Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Toyopet

En oo minäkään nähnyt viime talven jälkeen mutta omat ajotkin on kyllä vähemmässä sillä suunnalla.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Bantam

Itsellä paras talviauto on ollut "teräsMersu", eli MB 240D-77. Miellyttävät penkit, hyvä lämmitys ja huurteenpoisto. Aina lähti kovallakin pakkasella ilman lämmitystä käyntiin, tosin "äänekkäästi". Väittäisin, että lumisissa olosuhteissa parempi ajettava kuin moni nykyinen kippo, leveä raideväli ja takana erillisjousitus.

Markok

Camino79

Lainaus käyttäjältä: LPR - 03 joulukuu, 2024, 20:08Jake puhui, että olis vähän puuosissa lahoa, niin saattaa olla että auto on remontissakin. Vaikka on säännöllisesti lakannut, niin puu ei kuulemma oikein pitkäikäinen materiaali Suomen talvessa ole.

Just viimeviikolla kun mikkeliin ajelin töihin ni jossain siellä välillä se ajeli vastaan, että ajossa on  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Carillo

Lainaus käyttäjältä: Markok - 03 joulukuu, 2024, 21:29https://www.nettiauto.com/toyota/hilux/14734160

Jotain houkuttavaakin tässä on

Motti ja omamassa huomioon ottaen ei taida olla mikään raketti  :o

Tosta sais kyllä tehtyä vaikka mitä.

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Pande - 03 joulukuu, 2024, 18:58....Jos oikein autenttisen 50-lukusimulaation haluaisi niin lähtisi tuolla kesärenkailla vaikka Porras - Renko -museotietä kurvailemaan...
Jos mun ajelut rajoittuisivat ihan vaan tollle alueelle, voisin harkita ajavani vaikkapa  '54 patinakädillä päivittäin ympäri vuoden  :mosh:  Mutta kun joudun liikkumaan lmyös alueilla, joilla on puolet vuodesta päivittäinen tiesuolaliirron riski, jopa '91 Caprice on viileämpänä vuodenaikana käytössä vain tarkasti harkituille reiteille ja siltikin kelivarauksella...

ps. se hämeen härkätien museo-osuus on vain (karkeasti ottaen) Lietsa-Sotka välillä, eli matkallisesti ehkä max. 20% em. pätkästä :rolleyes:

manha

Lainaus käyttäjältä: LPR - 03 joulukuu, 2024, 19:57Vieläkös siellä Keski-Suomessa on näkynyt se yksi vihreä puukylkinen Minor Traveller ympärivuotisessa ajossa? En ole omistajaa nyt hiljattain nähnyt, aiemmin hänellä tuli toista tuhatta kilometriä viikossa kelissä kuin kelissä ympäri vuoden. Täältä Etelä-Savosta on tuo kaveri ja ennen ajoi päivittäin Kotkan seudulle töihin ja nykyään lienee Jyväskylän seutuvilla töissä.

Lähes viikottain suhaa tästä oman töllini ohitse(Etelä-Savon ja Keski-Suomen rajalla),taitanee käydä tuossa paikallisella koululla opetushommissa..?

Ajettavaksihan ne on tehty !!

LPR

Lainaus käyttäjältä: manha - 04 joulukuu, 2024, 03:27Lähes viikottain suhaa tästä oman töllini ohitse(Etelä-Savon ja Keski-Suomen rajalla),taitanee käydä tuossa paikallisella koululla opetushommissa..?

Juu, opettaja on hän.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

manha

Lainaus käyttäjältä: Kodez - 03 joulukuu, 2024, 19:40Mä ajattelen sen niin että tuolla ankeessa talvikelissä on edes se hyvä puoli ettei aamulla tarvitse hypätä tuoreempaan muovikippoon. Kuukauden ajelin sellasella uudemmalla minillä ja vaikka se varsin hauska olikin niin tylsä ja muovinen silti. Paljon mielummin hyppään aamulla jaggeen. Sama kaava toistuu aina tietyin välein. Hankin jonkun "järkevän" ja uudemman käyttiksen muttei niillä kauaa jaksa ajaa. Keväällä kokeilin A8 D3 audia jonka aika äkkiä ja hukkasin ja kävin slantti vanin. Vania ajaessa oli aina hyvä mieli.

Sama... mulla on aina ollut kesät/talvet sellainen romu perseen alla,että sen kyllä tunnistaa heti omakseen vähän isommaltakin parkkipaikalta.Tuolla jokunen näistä viimeisen 15-vuoden sisään olleista kipoista:  https://manha12.kuvat.fi/kuvat/Talvella/

On toki joukkoon mahtunut pitkäkattoja,vaneja sekä sämpylöitä,mutta en tuonne niitä viitsinyt laitella,kun ne menee mielestäni siihen "järkevän ja uudemman käyttiksen"-kategoriaan ;)
Ajettavaksihan ne on tehty !!

Toyopet

Korpilahden korpikirppiksellä olisi dodge-henkilölle sopiva takki, 50€

Koko xl
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 03 joulukuu, 2024, 22:18Motti ja omamassa huomioon ottaen ei taida olla mikään raketti  :o

Tosta sais kyllä tehtyä vaikka mitä.
Onhan sitä kevennetty mm. lattiamaton delete-optiolla.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 04 joulukuu, 2024, 11:44Onhan sitä kevennetty mm. lattiamaton delete-optiolla.
Mulla on Caminossa floor delete optio.. :))
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Carillo

Mulla on taas muutamassa autossa ollu "Rocker panel see through edition"  ;D

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 04 joulukuu, 2024, 18:19Mulla on taas muutamassa autossa ollu "Rocker panel see through edition"  ;D
Tästä on myös se paremmin varusteltu "plastic padding edition"  :iiiiik:

LPR

Lainaus käyttäjältä: '59 Kingswood - 04 joulukuu, 2024, 21:13Tästä on myös se paremmin varusteltu "plastic padding edition"  :iiiiik:
Mun Ponchossa oli easy parking kit. Keulan pystyi pysäköimään eri puolelle pihaa kuin perän, jos ovet avasi ja kardaanin irroitti.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20