Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 11 tammikuu, 2024, 16:42mulla on jo halpa fomoco. jos toi kuvan vessa olisi joku caprice, sen hinta olisi 2000 ehkä nykysin. Sama näkyy pikapeissakin. GM saa paskaa ehkä jollain 5000 eurolla, fordin vastaava sontakasa maksaa 10 000.
joo fordeissa nous vitusti hinnat pian sen jälkeen kun viimeisen kunnon fordin myin  :'(

Ei sen silti tarvis olla niin. Pyytäkööt rauhassaa 10k jostain kusen polttamasta f150 en ainakaan maksa vaikkka olis kuinka ford. En tiedä miten tämä hintakupla edes tälläiseksi lähti.

Nimimerkillä ikuisesti muistaen, jatkohytillinen paku f150 neliveto 3500€ ja nykypäivän standardeilla suoraan museoon.

sössö

no ei tarttis olla mutta vaan on. En minä tuota ole päättänyt noin olevaksi.

Camino79

Jos saabismi on sairaus ni eikö voortihomot vois vaan viedä suoraan saunan taakse?  :o

Nimim. Vkloppuna pitäs tutkia 7,3 powerstroke excursioni että miks tekee painetta paisariin ja käy päin helvettiä suutinkuppien vaihdon jäljiltä  :shitfan:

Sanoin kyllä suoraan että turha tuoda edes näytille ennenkun on 5hunttia antaa lapaseen...

sössö

Se foorrti on kyllä ihan selkee amerikan saabbi :))

nuo "uudemmat" dieselit tuntuu olevan mun mielestäni aika hankalia konsernista riippumatta. :shitfan:

1320

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 10 tammikuu, 2024, 23:09https://m.nettiauto.com/ford/ltd/14062713

Siitä vähän suomi-sähköä halukkaille.  ;D Ja pitää olla kohtuu kova motörhead-fani myöskin, mikäli sähköjen uusimisen lisäksi ei kiinnosta alkaa myös koppaa tekemään ns. nollasta.  :))

 :iiiiik:
Oho, siinä on joku oman elämän sähkömies vähän päässyt vetämään johtoja! :rotfl:

Onnea ja menestystä sille joka alkaa tuota sotkua selvittelemään...

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 12 tammikuu, 2024, 18:41:iiiiik:
Oho, siinä on joku oman elämän sähkömies vähän päässyt vetämään johtoja! :rotfl:

Onnea ja menestystä sille joka alkaa tuota sotkua selvittelemään...

Samanlainen ellei jopa pahempi sotku oli Blazerissa kun syksyllä ostin. Taitava ja ylitarkka kaveri joka muuten ihan mukava mies pisti sen kuntoon sähköjen osalta parissa illassa.

Pande

Silloin kun E30-Bemarit olivat uusia niin eivät ne nyt niin kiinnostaneet. Jos olisin silloin ollut sen hintaista uutta autoa ollut ostamassa niin todennäköisesti olisin ennemmin hankkinut vaikkapa GTI-Golfin. Mutta nyt nämä ovat alkaneet tuntua kiinnostavilta. Tietysti 325iX kaksiovisena manuaalina olisi hieno, mutta semmoiset ovat harvassa alkuperäiskuntoisena. Tämmöinen 318iS on harvinaisemmasta päästä malleja myös, neliventtiilisenä tehokkaampi kuin samanikäinen 320i. Tämä on tainnut olla kotvan myynnissä. Ilmoituksen ja kuvien perusteella vaikuttaa ihan ok kapineelta.



BMW 318 iS -90 pyynnillä 12 900 euroa.

Kodez

Lainaus käyttäjältä: Pande - 12 tammikuu, 2024, 21:42Silloin kun E30-Bemarit olivat uusia niin eivät ne nyt niin kiinnostaneet. Jos olisin silloin ollut sen hintaista uutta autoa ollut ostamassa niin todennäköisesti olisin ennemmin hankkinut vaikkapa GTI-Golfin. Mutta nyt nämä ovat alkaneet tuntua kiinnostavilta. Tietysti 325iX kaksiovisena manuaalina olisi hieno, mutta semmoiset ovat harvassa alkuperäiskuntoisena. Tämmöinen 318iS on harvinaisemmasta päästä malleja myös, neliventtiilisenä tehokkaampi kuin samanikäinen 320i. Tämä on tainnut olla kotvan myynnissä. Ilmoituksen ja kuvien perusteella vaikuttaa ihan ok kapineelta.



