Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Poke

Namu Kippari. Tuli ajeltua muutama tuhat kilometriä vastaavalla '59 Kapitanilla. Kulki kuin auton tuleekin kulkea.

https://classic.nettiauto.com/opel/kapitan/14584700


rb

Gary osastoa:

https://www.nettiauto.com/mercury/custom/14632434

Mercury Custom
1941




Pikku madalluksella toi ois aika makeen näköinen koppa..

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Poke - 14 lokakuu, 2024, 04:36Namu Kippari. Tuli ajeltua muutama tuhat kilometriä vastaavalla '59 Kapitanilla. Kulki kuin auton tuleekin kulkea.

https://classic.nettiauto.com/opel/kapitan/14584700


Onhan se auton näköinen.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

rb

Mikä helvetti.  :o

https://classic.nettiauto.com/dodge/880/14633488

Dodge 880
1963




Toi koppa näyttää vuoden 60 Senecalta, mut toi keula on todella outo.  ??? 

Aalto

Eikö tämä Dodge 880 jotenkin ollut malli jota ei pitänyt ollenkaan tulla myyntiin. Jostain on jäänyt mulle käsitys että Chrysler oli päättänyt luopua full size Dodge ja Plymouth malleista. Siellä oli kait sellanen käsitys että vain kalleimmat autot tehtäisiin isokorisina. Nehän oli jo Furyn sekä Polaran siirtänyt keskikokoisiin koreihin. Chrysler joutui asiakkaiden ja dealereiden vaatimusten takia jatkaan näiden isojen mallien tekoa mutta koska isokoristen Dodgejen mallinimet oli jo annettu keskikokoisiin niin jouduttiin keksimään hätäpäissä tämmönen 880.
Korjatkoon joku enempi tietävä jos tää mun käsitys oli väärä.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: rb - 14 lokakuu, 2024, 14:52Mikä helvetti.  :o

https://classic.nettiauto.com/dodge/880/14633488

Dodge 880
1963




Toi koppa näyttää vuoden 60 Senecalta, mut toi keula on todella outo.  ??? 

Koppa on Sysleristä, keula ankeistettu dodgella. Juuri niinkuin tuossa Aalto sanoi.
Vielä on eilinen jossain.

FuryIII 71

Oliko @rb :llä joku perversio junansulakkeeseen, vai muistanko näkyjä? No enivei, oli kuka oli ni siinä ois.



E: joo ei ole coupe, siitä oli ilmoituksen kommenttiosiossa huomautettu parikin kertaa, ilmeisesti myyjä ei vaan oo osannu muokata ilmoitusta.
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

LPR

Kyllä satasanko on paljon hienompi kun ei ole coupe.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

rb

Joo.... 100A on kiva peli, eikä toi ois hinnan kirous,
mutta tarkemmin kuvia katsoessa, sitä projektoitavaa olisi yli tarpeen. :-\

Poju

Lainaus käyttäjältä: Aalto - 14 lokakuu, 2024, 15:28Eikö tämä Dodge 880 jotenkin ollut malli jota ei pitänyt ollenkaan tulla myyntiin. Jostain on jäänyt mulle käsitys että Chrysler oli päättänyt luopua full size Dodge ja Plymouth malleista. Siellä oli kait sellanen käsitys että vain kalleimmat autot tehtäisiin isokorisina. Nehän oli jo Furyn sekä Polaran siirtänyt keskikokoisiin koreihin. Chrysler joutui asiakkaiden ja dealereiden vaatimusten takia jatkaan näiden isojen mallien tekoa mutta koska isokoristen Dodgejen mallinimet oli jo annettu keskikokoisiin niin jouduttiin keksimään hätäpäissä tämmönen 880.
Korjatkoon joku enempi tietävä jos tää mun käsitys oli väärä.

Juurikin näin. Tosiaan tulipellistä taakse koppa on 62 Chrysler, johon ekana vuonna tällättiin 61 Dodgen keula ja kojelauta sellaisenaan. 64-64 alkoi olla jo omaa näköä kojelaudassa ja takavalot oli 63-64 ihan omansa.

Noita oli itse asiassa kaksi erihintaista versiota, eli 880 ja Custom 880. 65 oli kolme c-koppaista Dodgea, mutta sen jälkeen vain tutummat Polara ja Monaco.

Ainakin minulle kelpaisi tuollainen 62-64 880/Custom 880.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Poju - 14 lokakuu, 2024, 18:58Noita oli itse asiassa kaksi erihintaista versiota, eli 880 ja Custom 880. 65 oli kolme c-koppaista Dodgea, mutta sen jälkeen vain tutummat Polara ja Monaco.

Ainakin minulle kelpaisi tuollainen 62-64 880/Custom 880.
Lähellä sun kotiasi siinä talossa jossa nykyäänkin Mopareita harrastetaan on ollut noin vuosina 1966-73 -65 Dodge Custom 880 joka kuulemma on jossakin Tampereen suunnalla perusteellisen entisöinnin kohteena. Onkohan sellaisia kovinkaan monta maassa ollut aikanaan?
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Poju

Lainaus käyttäjältä: Pande - 14 lokakuu, 2024, 19:38Lähellä sun kotiasi siinä talossa jossa nykyäänkin Mopareita harrastetaan on ollut noin vuosina 1966-73 -65 Dodge Custom 880 joka kuulemma on jossakin Tampereen suunnalla perusteellisen entisöinnin kohteena. Onkohan sellaisia kovinkaan monta maassa ollut aikanaan?

Tampereen suunnalla on ollut uutena maahantuotu musta 64 sedan vuosikausia. Helsingissä on autoliikkeessä 65 farmari, Kymenlaaksossa 65 avo ja lisäksi on muistaakseni Turun suunnalla pari vuotta sitten myynnissä ollut vaaleansininen 63 sedan ja lisäksi vielä tuo @rb :n linkkaama yksilö ja 63 tai 64 farmari sekä 62 avo Porvoon suunnalla. Muista yksilöistä en osaa sanoa.

Pertti K

880 - kun 440 ei riitä.
Kyllä on ihanaa!

(allekirjoitusta muokattu vihapostista ja tappouhkauksista johtuen)

Jussi

Lainaus käyttäjältä: rb - 14 lokakuu, 2024, 17:58Joo.... 100A on kiva peli, eikä toi ois hinnan kirous,
mutta tarkemmin kuvia katsoessa, sitä projektoitavaa olisi yli tarpeen. :-\
Eiks aina niissä kivoissa ehdokkaissa ole? Se olis vaan alettava tekeen...
Fittu, kyllä tässä taitaa olla tekemiset tehty, aika menee vaan ihan pakollisiin koko ajan. Harrastaminen siirtyy edellä karkuun.
En varmasti oo.

sämpy

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 15 lokakuu, 2024, 04:03aika menee vaan ihan pakollisiin koko ajan. Harrastaminen siirtyy edellä karkuun.

Tiedän tunteen.. E-bodyn korityöt odottaa edelleen aloittamista, vastahan tuo on 7 vuotta niitä odottanut. Joka vuosi luulen että NYT!  No ei sittenkään..
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.