Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

leivonharri

Vielä on eilinen jossain.

leivonharri

Monipuutemies.

Kaljaa varmaan ois parin tunnin päästä, jonkun muun maksamaa vielä (köyhän kannattaakin juoda ilmaista).
Vielä on eilinen jossain.

Pande

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 13 joulukuu, 2024, 11:00Ei mulla oo rahaakaan.
Ooks sä joku köyhä vai?  :o

Kirjoitettuna tuo ei kuulosta miltään, mutta yhden entisen työkaverin bravuuri oli että jos joku erehtyi sanomaan jostakin, ihan mistä vaan, että ei mulla kyllä olisi tuollaiseen varaa niin tämä meni tuijottamaan ilmeettömänä ihan läheltä toista ja tokaisi tuon ylläolevan, vielä mainiolla äänensävyllä.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

DX

kuulostaa tsadissa majailevan velipoijan eräältä työ- ja kaverilta aikojen takaa, veli naurattanut mua kyseisen hepun muillakin edesottamuksilla.
pankaa tuo suosikkeihinne pahan päivän varalta, tai liittykää vaik heti. https://pottupotero.forumotion.eu/

world is crumbling down, i don't know how to act anymore

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Pande - 13 joulukuu, 2024, 11:38Ooks sä joku köyhä vai?  :o

Kirjoitettuna tuo ei kuulosta miltään, mutta yhden entisen työkaverin bravuuri oli että jos joku erehtyi sanomaan jostakin, ihan mistä vaan, että ei mulla kyllä olisi tuollaiseen varaa niin tämä meni tuijottamaan ilmeettömänä ihan läheltä toista ja tokaisi tuon ylläolevan, vielä mainiolla äänensävyllä.
Rouva aikanaan valitti että kun kaupassa hypisteli jotain kivaa vaatetta, laukkua tms. niin aina tulee myyjä että "se on kyllä aika kallis". Että näyttääkö hän köyhälle vai mikä. Mitä tuohon nyt sanois, ehkä näytti sille että hänellä on pihi mies, mikä on ihan tottakin. Ei oo kyllä nyt hetkeen valittanut tuota, tulipahan vaan nyt mieleen.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Anza - 13 joulukuu, 2024, 07:13Chryslerin 300C on kyl nätin näköinen. Pitkään niitä katellu sillä silmällä, muttamutta. Vielä keksiny kaikkia syitä miks ei.

Mä sanoin vaimolle silloin kun 300c tuli markkinoille että tuollanen meille joskus tulee,en tiedä aatteliko se projektina..
Eniten vituttaa kaikki.

Anza

Lainaus käyttäjältä: palontie - 13 joulukuu, 2024, 14:51Mä sanoin vaimolle silloin kun 300c tuli markkinoille että tuollanen meille joskus tulee,en tiedä aatteliko se projektina..

Onnea uudelle hankinnalle! Eiköhän ne kaikki autot oo jossain elämänkaaren vaiheessa enemmän tai vähemmän projekteja. Hienoa autoa huvittaa laittaakkin.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Anza

Kokeile joskus vaikkapa jonkun skoda fabian kanssa yhteiseloa. Se kasvattaa huvitusta😄

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 13 joulukuu, 2024, 18:08Nyt kyllä pomppas!
Mulla vois olla yks PT kun nyt nyky-Mopareihin oot sortunut.. ::)
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Gary Grand

Lähtikö nää sairaat himot tuosta XJstä liikkeelle? :o

Markok

Lainaus käyttäjältä: Zephyr - 13 joulukuu, 2024, 07:26Ei ajoneuvo vaan tuulilasifirman vanha konttirakennus 114 m2, aika mielenkiintoisen näköinen paja moduleina, nosturia tuohon ei kyllä taida saada järkevästi asennettua, 3 lämpöpumppua, wc jne. aputiloja olisi valmiina esim. hitsauspajaksi.    :thinking:

https://huutokaupat.com/kohde/5131057/konttirakennus-n-114m2?source=metis%2Ctop%2C1%3A5c8a48a7f09c376ff1c65ca6a277edf2%2Cfrontpage

Kyllä tällekkin hintaa tulee ennenku siiretty nosturiauton kanssa ja pystytetty, kumminkaan tilaa ei ole kuin reipas 100 neliöö.

Marklin

Gary Grand