Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Harri S

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 31 joulukuu, 2023, 14:37Minä hautasin latoon 14 vuodeksi, aloin harrastamaan hiivatteja sen sijaan. Onneksi osatarjonnan ja kukkaron voimasuhde parani sillä odottelulla. Nyt pidän kiinni juurikin sen takia, että jos myisi niin ikinä ei olisi rahaa ostaa toista.

Oikea VIN kasvaa hyvin korkoa suhdanteista riippumatta.
Onko se säilössä sen insidentin jäljiltä?

Jarona


stonesour-094

https://www.nettiauto.com/buick/gs/14048749
Puikula proggis, vinyylin alla ruostetta, onkohan koko katto aivan harsoa?

FuryIII 71


rb


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 02 tammikuu, 2024, 12:36https://www.nettiauto.com/ford/f350/14051060

Ford F350
1966




Tää huutaa kanssa Garyn pihalle.

Pikkusen korotusta ja nuo alle..



..ja reilusti lisää löylyä konehuoneeseen.. :P

..Matkustamoon majoitustilat. :thinking:

leivonharri

Ja pumpun tilalle vinssi.

palontie


Pertti K

Nimi(merkki) jo velvoittaa.

leivonharri


LPR

Tuo on leimattu 11 henkilölle. Onko siis D1 kortin edellyttämä linja-auto? Nykyään ei tunneta käsitettä erikoisauto ja käsittääkseni aina yli 9 (1+8) henkilölle rekisteröity edellyttää linja-autokorttia.

Tuo olis kyllä meidän kolmihenkiselle perheelle hyvä asuntoauton aihio. Hintaa kuitenkin on siihen käyttöön hieman liikaa, kun aika työmaa omisi muuttaa asuntoautoksi.

signet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 02 tammikuu, 2024, 15:26Tuo on leimattu 11 henkilölle. Onko siis D1 kortin edellyttämä linja-auto? Nykyään ei tunneta käsitettä erikoisauto ja käsittääkseni aina yli 9 (1+8) henkilölle rekisteröity edellyttää linja-autokorttia.

Tuo olis kyllä meidän kolmihenkiselle perheelle hyvä asuntoauton aihio. Hintaa kuitenkin on siihen käyttöön hieman liikaa, kun aika työmaa omisi muuttaa asuntoautoksi.
90-luvulla vielä saattoi mennä konttorin päällikön kirjoitelmat jopa lain yläpuolelle.Jos konttorin päällikkö ARK:n aikaan teki jonkun pienen virheen, niin ei ARK siihen välttämättä puuttunut.Nykypäivänä ne eivät uskalla soveltaa mitään,heti käy käry ja trafin setä on viemässä konttorilta luvat.Muistelisin että erikoisautotkin oli, silloin kun niitä vielä sai tehtyä, max.1+8hlö.Tänä päivänä vaatii linja-autokortin.Voi onnistua muutoskatsastus 1+8:lle vielä jopa niin, että säilyy erikoisautona.

LPR

Lainaus käyttäjältä: signet - 02 tammikuu, 2024, 23:2190-luvulla vielä saattoi mennä konttorin päällikön kirjoitelmat jopa lain yläpuolelle.Jos konttorin päällikkö ARK:n aikaan teki jonkun pienen virheen, niin ei ARK siihen välttämättä puuttunut.Nykypäivänä ne eivät uskalla soveltaa mitään,heti käy käry ja trafin setä on viemässä konttorilta luvat.Muistelisin että erikoisautotkin oli, silloin kun niitä vielä sai tehtyä, max.1+8hlö.Tänä päivänä vaatii linja-autokortin.Voi onnistua muutoskatsastus 1+8:lle vielä jopa niin, että säilyy erikoisautona.
Uusia erikoisautoja ei ole 1.1.1995 jälkeen leimattu. Ja jos poistuu kilvistä, ei uudelleen ea:ksi saa. Jos tuo on poistunut aktiivipalveluksesta 1995 jälkeen, tuo on pakosti ollut jo paloautona rekisteröity ea:ksi tai sitten ilmoituksessa on virheellinen nimitys. Ja oli ajoneuvoluokka mikä hyvänsä, niin yli 9 henkilölle rekisteröity edellyttää linja-autokorttia kuskilta. Henkilöluvun vähentämismahdollisuutta erikoisautosta en tiedä.

Stang81

Lainaus käyttäjältä: rb - 02 tammikuu, 2024, 12:36https://www.nettiauto.com/ford/f350/14051060

Ford F350
1966




Tää huutaa kanssa Garyn pihalle.

Miten on sellainen kuva, että aika monesti nämä paloautot päätyy jonkun pihalle ja jää sinne keräämään lehtiä puun alle? Jos hyvin käy, pääsee sentäs katokseen.

Musta78