Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 helmikuu, 2024, 11:37Tää olis melko maukas. :P
Tuohon vaan vähän reilummin Woimaa, niin.. :drool:
Siihen asti ihan hyvä kunnes huomasin takaikkunan. :(

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 10 helmikuu, 2024, 13:55Siihen asti ihan hyvä kunnes huomasin takaikkunan. :(
Mulla olis tuohon irtaallaan 600 Fiiun katto ja takaikkuna.. ::)

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 helmikuu, 2024, 14:02Mulla olis tuohon irtaallaan 600 Fiiun katto ja takaikkuna.. ::)
Jos tarkkoja ollaan niin melkein irrallaan, non vielä siinä muijas autossa kiinni.

Jarona

Vaan muijashan on täällä joten anna palaa. :)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 10 helmikuu, 2024, 14:05Jos tarkkoja ollaan niin melkein irrallaan, non vielä siinä muijas autossa kiinni.
Sen mukana tuli toinen, josta pilkoin talteen.. :rolleyes:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 10 helmikuu, 2024, 14:06Vaan muijashan on täällä joten anna palaa. :)
Johonkin se aamulla lähti kovalla touhulla, mutta että ois sinne asti ehtinyt.. :thinking:

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 helmikuu, 2024, 14:07Johonkin se aamulla lähti kovalla touhulla, mutta että ois sinne asti ehtinyt.. :thinking:
Pidän nopeista naisista. :)

Gary Grand


Jarona

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 helmikuu, 2024, 16:04Nopeita naisia, halpoja autoja.. :coolsmoke:
Nopeat naiset tulevat nopeasti yhtä kalleiksi kuin halvat autot. :(

Jarona

Oliko se 6000 euroa kun ostin Subun?
Taitaa kymppitonni tulla täyteen ja vielä pitäisi takaoven saatto/varoitusvalo vaihtaa ehjään vaikkein mulla enää varaa siihen ole. :(

leivonharri


Jarona

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 10 helmikuu, 2024, 16:34Hitaita naisia...
Ostin vähillä pitkävetovoitoillani Anja-Irmelille joululahjaksi pesukoneen kuljetuksineen ja asennuksineen.
Se vosu on jo aika hidas kun ei vieläkään ole muistanut kiittää. >:(

Jarona

No sano se että kiitti mutta olisi voinut kertoa sen myös muutenkin oraalisesti..

palontie

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 10 helmikuu, 2024, 16:55Ostin vähillä pitkävetovoitoillani Anja-Irmelille joululahjaksi pesukoneen kuljetuksineen ja asennuksineen.
Se vosu on jo aika hidas kun ei vieläkään ole muistanut kiittää. >:(


Jos se kiitti asentajaa :rolleyes:

Jarona

Lainaus käyttäjältä: palontie - 10 helmikuu, 2024, 18:18Jos se kiitti asentajaa :rolleyes:
No ei kiittänyt, asensin ite sen ja ei tullu taaskaan pesää.
Mikähän pihtari tuostakin on sukeunut?