Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

LPR

Mikä noissa pikkublazereissa on niin hyljeksittävää? Ei kuitenkaan lopunviimein paljon poikkea vaikka saman ikäisestä Jeepistä, ja ne on jopa ihan haluttuja ja menee kaupaksi.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Jussi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 18 heinäkuu, 2024, 02:33Mikä noissa pikkublazereissa on niin hyljeksittävää? Ei kuitenkaan lopunviimein paljon poikkea vaikka saman ikäisestä Jeepistä, ja ne on jopa ihan haluttuja ja menee kaupaksi.
En tiiä vastasitko tohon mun heittoon, mutta aika rivossa kunnossahan toi on. Ja lisäksi ne on kyllä aika pieniä ihan sisältä, mulla ainakin tulee ahtaanpaikan kammo.
En varmasti oo.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 18 heinäkuu, 2024, 02:49En tiiä vastasitko tohon mun heittoon, mutta aika rivossa kunnossahan toi on. Ja lisäksi ne on kyllä aika pieniä ihan sisältä, mulla ainakin tulee ahtaanpaikan kammo.

Ei se XJ:kään mikään iso auto ole. Tuntuu vaan että nuo S Blazerit ei kelpaa kellekään. Silloin kun oman XJ:n ostin, niin olisi tuollainen pikkublzeri käynyt yhtä hyvin. Joku nelikkoajokki, millä raivaussahoja mehtäautoteillä kuskailee. No, Jeeppi käveli vastaan, niin sellaisen ostin. Aiemmin oli kymmenen vuotta Suzuki Vitura, mutta se märkäni pois. Jeeppiä ei ole vielä neljän vuoden aikana tarvinnut hitsata kuin pikku paikka helmaan, ja tekniikkakin tuntuu toimivan. Mikään näyttelyauto tuo ei ole kyllä, mutta suora ja melko vähän ruostunut XJ:ksi.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

sämpy

Kyyllähän tuollaisen sinänsä ottaisin, mutta noissa taitaa neliveto olla vain metsämallia, normiajot pakko tehdä takavedolla? Katselin tuollaista kakkoskoppaista aikoinaan, mutta päädyin sitten Rangeen jatkuvan nelivedon ja paremman ajettavuuden takia.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Gary Grand

Jos yhtään metsäisempään käyttöön, niin XJ vie Blätseriä 9-1 alustallaan.
GM 4.3 TBI TH700 olis jo oikeastaan haluttavaa tekniikkaa, mutta AMC 4.0 kutvonenkin on yllättävän hyvä.
Orkkiksena Aisinin tomaatti sitten vie jenkkilootia taas kuin piru köyhää..

Vaihdot on jämäkät, ne tapahtuu ajallaan ja loota kestää kilometrejä. Muualla kestää tehoakin, mutta sitä ei kutvoseen ole niin paljon siunaantunut. ;D

Molemmat ruostuu, Jeeppi enemmän.. :shitfan:

GayäMmän kanssa on vanhemmiten paljon helpompi tulla toimeen, mutta Jeepinkin kanssa voi elää.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Smirkelimies

https://www.blocket.se/annons/1401050958

Miksköhän noin halpa 2 ovinen Kaiser. Joku erikoisempi malli kai.



Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: LPR - 18 heinäkuu, 2024, 02:33Mikä noissa pikkublazereissa on niin hyljeksittävää? Ei kuitenkaan lopunviimein paljon poikkea vaikka saman ikäisestä Jeepistä, ja ne on jopa ihan haluttuja ja menee kaupaksi.

Jospa sitä ensi viikolla kävisi katsastamassa tuon oman Blazerin.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: LPR - 18 heinäkuu, 2024, 02:33Mikä noissa pikkublazereissa on niin hyljeksittävää? Ei kuitenkaan lopunviimein paljon poikkea vaikka saman ikäisestä Jeepistä, ja ne on jopa ihan haluttuja ja menee kaupaksi.
Hyvä kysymys. Exploreritkin alkaa mennä jo paremmin kaupansi ja ne oli hyljeksittyjä jo 10v sitten kun mulla oli.

Jeeppiin verrattuna tollanen blazer vielä pihi.
Sinä vain

Smirkelimies


Vaniukko

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 18 heinäkuu, 2024, 07:30Jos yhtään metsäisempään käyttöön, niin XJ vie Blätseriä 9-1 alustallaan.
GM 4.3 TBI TH700 olis jo oikeastaan haluttavaa tekniikkaa, mutta AMC 4.0 kutvonenkin on yllättävän hyvä.
Orkkiksena Aisinin tomaatti sitten vie jenkkilootia taas kuin piru köyhää..

Vaihdot on jämäkät, ne tapahtuu ajallaan ja loota kestää kilometrejä. Muualla kestää tehoakin, mutta sitä ei kutvoseen ole niin paljon siunaantunut. ;D

Molemmat ruostuu, Jeeppi enemmän.. :shitfan:

GayäMmän kanssa on vanhemmiten paljon helpompi tulla toimeen, mutta Jeepinkin kanssa voi elää.

aisinista mitä kokemuksia niin kyllähän se vaihteita vaihtaa automaattisesti mutta muuten aika ankea käytökseltään,nykii ne vaihteet päälle aika kulmikkaasti sama jo manuaalilla ajaa...🤣

leivonharri

Vielä on eilinen jossain.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 18 heinäkuu, 2024, 14:42Ei riitä kovat rahat.
Sitäkö se kovan rahan kämppä tarkottaa että saa hiluilla?
Kyllä on ihanaa olla viisas insinööri

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Vaniukko - 18 heinäkuu, 2024, 12:37aisinista mitä kokemuksia niin kyllähän se vaihteita vaihtaa automaattisesti mutta muuten aika ankea käytökseltään,nykii ne vaihteet päälle aika kulmikkaasti sama jo manuaalilla ajaa...🤣
Jännä että oon samaa kuullu muiltakin.. :thinking:
No, mulla on Aisinia ollu Grand Cherossa, Mitsun Runkerossa ja Tojon HDJ80:ssä ja kaikissa on pelannu niinkuin tomaatin kuuluukin. :thinking:

Talla pohjassa vaihtaa suht jämäkästi, mutta niin tekee jankkilootatkin.. Normikaasulla vaihdot tuntee, muttei ne liian kovia ole. Joka tapauksessa mukavampia kuin shitkitillä jenkkilaatikossa.

Eniten mua on miellyttänyt kuitenkin Aisineissa se, että vaihto on aina johdonmukainen.
Tuohon ei vakio TH700 pääse lähellekään. :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement