Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

jusssi


Fiat 1100
Aika harvinaista "herkkua" pikkurahalla , eikä kuvien perusteella ihan kauhealta näyttäis.

sämpy

Mulla oli tuollainen 3-ovisena. Vuosia yritin päästä siitä eroon ja myin lopulta hauskaksi peräkärryksi.

LPR

Tämä Harri Asunta on kyllä erikoismies.  Hyvin tehtyjä nuo entisöinnit on ja hinnat sen mukaisia. Välillä tuntuu aivan käsittämättömiltä. Mutta vaikka hinnat on tuollaisia, niin silti kauppa käy. Jostain se löytää rahakkaat ostajat, valtaosa lienee jostain ulkomailta.

https://beta.nettiauto.com/land-rover/range-rover/14093763

sämpy

Piti ihan tutkia, niin en löytänyt tietoa lopettiko ne jossain kohtaa 3-ovisen tekemisen. En ole ennen nähnyt 90-lukuista vähäovista mallia niin luulin että ne loppui pian kun 5-ovinen esiteltiin.

Mutta kyllähän jos sisustaan saisi osia jo uustuotantona (?) niin alkaisi ihan oikeasti kannattaa entisöidä oma seitenkuutonen ja myydä sekin ulkomaille. Ja ostaa kaikki halvat samanikäiset, noitahan on saanut tässä jollain puolellatoista tonnilla.

rb

https://beta.nettiauto.com/oldsmobile/442/14095030

Oldsmobile
1956




Oliks näissä jossain se typerä takalasi?

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: rb - 28 tammikuu, 2024, 16:32https://beta.nettiauto.com/oldsmobile/442/14095030

Oldsmobile
1956




Oliks näissä jossain se typerä takalasi?

In muuten livenä sit jo aika karussa kunnossa maalipinnat yms
Että ei oikee  oo ton hinnan arvonen vaikka krapulassa ostattelis ja kontissa ois rivakasti kaljaa.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: rb - 28 tammikuu, 2024, 16:32https://beta.nettiauto.com/oldsmobile/442/14095030

Oldsmobile
1956




Oliks näissä jossain se typerä takalasi?

Jos tarkoitat sitä kolmiosaista, ni seuraavassa vuosimallissa.

Moottori 5.0, onko tohon tungettu joku letukan tusinamoottori?

palontie


35830_man

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 28 tammikuu, 2024, 17:15Jos tarkoitat sitä kolmiosaista, ni seuraavassa vuosimallissa.

Moottori 5.0, onko tohon tungettu joku letukan tusinamoottori?

Kuvissa ei näy mikä pellin alla on, mutta noihin aikoihin Oldsilla oli ainakin 303 cid Rocket.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Poju - 28 tammikuu, 2024, 17:26Kuvissa ei näy mikä pellin alla on, mutta noihin aikoihin Oldsilla oli ainakin 303 cid Rocket.

Niinpä olikin.

Vaikken mikään pussihousu olekaan, ni kyllä tohon hintaan sais olssin kone olla pellin alla. Ja hinta on kyllä mielestäni melko raikas, varsinkin @Wilburi n kuvauksen perusteella...

35830_man

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 28 tammikuu, 2024, 17:31Niinpä olikin.

Vaikken mikään pussihousu olekaan, ni kyllä tohon hintaan sais olssin kone olla pellin alla. Ja hinta on kyllä mielestäni melko raikas, varsinkin @Wilburi n kuvauksen perusteella...

Chevroletin kuuluu Chevroletiin,  eikä pussihousuja ole minullakaan.  :)

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Poju - 28 tammikuu, 2024, 17:38Chevroletin kuuluu Chevroletiin,  eikä pussihousuja ole minullakaan.  :)

Mulla on jotenkin silleen omituinen(?) suhtautuminen näihin rotteloihin, että mua ei yleensä pahemmin haittaa kustomoinnit, hot roddaukset yms. mutta yleensä toivon että koppa ja tekniikka olis saman konsernin valmisteita. Ei se estä mua fanittamasta "sekasikiöitäkään", mutta silti.  :)

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Poju - 28 tammikuu, 2024, 17:26Kuvissa ei näy mikä pellin alla on, mutta noihin aikoihin Oldsilla oli ainakin 303 cid Rocket.
Tekstissä taisi olla, että tekniikka uudistettu eli meinaako se rempattua vai tuoreempaan vaihdettua.
Voisihan se olla myös olds 307...

35830_man

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 28 tammikuu, 2024, 17:48Mulla on jotenkin silleen omituinen(?) suhtautuminen näihin rotteloihin, että mua ei yleensä pahemmin haittaa kustomoinnit, hot roddaukset yms. mutta yleensä toivon että koppa ja tekniikka olis saman konsernin valmisteita. Ei se estä mua fanittamasta "sekasikiöitäkään", mutta silti.  :)

Kustomit ja rodit ovat hienoja sopivasti laikattuina, eli kattoa ei ole lytätty pannukakuksi ja kylkilinja ym. ovat sopusuhtaiset muihin mittoihin nähden, mutta vaikka niihin olisi vaikka mitä moottoreita tarjolla, jostain syystä yleensä niihin laitetaan tavanomainen sbc ja th-aski.

Varsinkin kustomin idea on ymmärtääkseni tehdä jotain erilaista.  ::)

35830_man