Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Onpas tuo 98 ruma 88:n verrattuna.. :o

Lakeuden el Loco


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Mighty Scandalman - 26 lokakuu, 2020, 21:19Noh noh, Gary!  >:D
No, kauneus on katsojan (p-)silmässä.. :))
Mun silmään tuo ei oikeen toimi. ::)

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 26 lokakuu, 2020, 21:20No, kauneus on katsojan (p-)silmässä.. :))
Mun silmään tuo ei oikeen toimi. ::)

Kasikasit on ihan ok, mut niitä on niin paljon verrattuna ysikaseihin, että mieluummin ottasin tän "ruman" ja erikoisemman tapauksen...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Mighty Scandalman - 26 lokakuu, 2020, 21:23Kasikasit on ihan ok, mut niitä on niin paljon verrattuna ysikaseihin, että mieluummin ottasin tän "ruman" ja erikoisemman tapauksen...
Ja sitten silmä sairastaisi kun osuisi tuo katto ja perä eteen.. :smashhead:

Pande

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 26 lokakuu, 2020, 20:50vaan nyt on hinta jo vähän sinnepäin, tais viimeks olla 5-6k?
Siitähän näkyy olevan aikaisempi ilmoitus vielä nettiautossa, mulle ainakin näytti tuon uuden ilmoituksen alapuolella "samankaltaiset kohteet". 5 350 euroa.

https://www.nettiauto.com/oldsmobile/98/11594890

Nykyinen myyjähän on tunnettu harrastaja joka paljonkin autoja on ilmoitellut vuosien varrella. Olisiko ottanut tuon ysikasin vaihdossa johonkin.

Lakeuden el Loco

Nyt ei kyllä museotarkastaja oo vaivautunu avaamaan konepeltiä  :o

https://www.nettiauto.com/austin/a-30/11716619

Pande

Lainaus käyttäjältä: Mighty Scandalman - 26 lokakuu, 2020, 22:20Nyt ei kyllä museotarkastaja oo vaivautunu avaamaan konepeltiä  :o

https://www.nettiauto.com/austin/a-30/11716619
"Ajoneuvon kuvaus: siistikuntoinen ajoneuvo".  :D

Myyjällä rehdin oloinen ilmoitus kyllä, suorastaan jarruttelee liikainnokkaita että ei tää nyt ihan priima ole. Tulee mieleen useampikin kauppias joka kirjoittaisi ilmoitukseen samasta autosta että "TÄSTÄ JUURI MUSEOKATSASTETTU HELMI HALPAA AJOA"  :))

Sama myyjä ilmoitteli tuota yhdessä kuvassa näkyvää Reliant-projektiakin jossakin vaiheessa mutta ei näytä nyt olevan ilmoitusta siitä.

Therealsamppa


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Therealsamppa - 27 lokakuu, 2020, 00:32https://www.tori.fi/uusimaa/GMC_jimmy_2wd_72160602.htm

Siinäpä oli oikea tekniikka laitettu  ;D
Jestas!?! :o
On muuten harvinainen peli.. :pckahvi:
Ja varmasti ainoa maailmassa tuolla koneella. Onneksi..

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Pande - 26 lokakuu, 2020, 22:27"Ajoneuvon kuvaus: siistikuntoinen ajoneuvo".  :D

Myyjällä rehdin oloinen ilmoitus kyllä, suorastaan jarruttelee liikainnokkaita että ei tää nyt ihan priima ole. Tulee mieleen useampikin kauppias joka kirjoittaisi ilmoitukseen samasta autosta että "TÄSTÄ JUURI MUSEOKATSASTETTU HELMI HALPAA AJOA"  :))

Sama myyjä ilmoitteli tuota yhdessä kuvassa näkyvää Reliant-projektiakin jossakin vaiheessa mutta ei näytä nyt olevan ilmoitusta siitä.

En moitikaan myyjää, vaan museotarkastajaa...

Täähän on nimittäin tänä vuonna muumioitu  :o

Gary Grand


Gary Grand

Toinenkin!

https://www.nettiauto.com/fiat/124/11710772

Tähän ei tosin LQ4 oikeen taida kelvata leimalla.. 8)

Gary Grand

Sitten vielä ranskalaista eleganssia..

https://www.nettiauto.com/citroen/traction-avant/11708643

 :iwantit:
Ei perhana pitäis ruokiksella kattoa nettiautoa.. :shitfan:  :panic:

Lakeuden el Loco