Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

pantera

Lainaus käyttäjältä: LPR - 15 syyskuu, 2024, 16:57Mulla on myös ollut kaikkien neljän suuremman konsernin laitteita, enkä erityisesti mitään lippua kanna. Eka jenkki oli Mopsi ja ennenkaikkea ne on tutumpia, niin jotenkin kuitenkin kiinnostaa enemmän. Mutta kuitenkaan ei ole perheessä ollut yhtään Mopsia ollut kymmeneen vuoteen, nytkin on Ramikka (Jeep) ja  GM.
Joo, mulla on nytkin kaikkien konsernien tuotteita useampia ja kaikissa niissä on se jokin joka miellyttää mutta Mercuryt ja Fordit saa pulssin nouseen.
Se Jorkin Vicce olis kyllä uuhh lääh mutta ei kuitenkaan mun juttu

palontie

1970 Mercury Cyclone ois kyllä upea :iwantit:
Eniten vituttaa kaikki.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Rust Devil - 15 syyskuu, 2024, 18:01https://www.nettiauto.com/opel/kadett/14568947

Katsoin tuota kuvaa joaiemmin. Tuo rengastus luo sallaisen vaikutelman, että katto on ihan hiton korkea, mutta se tuntuu omevan muodikasta nykyään.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Pande

Lainaus käyttäjältä: Rust Devil - 15 syyskuu, 2024, 18:01https://www.nettiauto.com/opel/kadett/14568947
Ilmoituksen kaksi ensimmäistä kuvaa otettu huoltiksella joka ihan juuri eli puoli vuosisataa sitten näytti tältä:

Kuva napattu tuolta.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: LPR - 15 syyskuu, 2024, 18:04Katsoin tuota kuvaa joaiemmin. Tuo rengastus luo sallaisen vaikutelman, että katto on ihan hiton korkea, mutta se tuntuu omevan muodikasta nykyään.
Onko nuo vanteet kaks tuumaa liian leveät vai näyttääkö vaan? Muodikasta vissiin sekin.  :wc:

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 15 syyskuu, 2024, 19:31Onko nuo vanteet kaks tuumaa liian leveät vai näyttääkö vaan? Muodikasta vissiin sekin.  :wc:
Näyttää vaan, renkaat on kyllä kolme tuumaa liian kapeat...

FuryIII 71

Tykkään ooppelista ja jopa vanteista, mutta rengastus on kyllä ihan hirveän näköinen...

E: Tarkemmin ottaen takimmaiset.
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "PilsnerCäb".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Pertti K

Kyllä mun silmään näyttää että jos rengas olis sopiva vanteelle niin takakaarille pitäis näyttää rälläkkää.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 15 syyskuu, 2024, 20:24Kyllä mun silmään näyttää että jos rengas olis sopiva vanteelle niin takakaarille pitäis näyttää rälläkkää.
Kaarille ei tarviis tehdä mitään. Perää pitäis kaventaa ja koteloita levittää sisään päin.

Esmi

Carillo

On kyllä luonnoton vanne/rengasyhdistelmä. Noi on just semmoset mitä nuoriso laittaa Mersuihin ja Bemareihin.

Tohon sopis vaikka Magnum 500 paljon paremmin.

Kodez

300c crd -05
ja vajaa 150 entistä laidasta laitaan
https://kodesgarage.kuvat.fi/kuvat/

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Kodez - 16 syyskuu, 2024, 07:18Eikös noitakin oo siistejä kaupattu 2-3ke väliin
Hys hys, joku voi loukkaantua  ;D

Jos jenkkimaastureista pitäs valita se minkä arvo ei vaan nouse niin vahva kilpailija s10 blazerille. Sillä erolla, että blazer vielä joskus nousee ;D
Sinä vain

Pertti K