Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

'59 Kingswood

Olis aikalai "ihan mun näkönen laite", mutta tällä hetkellä pankkitilillä vallitsee jo muutenkin ihan liian iso alipaine...
https://www.nettiauto.com/cadillac/62-series/11725193?fbclid=IwAR1yCz7aDU84hjYkx-z4o45-gIBGd9RJZH9-HPgSKieMFrf3cjB0PTToNG0

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: 59Kingswood - 30 lokakuu, 2020, 22:25Olis aikalai "ihan mun näkönen laite", mutta tällä hetkellä pankkitilillä vallitsee jo muutenkin ihan liian iso alipaine...
https://www.nettiauto.com/cadillac/62-series/11725193?fbclid=IwAR1yCz7aDU84hjYkx-z4o45-gIBGd9RJZH9-HPgSKieMFrf3cjB0PTToNG0
Ihan samoissa aatoksissa.. ::)
Tosin Manhan rodi saa vielä enemmän kutinaa aikaseksi.. :iwantit:

sössö

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 30 lokakuu, 2020, 08:56Ottaa ne kortin kuivumaan..
sit voi ajella lisää ihmisiä kumoon kunnei enää sitäkään haittaa tule kun kortti on jo hyllyllä.

Musta78


isalmela


palontie

Aivan liian kallis mopariksi.

Pertti K

Oviakin puuttuu. Ja kuutiotuumia.

Pertti K

No oli siinä katto sentään, nähnyt niitäkin missä ei.

palontie

Jotkut kuulemma selaisista pitävätkin,ihme uuvatteja.

stonesour-094


pantera

kasi, eikös toi 4,1 ollu alulohko ja rautakantinen kombo?

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: pantera - 03 marraskuu, 2020, 08:17kasi, eikös toi 4,1 ollu alulohko ja rautakantinen kombo?
joo, ootsin harasoo  ::)

timant

https://www.nettiauto.com/mercury/monterey/11733726

Ei pahan hintanen.. tai yleensäkin nämä Mercuryt; onko näitä tuotu aikoinaan liikaa?

rb

Lainaus käyttäjältä: timant - 03 marraskuu, 2020, 15:24onko näitä tuotu aikoinaan liikaa?
En tiedä.

Ei noita ainakaan PK seudulla ruuhkaksi asti ole,  joten vaikee sanoo miks noi ei oo oikein arvostuksessa.

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 03 marraskuu, 2020, 15:36Ihan "ilmainen". :o

Mikäköhän vika tuossa on. :thinking: Hinta on niin alhainen että tuntuu siltä ettei pelli alta löytyisi lainkaan konetta tai ainakaan toimivaa sellaista.

Jospa vaan kerrankin myyjä, joka haluaa oikeasti myydä autonsa rahalla päivän markkinahintaan?  :thinking: