
Kato niinpäs olikin, minulla oli vanhentunutta tietoa sen suhteen. Ja eläkkeelläkin on jo. Niin ja tohkeissaan esitteli miten saa DSG-laatikkoon vaihdettua öljynsuodattimen jota ei kuulemma voi vaihtaa purkamatta laatikkoa atomeiksi.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 12 lokakuu, 2023, 12:38Mut senkin voi tehdä sillai Jaronamaisesti, että heittää niin paljon yli, että kukaan ei usko.
Tsääh.. :riot:

35830_man

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 12 lokakuu, 2023, 07:24Minähän en näistä mitään älyä mutta eikö hydramaticissa ole "kaksi turbiinia"? Eli sille nelosvaihteelle oma? Tietäjät korjatkoon

Tuplaturbiini on ainakin 50-luvun Hydramaticissa, mutta nelonen on silti välitykseltään 1:1. Kieltämättä aika mielenkiintoisen näköinen.

Pande

Vähän on rapistunut Glas, mutta mikäli tuollaista haluaisi harrastaa niin eipä noista kovin paljon tarjontaa ole.

Glas 1700 -65 ja osia toisesta autosta yht. 2000 euroa.

Lerssinen

miksi pidän tuota jopa semihienona, mutta tuo moottori  :P

https://www.nettiauto.com/chevrolet/s10/13840991

sössö

Lainaus käyttäjältä: Pande - 12 lokakuu, 2023, 20:40Vähän on rapistunut Glas, mutta mikäli tuollaista haluaisi harrastaa niin eipä noista kovin paljon tarjontaa ole.

Glas 1700 -65 ja osia toisesta autosta yht. 2000 euroa.

oho, aika makeen näkönen auto. Missä tollasia on tehty?

LPR

Lainaus käyttäjältä: sössö - 13 lokakuu, 2023, 00:17oho, aika makeen näkönen auto. Missä tollasia on tehty?
Länsi-Saksassa

LPR