Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Rust Devil - 27 joulukuu, 2023, 14:58https://www.nettiauto.com/bmw/535/14042726

Hyvä hinta  :o

Mulla oli tolla korilla 82vm 520 kutvosella ja tykkäsin.
Saatana setä meni myymään sen palolaitokselle kun olin reissun päällä enkä saanu sitä mihkään säilöön muualle kun mummon pihaan  >:(
Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 27 joulukuu, 2023, 15:15tekikö ne palolaitoksella siitä cabrioletin?

Aikalailla siirä paloja puuttu kun viimesen kerran näin  :'(

Pande

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 27 joulukuu, 2023, 15:13Mulla oli tolla korilla 82vm 520 kutvosella ja tykkäsin.
Taisin jo joskus kirjoittaa, mutta epäilen tulleeni vanhaksi sillä toi malli on alkanut vaikuttaa ihan hienolta ja miellyttävältä. Kun nuo olivat uusia tai uudehkoja niin ne tuntuivat aivan laitimmaisilta setä- tai tätimalleilta joita oli mm. äitini yhdellä kaverilla ja yläasteen äidinkielen opella sekä muilla vanhuksilla (jotka olivat oikeasti nuorempia kuin mitä minä olen nyt).

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Pande - 27 joulukuu, 2023, 19:05Taisin jo joskus kirjoittaa, mutta epäilen tulleeni vanhaksi sillä toi malli on alkanut vaikuttaa ihan hienolta ja miellyttävältä. Kun nuo olivat uusia tai uudehkoja niin ne tuntuivat aivan laitimmaisilta setä- tai tätimalleilta joita oli mm. äitini yhdellä kaverilla ja yläasteen äidinkielen opella sekä muilla vanhuksilla (jotka olivat oikeasti nuorempia kuin mitä minä olen nyt).
Yks mummelo tupmmoisella ajelee yhä, kerran leiman hommasin siihen.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 27 joulukuu, 2023, 19:05Taisin jo joskus kirjoittaa, mutta epäilen tulleeni vanhaksi sillä toi malli on alkanut vaikuttaa ihan hienolta ja miellyttävältä. Kun nuo olivat uusia tai uudehkoja niin ne tuntuivat aivan laitimmaisilta setä- tai tätimalleilta joita oli mm. äitini yhdellä kaverilla ja yläasteen äidinkielen opella sekä muilla vanhuksilla (jotka olivat oikeasti nuorempia kuin mitä minä olen nyt).
Pappabemariksihan noita kutsuttiin. Edesmenneellä tädilläni oli tuollainen 518.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 27 joulukuu, 2023, 19:13Yks mummelo tupmmoisella ajelee yhä, kerran leiman hommasin siihen.
aijaa, oon nähny vaan sen kolmossarjalaisen + mummon

leivonharri

BMW Isoäidit

Huono nakukalenteri-idea.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 27 joulukuu, 2023, 20:30aijaa, oon nähny vaan sen kolmossarjalaisen + mummon
Valkoinen on tuo vitonen

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 27 joulukuu, 2023, 20:59BMW Isoäidit

Huono nakukalenteri-idea.
jotain onnettomia 30-35v isoäitejä bemareissa niin  harri sanoo hyi

sössö

sämpy

Joskus ysärillä tuli tuollainen korjuuseen, automaatilla. Odotin kieli pitkänä rempan jälkeistä koeajoa ja oli pahimpia pettymyksiä ikinä. Iso auto mutta kuskin paikalla ahtaan oloista, käännöksissä kauhea lulla laiva ja laiskakin vielä tai ainakaan ei herättänyt mitään tunteita kun painoi kaasua. Meni koko maku bemareihin siinä eikä se ole oikein minkään yksilön kanssa palannut mitä olen koeajanut. Jokaisessa jokin asia paskottu niin ettei ole kiva ajaa.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 28 joulukuu, 2023, 05:57Joskus ysärillä tuli tuollainen korjuuseen, automaatilla. Odotin kieli pitkänä rempan jälkeistä koeajoa ja oli pahimpia pettymyksiä ikinä. Iso auto mutta kuskin paikalla ahtaan oloista, käännöksissä kauhea lulla laiva ja laiskakin vielä tai ainakaan ei herättänyt mitään tunteita kun painoi kaasua. Meni koko maku bemareihin siinä eikä se ole oikein minkään yksilön kanssa palannut mitä olen koeajanut. Jokaisessa jokin asia paskottu niin ettei ole kiva ajaa.
Jari Sillanpään naisystävällä on hyvä bmw.

sämpy

Haluaisin kysyä täsmennystä mutta en uskalla.. ::)

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 28 joulukuu, 2023, 05:57Joskus ysärillä tuli tuollainen korjuuseen, automaatilla. Odotin kieli pitkänä rempan jälkeistä koeajoa ja oli pahimpia pettymyksiä ikinä. Iso auto mutta kuskin paikalla ahtaan oloista, käännöksissä kauhea lulla laiva ja laiskakin vielä tai ainakaan ei herättänyt mitään tunteita kun painoi kaasua. Meni koko maku bemareihin siinä eikä se ole oikein minkään yksilön kanssa palannut mitä olen koeajanut. Jokaisessa jokin asia paskottu niin ettei ole kiva ajaa.
Ajamisen iloa.

sössö

kahta vai kolmea 3.5 olen koeajanu e28 ja e34 kopissa ja on kaikki olleet ihan naurettavia ja bensaakin aika reippaasti veivät. uudempi 2.5 aika eri maailmasta.