Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 25 tammikuu, 2024, 16:41Tuli varmaan ihan puskista?  :))
Olen jotain tällaista epäillyt n. 4 vuotta, mutta nyt tuli vahvistus.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 25 tammikuu, 2024, 16:51Ei vaan mee mun kaaliin mitenkään että jengi ostaa saatana vanhoja ladan paskoja.
2106:sta ei joka nurkalla ole tullut vastaan..

Eikä tule! :P

palontie


Gary Grand


LPR

Lainaus käyttäjältä: Kodez - 25 tammikuu, 2024, 07:30https://www.nettiauto.com/lada/2106/14089396
Herraskainen latuska
:rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

"Hyvät uudenveroiset nastarenkat."



Samalta vuodelta kuin autokin, eikös NR09:n valmistus loppunut joskus 80-luvun puolivälissä?

sössö

noi on aika hyvät renkaat ikäsekseen. Mulla ollut noita joissain autoissa.

Pande

Lainaus käyttäjältä: palontie - 25 tammikuu, 2024, 16:51Ei vaan mee mun kaaliin mitenkään että jengi ostaa saatana vanhoja ladan paskoja.
No kato kun uusia Ladan paskoja ei vallitsevan tilanteen vuoksi ole saatavilla.  ;D

kuutio

Lainaus käyttäjältä: sössö - 25 tammikuu, 2024, 18:15noi on aika hyvät renkaat ikäsekseen. Mulla ollut noita joissain autoissa.

Mä löysin jo vuosia vuosia sitten Nos 09sit yhden rengasliikkeen pölyseltä vintiltä ja yllättävän hyvin pitivät sjiissä. Melkein kiitoksella sain.

Stang81

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 23 tammikuu, 2024, 15:46Toisella puolella oli puhetta Grande Punton sopivuudesta käyttöautoksi, sitä ihmetellessä osui silmään tämmöinen.

https://beta.nettiauto.com/fiat/grande-punto/14015351
Tuli-uusi 13 vuotta vanha pikkufiiatti. Tuon kun hermetisoisi ja laittais varastorasvaan, niin sit 10 vuoden päästä vois bella italiassa suu vaahdossa selittää, että tämmösiä nää oli silloin joskus.

Päätellen tylsimmästä väristä ja ankeimmasta moottorista, tämä oli varmaan jonkun viimeinen auto ja se luultavasti päätyy jonkun toisen ensimmäiseksi autoksi.

MUOKS. Ymmärränkö mä nyt oikein tuota huoltokirjaa? Tuota ei ole 13 vuoden aikana huollettu kuin kolmesti?

Kun ei nyt ulkoa muista, olikos näissä öljynvaihtoväli peräti 30tkm, mut ainakin 20tkm.

Onhan nämä perusversiot aika ankeita, mutta olihan näitä ihan kivoilla varusteilla jo vakiona, lasikattoakin löytyy. Suomeen vaan ei tehoversioita tuoneet.

LPR

Lainaus käyttäjältä: sössö - 25 tammikuu, 2024, 18:15noi on aika hyvät renkaat ikäsekseen. Mulla ollut noita joissain autoissa.
Ne oli silloin 80-luvulla ylivoimaisesti parhaat talvirenkaat. Itsellänikin on ollut monessa autossa. Sen verran valmistuksen lopettamisesta olin väärässä, että kymppi tuli markkinoille vasta 1989. Se oli kyllä taas huomattavasti ysiä parempi. Pinnattunahan tuota ysin pintaa möivät kaiketi vielä vuosituhannen vaihteessa, ainakin pakettiautoihin.

sössö

myös gislavedit (esso) on älyttömän hyviä edelleen lumessa. Jäällä surkeita, mutta lumessa menee hienosti.

Bantam

Lainaus käyttäjältä: LPR - 25 tammikuu, 2024, 18:13:rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

"Hyvät uudenveroiset nastarenkat."



Samalta vuodelta kuin autokin, eikös NR09:n valmistus loppunut joskus 80-luvun puolivälissä?

Kyseinen Lada on ilmoituksen perusteella ilmeinen "paluumuuttaja" ja noi renkaat on ollut jo siinä mukana itäviennissä 90-luvun vaihteissa?



A.Naali

Lainaus käyttäjältä: LPR - 25 tammikuu, 2024, 18:13:rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

"Hyvät uudenveroiset nastarenkat."



Samalta vuodelta kuin autokin, eikös NR09:n valmistus loppunut joskus 80-luvun puolivälissä?
Kaverilla oli aikanaan ladassa just noi, kuuli korttelin päästä rapinasta, että on tulossa. Jäällä piti hyvin, kun nastojen ulkonema oli jotain ihan muuta kuin nykyrenkaissa. Lumella taas ei mitään pitoa, kun lamellit vähissä...

LPR

Lainaus käyttäjältä: Stang81 - 25 tammikuu, 2024, 18:21Kun ei nyt ulkoa muista, olikos näissä öljynvaihtoväli peräti 30tkm, mut ainakin 20tkm.
Eipä tuossa kilometreillä väliä vaan aika ratkaisee. Toki jos on seissyt eikä ajettu, niin ei väliä kunhan öljy-vesiseos vaihdetaan ennen käynnistystä.