Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »


Pertti K

Ihan pähee poislukien pyöränkaaret.

palontie

Ilmeisesti Leepu innoittajana.

Gary Grand


sössö

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 08 helmikuu, 2024, 09:18Ja sitten kun menet varaosatiskille ostamaan 1979 osia, vaikka auto onkin 1980.
No tässä tapauksessa ei suurta merkitystä kuin koripeltien suhteen mutta meidän entisessä hiluxissa vähän jo oli, kun 1983 malli oli rekisteröity ylivuotisena 1984 ja siinä välissä vaihtui koko sukupolvi.

Luulin, että jossain motonetissakin ne sillä rekkarilla nimenomaan tarkistaa valmistenumeron mutta ei, rekisteritiedot ja 1984...
vaikeeta se noitten kaikenmailman puikkien ja oldsien kanssa muutenkin kun kaikki osat on vaihdettu johonkin toisiin ties kuinka monta kertaa. Mullakin oli oldsi alunperin diesel, sen jälkeen oli ollu joku vanha 350 kone ja kun kanki oli siitä tullu läpi, niin siellä olikin jostain jameksesta otettu 307.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 08 helmikuu, 2024, 22:26vaikeeta se noitten kaikenmailman puikkien ja oldsien kanssa muutenkin kun kaikki osat on vaihdettu johonkin toisiin ties kuinka monta kertaa. Mullakin oli oldsi alunperin diesel, sen jälkeen oli ollu joku vanha 350 kone ja kun kanki oli siitä tullu läpi, niin siellä olikin jostain jameksesta otettu 307.
Mullakin lukee Osmon koneen kokona 4.83 ::) Valmistenumerossa kuitenkin Y koneen kohdalla, eli 307:lla on tehtaalta lähtenyt. Jossain vaiheessa lienee käynyt 283 konehuoneessa tuon tilavuuden perusteella. :o
Muutoskatsastuksia Tragicomilla näkyy -89 pakuksi, 2000 ilmeisesti koneenvaihto, 2010 ilmeisesti koneenvaihto..
Nyt siellä on 307, mutta tilavuus ei oikein vastaa sitä. ;D

Lootana on TH350, niin ei sekään oikein alkuperäistä sepksiä vastaa.

sämpy

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 08 helmikuu, 2024, 09:18Luulin, että jossain motonetissakin ne sillä rekkarilla nimenomaan tarkistaa valmistenumeron mutta ei, rekisteritiedot ja 1984...
Nyttenhän Motonetin uudistunut verkkokauppa haarukoi entistä huonommin mitään sopivuuksia, vaikka annat vuosimallin niin tulee koko mallipolven osakirjo listattuna, joskus kaikki moottorivaihtoehdotkin siinä listalla vaikka olisi valittu tietty. Siihen on kuulemma tulossa parannusta. Joskus..

Ehkä valittaminen kannattaa tässäkin asiassa nopeuttavana tekijänä. Mieluummin silti tuolta ostaa kuin suoraan ulkomailta jossa ei työllistä kotimaassa sitäkään vähää.


Marklin


Gary Grand


FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 10 helmikuu, 2024, 11:31Nordiksella 2018 Nostalgia Car Showssa oli saman henkinen kapistus näytillä:


 



No tuohan on sama laite...

FuryIII 71

Ainakin näin nopeasti vertailtuna...

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 10 helmikuu, 2024, 13:29No tuohan on sama laite...
mieti kun joku ois tehny toisen samanmaisen :'(

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 10 helmikuu, 2024, 13:31mieti kun joku ois tehny toisen samanmaisen :'(

No se.

Tosin ei toi alkuperäisestä kovin paljoa ole rumentunut.  ;D