Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Pertti K


palontie

Näyttää just siltä että helmat on hätäseen tehty joskus,niin vois kuvitella että muutkin peltityöt vaähän sinne päin..

sössö

uudet helmat voi sitte tehä niiden vanhojen päälle uudeksi kerrokseksi.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 tammikuu, 2024, 15:35Ei oo kyllä kovin nättikään..
Varmaankin kunto vastaa hintaa. Tosin leimaamattomistakin pyydetään välillä enemmän. Offi-/mehtuuautoksi varmaan ihan kelpo peli.

Minkäköhän auton peilit tuohon on vaihdettu niiden alkuperäisten postimerkin kokoisten tilalle? Istuvat ihan kohtuullisen hyvin ainakin kauempaa katsottuna.

Gary Grand


Kodez

Lainaus käyttäjältä: sössö - 08 tammikuu, 2024, 16:51uudet helmat voi sitte tehä niiden vanhojen päälle uudeksi kerrokseksi.
Muuttuu palkkihelmoiksi ihan huomaamatta

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 08 tammikuu, 2024, 15:55Näyttää just siltä että helmat on hätäseen tehty joskus,niin vois kuvitella että muutkin peltityöt vaähän sinne päin..
näyttää just siltä itteltään  :blackout:

rb


LPR

Kohtuullisen hyvin säilynyt Timanki, ainakin melko räpeltämätön orkkismaaleineen.

https://autot.tori.fi/vaihtoautot/toyota/muut/123323379

Kodez

Tommonenkin ois hauska joskus omistaa mutta taitaa tulla auton ja kuljettajan mittasuhteissa törmäyskurssi.

rb

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 08 tammikuu, 2024, 05:04https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/280/14058747
Komia,jos vielä on alkuperäinen.(ettei kv).
Vaikee sanoo, mut kaupaks on näköjään käynyt.
Kylhän 80- luvulla moni vanha ambulanssi koki uuden elämän Coupena..
Tässä PK seudullakin oli pari maakaria, jotka niitä urakalla teki.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: rb - 10 tammikuu, 2024, 14:40Vaikee sanoo, mut kaupaks on näköjään käynyt.
Kylhän 80- luvulla moni vanha ambulanssi koki uuden elämän Coupena..
Tässä PK seudullakin oli pari maakaria, jotka niitä urakalla teki.
Täällä paloi katsastus konttorin omistaja noista hommista.

Kodez

Lainaus käyttäjältä: rb - 10 tammikuu, 2024, 14:40Vaikee sanoo, mut kaupaks on näköjään käynyt.
Kylhän 80- luvulla moni vanha ambulanssi koki uuden elämän Coupena..
Tässä PK seudullakin oli pari maakaria, jotka niitä urakalla teki.
"-Alkuperäinen coupe kyseessä, korinvaihto ei ole kyseessä. Rekisteriotteessa ei prosentteja."
Ilmotuksessahan toi on aika selvästi kerrottu. Tosin voihan se silti olla,pitäs katsoa valmistenumerosta.

Markok

Oliko mersulla mikä hintapyyntönä?

LPR

Lainaus käyttäjältä: Kodez - 10 tammikuu, 2024, 14:54"-Alkuperäinen coupe kyseessä, korinvaihto ei ole kyseessä. Rekisteriotteessa ei prosentteja."
Ilmotuksessahan toi on aika selvästi kerrottu. Tosin voihan se silti olla,pitäs katsoa valmistenumerosta.
Numerotkaan ei takaa oikeastaan mitään, ellei niihin perehdy oikein tosissaan. Maailmassa on nykyään joitain haluttuja matching numbers autoja enemmän kuin niitä on aikanaan valmistettu.