Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

LPR


FuryIII 71


Harri S

Suviseurojen telttako tuolla vanin takana on? Aika kerettiläistä.


Jussi

Lainaus käyttäjältä: '59 Kingswood - 12 tammikuu, 2024, 22:01Noista selviytyy helpoiten sillä, että nappaa  jälkiasennetulle releelle tulevasta  johtonipusta tukevan otteen ja siirtyy poispäin autosta, kunnes räpellyksen yhdelläkään johdolla ei ole enää kontaktia autoon. Tämän jälkeen onkin jo huomattavasti helpompi rakennella uudet räpellykset uusilla releillä ja uusilla punaisilla johdoilla :rolleyes:  (tai sit voi siihen uudelleenräpeltämiseen ehkä olla parempikin tapa, mutta tästä en ole ihan varma  :thinking:  )
Viimenen vene on ollu ihan ehottomasti pahin noista suomisähköistä. Ämpärillinen turhaa liitintä, jatkoa, ryöstäjää ja relettä tuli purkaessa. Kaikki se oli yritetty kytkeä jotenkin, jota ei tarvii mihinkään, kaikki oleellinen oli tekemättä. Tohon päälle vielä toinen ämpäri täyteen hapettunutta punasta johtoa.
Toi ajoChevy oli sit hyvä kakkonen, litran sai siitäkin ryöstäjiä purettua maskin takaa. Oli sinne joku relekin laitettu tekemään ei mitään. Ja nekin siihen lokarin reunaan johdot ylöspäin ottamaan jokaisen vesitipan sisäänsä, mikä konepellin reunasta tippuu.

Harri S

Siitäpä ostamaan oma Meteoriittiprojekti Fairchildin moottorilla.

https://www.ebay.co.uk/itm/285658127020



Myyjän kauppaehdot:

"Please what ever you do pay particular attention to the below.
DO NOT ASK YOUR MRS IF YOU CAN BUY IT
DO NOT BRING YOUR TESLA DRIVING FRIEND TO VIEW AND ADVISE
DO NOT TELL ME YOURE WAITING FOR YOUR AFRICAN RELATIVE TO SEND YOU 14 MILLION QUID
DO NOT TURN UP WITH A FREE PALESTINE FLAG ON YOUR CAR
DO NOT TELL ME YOURE VEGAN
DO NOT TELL ME THE VACCINE DOSENT WORK
DO NOT ASK ME IF I WATCH BANGERS AND CASH
DO NOT SAY YOU SHOULD SPEAK TO DREW PRICHARD
BUT DO BRING A BIG BUNDLE OF CASH OR SOMETHING REALLY INTERESTING FOR ME TO BUY."

LPR

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 18 tammikuu, 2024, 01:55Viimenen vene on ollu ihan ehottomasti pahin noista suomisähköistä. Ämpärillinen turhaa liitintä, jatkoa, ryöstäjää ja relettä tuli purkaessa. Kaikki se oli yritetty kytkeä jotenkin, jota ei tarvii mihinkään, kaikki oleellinen oli tekemättä. Tohon päälle vielä toinen ämpäri täyteen hapettunutta punasta johtoa.
Toi ajoChevy oli sit hyvä kakkonen, litran sai siitäkin ryöstäjiä purettua maskin takaa. Oli sinne joku relekin laitettu tekemään ei mitään. Ja nekin siihen lokarin reunaan johdot ylöspäin ottamaan jokaisen vesitipan sisäänsä, mikä konepellin reunasta tippuu.

No, veneissähän on jo uutenakin suomisähköt, on sellaista sillisalaattia kojelaudan sisus täynnä ja suojaamattomia liitoksia pilssissä lillumassa vedessä.

TepaR

Lainaus käyttäjältä: Bantam - 13 tammikuu, 2024, 08:04Cadillac XLR, 2007, Lahti



https://huutokaupat.com/4587773


Tällaista olen joskus miettinyt puolivakavissani mutta mitäs murheita noissa norttikoneissa olikaan? Ja toisaalta vastaavan Corvetten saa kyllä edullisemmin  :thinking:

LPR

Nyt loppui nettiauton selailu. Ovat ottaneet käyttöön uuden version, jossa haku on ainakin puhelimella käyttökelvoton. Vuosimalliakaan ei voi valita kuin 10 vuoden välein.

sössö

tietokoneella ei mitään muutosta.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: LPR - 18 tammikuu, 2024, 16:12Nyt loppui nettiauton selailu. Ovat ottaneet käyttöön uuden version, jossa haku on ainakin puhelimella käyttökelvoton. Vuosimalliakaan ei voi valita kuin 10 vuoden välein.
Näytti toimivan mun luurissa? Kokeile ottaa sieltä lettupinosta pöytäkoneversio käyttöön mobiilin sijasta.

LPR

Lainaus käyttäjältä: sössö - 18 tammikuu, 2024, 16:22tietokoneella ei mitään muutosta.
Vissiin kuukausi sitten tietsikan viimeksi käynnistin. Rouva kyllä jotain touhuaa sillä päivittäin.

sössö


LPR

Lainaus käyttäjältä: LPR - 18 tammikuu, 2024, 16:12Nyt loppui nettiauton selailu. Ovat ottaneet käyttöön uuden version, jossa haku on ainakin puhelimella käyttökelvoton. Vuosimalliakaan ei voi valita kuin 10 vuoden välein.
Edellisiä hakujakaan ei enää oli missään muistissa.

Pertti K

Ne häipyy säännöllisen epäsäännöllisesti. Joskus kun annoin palautetta niin kerrottiin että ei oo mahdollista.