Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 13 syyskuu, 2024, 19:38Niin  ;D  Sä oot pysynyt kaikesta ei-helposta ja ei valmiista etäällä
Sama tuli mieleen ja jos ne Grandia pelottaa niin ei ehkä kannata minunkaan ryhtyä...

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 13 syyskuu, 2024, 19:43Foortin helppoutta:
Jos osa on kiinni kolmella ruuvilla, tarviit viisi eri työkalua.

Tosin auto voi ollakin tehty lauantain iltavuorossa ja tarviit lisäksi puukkosshan ja rälläkän . :suspect:
mut jos mikään ei särjy  ;D  Mulla nyt on vaan kahden usa-fordsonin kokemus (bronco ja explorer) niin ei niissä nyt niin hirveesti  :spend:
Sinä vain

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 13 syyskuu, 2024, 19:47mut jos mikään ei särjy  ;D  Mulla nyt on vaan kahden usa-fordsonin kokemus (bronco ja explorer) niin ei niissä nyt niin hirveesti  :spend:
30+ vuotta vanhoissa vehkeissähän ei mikään mene rikki.. :shitfan:
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Springer

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 13 syyskuu, 2024, 19:5130+ vuotta vanhoissa vehkeissähän ei mikään mene rikki.. :shitfan:
Ei menekkään. kaikki korjattu jo!

Carillo

Mää olen sevonnu kaikkiin kolmeen, GM tuntuu niistä kaiken selkeimmälle. Moparismiin en o päässy oikein vielä sisälle  :o

Carillo

Lainaus käyttäjältä: Springer - 13 syyskuu, 2024, 20:01Ei menekkään. kaikki korjattu jo!

Sähköt viimeistään polttaa vessan maan tasalle  :wc:

Springer

Niin, en nyt ymmärrä mitenkä se vessaa palaa jos kaikki kunnossa! Kaitpa siellä on jotain chevrolet tauhkaa  ;)

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 13 syyskuu, 2024, 19:5130+ vuotta vanhoissa vehkeissähän ei mikään mene rikki.. :shitfan:
gary grand löytää kaikista autoista vikoja  ;D
Sinä vain

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 13 syyskuu, 2024, 20:34gary grand löytää kaikista autoista vikoja  ;D
Siksi pitää aina kokeilla jotain uutta.. ::)

Vanhaa.
Ei uutta! :panic:

Smirkelimies

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 12 syyskuu, 2024, 12:49Vähän jo näkyy ikä ja ajomäärä, mutta aika herkku silti.. :P

Jos ottais itsestä pyllistyskuvan tangoissa ja lisäis Jawan myynti-ilmotukseen, saattais vähentää turhaan kyselijöitä.  ::)  Jos ei joku ruottalainen rekkakuski satu tienoille.

Carillo

Lainaus käyttäjältä: Springer - 13 syyskuu, 2024, 20:14Niin, en nyt ymmärrä mitenkä se vessaa palaa jos kaikki kunnossa! Kaitpa siellä on jotain chevrolet tauhkaa  ;)

Ei kun takaluukkuun on unohtunu Mopsin sytkämoduuli

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 13 syyskuu, 2024, 21:09Ei kun takaluukkuun on unohtunu Mopsin sytkämoduuli
Tai tulipellin läpivienti.. :shitfan:

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 13 syyskuu, 2024, 20:05Mää olen sevonnu kaikkiin kolmeen, GM tuntuu niistä kaiken selkeimmälle. Moparismiin en o päässy oikein vielä sisälle  :o
Minulla on ollut enempi gm:ää ja pieni kokemus hyrslereistä mutta ameriikan ford kokemuksena puuttuu.
Tästä ketjusta innostuneena tarjosin farkku-crownia vaihdossa siihen broncoon.

Ei ole kuulunut mitään. :o

Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 13 syyskuu, 2024, 21:46Minulla on ollut enempi gm:ää ja pieni kokemus hyrslereistä mutta ameriikan ford kokemuksena puuttuu.
Tästä ketjusta innostuneena tarjosin farkku-crownia vaihdossa siihen broncoon.

Ei ole kuulunut mitään. :o

Sun ois vaan pitäny se mun Merkkuri ostaa..
Mä tein virheen kun myin sen ja sä kun et ostanu.

Jussi

Kyllä Fordit on ihan jänniä kokemuksia. Joskus vaan piti ihmetellä, miten ihan simppelistä asiasta saa niin vaikeen. On niissä silti ihan hyviäkin toteutuksia, tahtoo vaan ne paskeet peittää hyvät alleen.
En varmasti oo.