Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 19 joulukuu, 2024, 21:49Miksei vanhat datsunit samoissa hinnoissaa  :'( 
Niitä ei halua kun minä ja mulla ei oo varaa edes halpoihin.
Vielä on eilinen jossain.

Harri S

Vanhat muskelidatsunit maksaa noita enemmän. Oli sitten 70-,80- tai 90-luvulta.

Kättä taskuun esim. GTR R33
https://tyyliniekka.fi/nyt-on-nissanilla-hintaa-r33-korisesta-skyline-gt-rsta-pyydetaan-lahes-viisi-miljoonaa-dollaria/
Päätoiminen harrastaja

signet

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 19 joulukuu, 2024, 12:59On kyllä kohtuu huimat hinnat. Lanciakin yli 100 kiloa + luonnollisesti sitten lähetys ja tulli yms. toiselle puolen maailmaa  :o
Mun mielestä toi ei ole fso polonezia kummempi laite,ei jatkoon.
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

LPR

Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Carillo

On toi Valkosen Nissanin 5 miljuunaa taalaa pimee raha. Ja ihan mistä tahansa autosta se on sitä. Sillä sais aika paljon mämmiä  :think:

sämpy

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 19 joulukuu, 2024, 21:59Niitä ei halua kun minä ja mulla ei oo varaa edes halpoihin.

Minä minä minä. Jos olisi rahaa ja tilaa. Just näin leffassa B210 sunnyn ja muistui kuinka paljon sen ulkonäöstä tykkäsin. Pitäisikö tarjota Integralea vaihdossa datsuneihin? Mulla on edelleen se porrasperä ja 3500€ oon siitä pyytänyt eli voimansiirron hinnalla.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Pertti K

Kalu

Gary jos tekee ison hallin niin siellä ois varmaan tällänen lattia, ihan vaan kun on tottunut...

Gary Grand

:riot:

Mutta tuo Vallu on hieno. 8)
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

rb

https://www.nettiauto.com/peugeot/205/14771444

Peugeot 205
1988

"AJAN TAVAN MUKAAN REILUSTI YLIHINNOITELTU"

Siinä myyntipuhetta rehellisimmällään.. :)

Kalu

Lainaus käyttäjältä: rb - 25 joulukuu, 2024, 17:17"AJAN TAVAN MUKAAN REILUSTI YLIHINNOITELTU" Siinä myyntipuhetta rehellisimmällään..
Liekö juuri muokattu, kun nyt siellä lukee:

Hintapyyntö ei tietenkään ole realistinen mutta laskettu sen mukaan mitä muut näistä pyytää, aattelin että kun muutkin jostain perkeleen kymman syystä luulee näillä rikastuvansa( ja kyllä, olen muiden tapaan suuruudenhullu ahne paska) niin miksen si mäki.

Pande

GT-Cortinatkin ovat hinnoissaan. En moiti myyjää hintapyynnöstä, vaikuttaa oikeasti hienolta eikä ole pilattu millään nykyajan jutuilla vaan on aikakauden mukainen radio ja kromipisarapeilit. Mietin vain, että ne joille nämä olivat kova juttu alkavat olla jo eläkeiässä. Ei ehkä ikäisiäni saati nuorempia niin innosta kun emme ole nähneet näitä kilvanajossa tai juuri korttelinkierrossakaan, vanhojahan nämä olivat jo silloin kun itse kortin sain.

Ford Cortina 1500 GT 22 400 euroa.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Pande

Tämä samassa firmassa myynnissä kuin tuo Cortina. Tälle uskoisin löytyvän ostajan omasta ikäluokastani. Quattrot ovat tähtitieteellisissä hinnoissa. Tämä samannäköinen ja olisihan tämäkin ollut hieno laite vuonna -85, yhtään en olisi valittanut jos vaikka joku olisi mulle tällaisen ylioppilaslahjaksi tuolloin tuonut.  :D

Audi Coupe 2,2i GT 13700 euroa.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Bantam

Olin joskus inttiaikana kuskina tollasesss GT-Cortinassa. Tultiin Mäntsälän lavalta ja se rupesi savuttamaan sinistä Ohkolan suoralla, omistajan tahdosta matkaa kuitenkin jatkettiin, niin kone hirtti Keravan vankilan kohdalla kiinni että pölykapselikin irtosi samalla. Oli kuulemma kaksi kiertokankea mennyt poikki.