Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

signet

Mul on ollut projektikuntoisena myyntivehkeenä Mitsun Sapporo sekä Celeste.Molemmat olleet uutena pirun kalliita.Molemmat olivat tolkuttoman mätiä.Mallina tykkäsin Celestestä enemmin.

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: signet - 31 joulukuu, 2023, 11:23parempi,mut hyvästä kaukana.Kaikki mitä mulla ollut,oli ajettu n.100tkm,ei ne kahtasatkua kestänyt eikä kukaan jaksanu ajaa.Nurkissa ihan hyvä,mitä nyt sellasia ladamaisia startti/laturi/jakaja/bensapumppu uusiksi turhan usein juttuja.

Isällä oli polski fiat ja juurikin siinä 100 tkm paikkeilla kone leipoi kiinni. Kyllä se vielä kunnostettiin muttei sillä enää pitkää ajettu sen jälkeen.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: LPR - 30 joulukuu, 2023, 23:28Samsung luuri Chrome selain.
Samat itellä yleensä käytössä mutta enpä oo tommosta huomannut. Vahingossa mennyt pois päältä tai sitten en oo osannut laittaa päälle.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: LPR - 31 joulukuu, 2023, 00:54Perus 125 Polski olikin paljon parempi kuin tuo niiden omaa suunnittelua oleva Poloneesi. Kaverillakin oli lavapolle ja hyvin palveli tallin "roska-autona". Monta kertaa sillä jotain tavaraa roudattiin.
Joo oli meillä Polski-Fiiukin, se oli jo ihan kiva auto.

Kone siitäkin hajos, mutta oli osin käyttäjälähtöistä. Pidempi juttu minkä muutaman kerran jo kertonutkin.

Harri S

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 31 joulukuu, 2023, 10:37Aivan. 1990 luvulla sai hyvän aidon 1970 R/T Challengerin tai Cudan noin 50 000 markalla. Tänäpäivänä ei edes sama määrä euroja riitäkuin johonkin projektikuntoiseen...

Multa on HC Moparharrastajat useampaan kertaan kyselly miksi myin ne E-kehot pois ja ostin niiden jälkeen Ferrarin.
Oon vastannu niille että köyhän on pakko totella rahan valtaa kun noi pisteosat klassiseen Ferrariin oli halvempia kuin kutosmopariin.

LPR

Lainaus käyttäjältä: signet - 31 joulukuu, 2023, 11:23parempi,mut hyvästä kaukana.Kaikki mitä mulla ollut,oli ajettu n.100tkm,ei ne kahtasatkua kestänyt eikä kukaan jaksanu ajaa.Nurkissa ihan hyvä,mitä nyt sellasia ladamaisia startti/laturi/jakaja/bensapumppu uusiksi turhan usein juttuja.
Ei mikään itäauto hyvä ole. Kokemusta ei itsellä paljon ole, mutta käsittääkseni kuitenkin parempia olivat kuin ryssän vehkeet.

signet

Laatu heitteli paljon,eikä se laatu kaksista ollut tosiaan missään itävehkeissä.Saattoihan sekaan sattua joku ihmekin(vähän vähemmän huono yksilö) ;D

sämpy

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 31 joulukuu, 2023, 12:20Multa on HC Moparharrastajat useampaan kertaan kyselly miksi myin ne E-kehot pois ja ostin niiden jälkeen Ferrarin.
Oon vastannu niille että köyhän on pakko totella rahan valtaa kun noi pisteosat klassiseen Ferrariin oli halvempia kuin kutosmopariin.
Minä hautasin latoon 14 vuodeksi, aloin harrastamaan hiivatteja sen sijaan. Onneksi osatarjonnan ja kukkaron voimasuhde parani sillä odottelulla. Nyt pidän kiinni juurikin sen takia, että jos myisi niin ikinä ei olisi rahaa ostaa toista.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 31 joulukuu, 2023, 14:37Minä hautasin latoon 14 vuodeksi, aloin harrastamaan hiivatteja sen sijaan. Onneksi osatarjonnan ja kukkaron voimasuhde parani sillä odottelulla. Nyt pidän kiinni juurikin sen takia, että jos myisi niin ikinä ei olisi rahaa ostaa toista.
Joko sen kohta vois vaihtaa hyvään Fiat Dinoon?

FuryIII 71

Jahka kemijärvellä heräillään, ni sieltä varmaan tulee pistämätön vaihtotarjous sämpylle.

Jarona

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 31 joulukuu, 2023, 16:15Jahka kemijärvellä heräillään, ni sieltä varmaan tulee pistämätön vaihtotarjous sämpylle.
Herätty on, ei tuu.

FuryIII 71


Musta78


stonesour-094


FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: stonesour-094 - 31 joulukuu, 2023, 16:58Mopar.

Joo, jopa Jarona tajuaa ettei laatuautoon kannata yrittää mitään saparoita tarjoilla vaihdossa.