Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Pande - 06 helmikuu, 2024, 21:30Eikös tuo ole Hollolan kirkko?


Kaikki se prkle tunnistaa. Monastihan tuosta on tullut ohi huristeltua, mut eipä näin tarkkaan oo tullut katottua. https://www.google.com/maps/@61.0518833,25.4334443,3a,75y,314.33h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAdYuDWw6mQeQnRgAXck5wQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

ps. mähän sanoinkin ettei tuo ole mistään lahden kirkosta...

Poke

Nättiautosta bongasin Olympia '60. Iskin silmäni siihen.  :o  En ole kuitenkaan likelläkään Ruovettä. 416km.



https://www.nettiauto.com/opel/olympia/13604068

Smirkelimies

https://autot.tori.fi/motot/myydaan/moottorikelkat/124532275

"Moottorikelkkailijan aloituspaketti" :)

Myski, okkeleita, telahärveli ym.

Myski ois kova kone mut mistähän saa teloja?

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 06 helmikuu, 2024, 21:32Tommosta oon himoinnut, mutta huhhuh tuota hintaa jo nyt.  :o
Tuon huomasin heti kun tuli myyntiin. Arvelin jo silloin, että hinta karkaa, veikkaan jotain 5000 e korville.

Markok

Lainaus käyttäjältä: LPR - 07 helmikuu, 2024, 08:53Tuon huomasin heti kun tuli myyntiin. Arvelin jo silloin, että hinta karkaa, veikkaan jotain 5000 e korville.

Eikai oikeen montaa vuotta aikaa tai sitten kymmenen mutta oli johonkin 2000,- paikkeille.
Tuohan on erikoinen! Itsellä kelkoista ainoastaan terhi 10.

Pertti K

Tuohan on kumminkin ihan lelu, ei sillä käsittääkseni umpisessa oikein pääse mihinkään, aurattujen ja tallattujen polkujen peli. Lähinnä Impperialin kontissa olis hienoa rekvisiittaa ja vois Talwiajojen lähtöpaikalla ajaa vähän rinkiä.

Marklin

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 04 helmikuu, 2024, 14:27Niitä Mauton kautta myynnissä olevia rodeja.



Tää Hemi-Foortti olisi omaan makuun.. :P

Näenkös väärin, vai onkos tuolla taustalla tämä Pirkanmaalla aktiivisesti liikkuva avolava?

Kyrpov

https://beta.nettiauto.com/buick/electra/14113984 Taas yksi "79"  ::) 15 vuoden aikana on jos jonkinlaista "78-79" vuosimallia ollut myynnissä vaan heti sattuu silmäään.


Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 07 helmikuu, 2024, 20:24https://beta.nettiauto.com/buick/electra/14113984 Taas yksi "79"  ::) 15 vuoden aikana on jos jonkinlaista "78-79" vuosimallia ollut myynnissä vaan heti sattuu silmäään.


Joo, ei se ihan ole. 1980 taitaa olla.

Mutta jännä tuo ilmoitettu valmistenumero.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 07 helmikuu, 2024, 22:35Joo, ei se ihan ole. 1980 taitaa olla.

Mutta jännä tuo ilmoitettu valmistenumero.
Joo ne on aina 80-81

LPR

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 07 helmikuu, 2024, 22:35Joo, ei se ihan ole. 1980 taitaa olla.

Mutta jännä tuo ilmoitettu valmistenumero.
Ensirekisteröinti 30.11.1979. "Aikainen" -80, valmistushan on alkanut jo kesällä. Suomessa ilmoitetaan ensimmäinen käyttöönottovuosi, eikä markkinamiesten mallivuotta.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 07 helmikuu, 2024, 22:41Ensirekisteröinti 30.11.1979. "Aikainen" -80, valmistushan on alkanut jo kesällä. Suomessa ilmoitetaan ensimmäinen käyttöönottovuosi, eikä markkinamiesten mallivuotta.
Ja sitten kun menet varaosatiskille ostamaan 1979 osia, vaikka auto onkin 1980.
No tässä tapauksessa ei suurta merkitystä kuin koripeltien suhteen mutta meidän entisessä hiluxissa vähän jo oli, kun 1983 malli oli rekisteröity ylivuotisena 1984 ja siinä välissä vaihtui koko sukupolvi.

Luulin, että jossain motonetissakin ne sillä rekkarilla nimenomaan tarkistaa valmistenumeron mutta ei, rekisteritiedot ja 1984...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 08 helmikuu, 2024, 09:18Ja sitten kun menet varaosatiskille ostamaan 1979 osia, vaikka auto onkin 1980.
No tässä tapauksessa ei suurta merkitystä kuin koripeltien suhteen mutta meidän entisessä hiluxissa vähän jo oli, kun 1983 malli oli rekisteröity ylivuotisena 1984 ja siinä välissä vaihtui koko sukupolvi.

Luulin, että jossain motonetissakin ne sillä rekkarilla nimenomaan tarkistaa valmistenumeron mutta ei, rekisteritiedot ja 1984...
Buickin osalta en niin varmaksi osaa sanoa, mutta eiköhän nuo saman metamorfoosin käynyt läpi kuin Oldsit ja Chevytkin. Capricessa ei hirveästi yhteensopivaa ole -79 ja -80 vaihtuessa..
Kori on ihan eri jo peltien paksuuden ja muotoilun osalta, mutta esim oven saranat ja valokatkaisijat on samat. ::) Konevaihtoehdot ja laatikot vaihtui. Vanhemmat oli rivikutosella, 305 ja 5.7:lla/TH350, uudemmat sitten V6/305/5.7D ja ylivaihdelaatikoilla.

Yhden -77-79 rivikutos-Capricen olen eläissäni nähnyt. :o

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 helmikuu, 2024, 09:35Buickin osalta en niin varmaksi osaa sanoa, mutta eiköhän nuo saman metamorfoosin käynyt läpi kuin Oldsit ja Chevytkin. Capricessa ei hirveästi yhteensopivaa ole -79 ja -80 vaihtuessa..
Kori on ihan eri jo peltien paksuuden ja muotoilun osalta, mutta esim oven saranat ja valokatkaisijat on samat. ::) Konevaihtoehdot ja laatikot vaihtui. Vanhemmat oli rivikutosella, 305 ja 5.7:lla/TH350, uudemmat sitten V6/305/5.7D ja ylivaihdelaatikoilla.

Yhden -77-79 rivikutos-Capricen olen eläissäni nähnyt. :o
buickissakin keulan osalta ainakin muuttui kaikki. 403 taisi jäädä koneista pois ja 307 jäi farkuissa ainoaksi. Taisi vanhemmissa olla vielä buickin oma 350 myös vaihtoehtona.

Kyllähän niissä aika paljon tuossa välissä eroa tuli.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 08 helmikuu, 2024, 10:55buickissakin keulan osalta ainakin muuttui kaikki. 403 taisi jäädä koneista pois ja 307 jäi farkuissa ainoaksi. Taisi vanhemmissa olla vielä buickin oma 350 myös vaihtoehtona.

Kyllähän niissä aika paljon tuossa välissä eroa tuli.
Keula, perä, sisustassakin  koelauta ja mitenhän ovien knaapit ym.

Onse pre 80 valtavasti jyhkeämmän olonen laite kun ne 80+