Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

360 padalla  noita "uudempia" vähemmän mutta pyynnissä on vajaa puolet liikaa, ei nyt ihan 3k peli sentään muttei 8k.

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: rb - 11 marraskuu, 2020, 14:27Tässä ois vähän kalliimpi per ovi..

https://www.nettiauto.com/chrysler/windsor/11515842



Mut ehkä kuitenkin mieluisampi...  ::)

Kaksovinen forwardlook-Mopar muumiokilvissä, nam!  :mosh:

Tukaani

Lainaus käyttäjältä: Rust Devil - 09 marraskuu, 2020, 17:57Pintaruosteita, joopa joo.

https://www.nettiauto.com/chevrolet/bel-air/11746923

Muutakin helmikuntoista tuolla tarjolla.
Mikähän idea tuokin on ollut tänne raijata ja hintakin perin mielenkiintoinen

https://www.nettiauto.com/chevrolet/impala/11747073


1320

Hieno korimallihan tuo on ja autokin varmaan vielä ihan tehtävissä, mutta toivottavasti noi karseat vanteet joissa kuminauhat ympärillä, päätyy metallijätteeseen.  :shitfan:

palontie

Lainaus käyttäjältä: Mighty Scandalman - 11 marraskuu, 2020, 16:49Kaksovinen forwardlook-Mopar muumiokilvissä, nam!  :mosh:

Kaikenlaista paskea.

Lakeuden el Loco



rb

Lainaus käyttäjältä: TopoT/A - 12 marraskuu, 2020, 14:01442 Vista Cruiser
Hieno auto, mutta tuo sisustan väritys saa voimaan huonosti.

Kyrpov



Pertti K


Pertti K


Kyrpov

Joo äkkiä meni varaukseen  nopea kannaattaa ollaa

Gary Grand


palontie

Harmittaa tuo Vista kun lähti kiertoon tuolla tavalla.