Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Pande

Tuossa Cortinassa on ovaalilogokin siellä missä sen kuuluukin olla.

Perinteinen triviakysymyshän on että kummassako lokasuojassa 60-luvun britti-Fordissa on ovaalilogo. Jos vastaa "oikeassa" niin se ei ole oikea vastaus.  :D Oikea vastaus on "apukuskin puoleisessa", sillä oikelta ohjattavissa logo on vasemmanpuoleisessa lokasuojassa. Ja monessa käyttökunnostetussa logo on laitettu molemmin puolin.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pande - 25 joulukuu, 2024, 22:20Tuossa Cortinassa on ovaalilogokin siellä missä sen kuuluukin olla.

Perinteinen triviakysymyshän on että kummassako lokasuojassa 60-luvun britti-Fordissa on ovaalilogo. Jos vastaa "oikeassa" niin se ei ole oikea vastaus.  :D Oikea vastaus on "apukuskin puoleisessa", sillä oikelta ohjattavissa logo on vasemmanpuoleisessa lokasuojassa. Ja monessa käyttökunnostetussa logo on laitettu molemmin puolin.
onhan vasemmalla olevakin oikea puoli sitten oikealta ohjattavissa
Sinä vain

LPR

En usko tuon Cortinan olevan mikään mahdoton myytävä tuohon hintaan. Ostaja ei kyllä todennäköisesti ole Suomesta.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Markok - 22 joulukuu, 2024, 11:13https://www.nettiauto.com/plymouth/valiant/14768837

Fury mies, ho,hoi!!! 8)

Yks Siipimutteri bongas ton saman ilmoituksen suunnilleen samoihin aikoihin, ja voi sissus sitä höyryämisen määrää "isi, ostaostaosta, OSTAOSTA!!!"  :riot:

Totes samaan hengenvetoon että" sithän me voitais myydä olssi", eli on sillä sentäs järkeä päässä.  ;D

Ite vaan oon silleen tyhmä ku oon PilsnerCäbiin vähän tykästyny, varsinkin kun se on talouden ainut V8-moottorinen kulkine.  :-[

Jos toi taksi-Valiant ois kasilla, ni oisin jo varmaan hakemassa.
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "PilsnerCäb".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Pertti K

Mulle ehoteltiin tuplaturbo-V8:n vaihtamista litraiseen kolmimukiseen. Mietin vielä... :thinking:

Liittyy silleen että Nettiautosta bångasin tuon vaihdokin kyllä mutta jätän nyt linkittämättä koska syyllisten suojelu...

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 28 joulukuu, 2024, 23:59Mulle ehoteltiin tuplaturbo-V8:n vaihtamista litraiseen kolmimukiseen. Mietin vielä... :thinking:

Liittyy silleen että Nettiautosta bångasin tuon vaihdokin kyllä mutta jätän nyt linkittämättä koska syyllisten suojelu...

Kyllä mä sen arvaan kuka   :))
Vtu tää hymyily sattuu

Pertti K

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 28 joulukuu, 2024, 23:59Mulle ehoteltiin tuplaturbo-V8:n vaihtamista litraiseen kolmimukiseen. Mietin vielä... :thinking:

Mopo?

isalmela

Diesel on puhtaampi

leivonharri

Vielä on eilinen jossain.

FuryIII 71

1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "PilsnerCäb".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

LPR

Mazda Marellat on aika tarkkaan kadonneet. Autosuunnistajat auttoivat asiassa tehokkaasti. Tuohan olis oiva peli @Harri S lle V8 pikkujapsin koriksi.

https://www.nettiauto.com/mazda/marella/14775207

Harri S

Ei paha vaikkei Datsuni olekaan.
Päätoiminen harrastaja

Markok

Ollut nätin vihreä ja sitten keksitty "tyylikäs" työkalu sininen..

LPR

Lainaus käyttäjältä: Markok - 29 joulukuu, 2024, 17:12Ollut nätin vihreä ja sitten keksitty "tyylikäs" työkalu sininen..
No kun sitä sinistä jäi yli työkaluja maalatessa...