BMW 318 iS -90 pyynnillä 12 900 euroa.

Olin karvaasti pettynyt kun faija vaihto meidän 71 newportin e30 bemariin joskus ysärin puolivälissä.

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 12 tammikuu, 2024, 18:41:iiiiik:
Oho, siinä on joku oman elämän sähkömies vähän päässyt vetämään johtoja! :rotfl:

Onnea ja menestystä sille joka alkaa tuota sotkua selvittelemään...
Noista selviytyy helpoiten sillä, että nappaa  jälkiasennetulle releelle tulevasta  johtonipusta tukevan otteen ja siirtyy poispäin autosta, kunnes räpellyksen yhdelläkään johdolla ei ole enää kontaktia autoon. Tämän jälkeen onkin jo huomattavasti helpompi rakennella uudet räpellykset uusilla releillä ja uusilla punaisilla johdoilla :rolleyes:  (tai sit voi siihen uudelleenräpeltämiseen ehkä olla parempikin tapa, mutta tästä en ole ihan varma  :thinking:  )

LPR

Mun Jeepissä on vähintään tuota Voorttia vastaava spagettiröykkiö konehuoneessa.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Pande - 12 tammikuu, 2024, 21:42Silloin kun E30-Bemarit olivat uusia niin eivät ne nyt niin kiinnostaneet. Jos olisin silloin ollut sen hintaista uutta autoa ollut ostamassa niin todennäköisesti olisin ennemmin hankkinut vaikkapa GTI-Golfin. Mutta nyt nämä ovat alkaneet tuntua kiinnostavilta. Tietysti 325iX kaksiovisena manuaalina olisi hieno, mutta semmoiset ovat harvassa alkuperäiskuntoisena. Tämmöinen 318iS on harvinaisemmasta päästä malleja myös, neliventtiilisenä tehokkaampi kuin samanikäinen 320i. Tämä on tainnut olla kotvan myynnissä. Ilmoituksen ja kuvien perusteella vaikuttaa ihan ok kapineelta.



BMW 318 iS -90 pyynnillä 12 900 euroa.


Näin muinaisen eksäni pikkubroidin männä kesänä heurekan cruisingeissa monen vuoden jälkeen, ollu aina "bemari-mies". Tuli samanlaisella mutta kirkkaanpunaisella, minttikuntoisella E30 318iS penarilla paikalle. Ois kelvannu se penari kyllä mullekin.  :+1:

Bantam


ramman

Lainaus käyttäjältä: Pande - 12 tammikuu, 2024, 21:42Silloin kun E30-Bemarit olivat uusia niin eivät ne nyt niin kiinnostaneet. Jos olisin silloin ollut sen hintaista uutta autoa ollut ostamassa niin todennäköisesti olisin ennemmin hankkinut vaikkapa GTI-Golfin. Mutta nyt nämä ovat alkaneet tuntua kiinnostavilta. Tietysti 325iX kaksiovisena manuaalina olisi hieno, mutta semmoiset ovat harvassa alkuperäiskuntoisena. Tämmöinen 318iS on harvinaisemmasta päästä malleja myös, neliventtiilisenä tehokkaampi kuin samanikäinen 320i. Tämä on tainnut olla kotvan myynnissä. Ilmoituksen ja kuvien perusteella vaikuttaa ihan ok kapineelta.



BMW 318 iS -90 pyynnillä 12 900 euroa.


Piikkipyörät alle ja jääradalla sikaa niinkauan ku kone kestää.

Mitään muuta käyttöarvoa en tuollaiselle pemarille näkisi  ;D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: ramman - 13 tammikuu, 2024, 13:10Piikkipyörät alle ja jääradalla sikaa niinkauan ku kone kestää.

Mitään muuta käyttöarvoa en tuollaiselle pemarille näkisi  ;D
Rahamiehen ratkaisu.. :))
Nollavirhehän tuossa hinnassa on.

ramman

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 13 tammikuu, 2024, 13:11Rahamiehen ratkaisu.. :))

No eikös se aina mahdollisimman hyvästä kannata alkaa tekemään niin ei mene sitten aikaa turhaan korjailuun  ;D