Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Markok - 29 joulukuu, 2024, 17:12Ollut nätin vihreä ja sitten keksitty "tyylikäs" työkalu sininen..
Ei ysärillä muita maaleja ollut saatavilla. Tää tai turkoosi-valkoinen.
Vielä on eilinen jossain.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 29 joulukuu, 2024, 17:06Ei paha vaikkei Datsuni olekaan.
Toi konehuone näyttää aika ahtaalta jo tuon nelipyttyisen kanssa.
Vielä on eilinen jossain.

Harri S

Onhan sitä ahtaampaankin tilaan V8 tungettu.
Päätoiminen harrastaja

signet

Edesmenneen nimim. Aspen Lappalaisella tais olla marella.
Ysärillä mulla oli yksi orkkiskeltainen myyntiautona,muuten ne oli jo ysärin alussa mädäntyny pois kaikki.Samoin Savannat,niitä oli myyntiautoina yksi neliovinen ja yksi farmari,joka sai osumaa,ja yhtiön kertakorvauksen jälkeen sillä menestyttiin romurallissa.Pari Savannacoupea oli myös myyntiautoina,mutta projektikuntoisina,joku ne kuitenkin osti.
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

Toyopet

@LowCrow yhdestä marellan raadosta on käynyt kauppaa, liekö se vielä olisi siellä Rautionmäellä.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

bukero

hyviä olivat marellat ruostumaan jo uutena..
nimimerkillä neljävuotiaaseen takasisälokarit hitsattiin ammattikoulussa äänekoskella
-80.
varmaan samasta rullasta leipoivat myöhemmät 626:t

Markok

Isällä oli -88 626 mazda ja ajoi sillä -02 asti pääasiassa suolateitä eteläänpäin ja takaisin noin puoli miljoonaa, sitä ei tarvinnut vielä hitsata.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Markok - 30 joulukuu, 2024, 08:06Isällä oli -88 626 mazda ja ajoi sillä -02 asti pääasiassa suolateitä eteläänpäin ja takaisin noin puoli miljoonaa, sitä ei tarvinnut vielä hitsata.
-88 oli jo GD korimallia. On kaikkien aikojen paras Mazda niin pelleiltään kuin tekniseti. Edeltäjä GC märkäni vielä melkoisesti ja GE ssa on kaikenmaailman teknistä murhetta, ainakin uutena takuujuttuina. Joihin aikoihin olin merkkiliikkeessä asentajana/peltiseppänä.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

bukero

Lainaus käyttäjältä: Markok - 30 joulukuu, 2024, 08:06Isällä oli -88 626 mazda ja ajoi sillä -02 asti pääasiassa suolateitä eteläänpäin ja takaisin noin puoli miljoonaa, sitä ei tarvinnut vielä hitsata.
pahin saatto olla ihan sen etuveto malliston alkuvuodet... ;)

signet

Lainaus käyttäjältä: bukero - 30 joulukuu, 2024, 12:38pahin saatto olla ihan sen etuveto malliston alkuvuodet... ;)
No ne kyllä lahosi,sekä 929:t,mulla kävi muutama,mut olivat mätiä...Kuten myös nämä viimeiset takavedotkin...
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

Harri S

Usein näistä kauhuvauhtia mätänevistä löytyi kolarhistoria ja harva kolarikorjaaja silloin mitään korisaumoja ruosteenestokäsitteli.
Päätoiminen harrastaja

Carillo

Mätä on vanhempien japsien pahin vihollinen

sämpy

Vähän kuin se Mitsu mikä oli likimain MR kunnossa kun vähän laitoin maalia oven alareunaan ja vuoden päästä konttorilla ajokielto pohjan ruosteiden takia.

Emännällä oli pariakin mallipolvea 323:sia ja ne moottorit varmaan menis vieläkin mutta jossain kohtaa pohjan ruosteet räjähti ihan käsiin. vanhempi -91:nen laitettiin kerran kesälomalla puhalleltiin ja maalattiin pohja tukivarret tankki ym. no ehkä se pohja olikin jotenkuten kunnes tuli takatolpat sisälle konttiin. Uudempi mätäni ihan yhtä pahasti, siitä vaan yhtäkkiä meni ihan kaikki putket ja pellit helmakoteloiden väliltä parissa vuodessa. Yks päivä bensaputki vaan tippui katkenneena kun auto seisoi pihalla.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Pertti K

Onse kyllä luojan lykky ettei ole kestävä tekniikka ja pellit osunu samoihin autoihin, niillähän ajettaisiin muuten hamaan tappiin saakka.

sämpy

Poikkeus kaikkiin sääntöihin.