Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

samiralfey

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 tammikuu, 2025, 07:34Tää olis hieno peli työmatka-ajoon. 8)

Ehdotin vaihtoa ja kävisi ehkä mutta olisiko tuo sittenkin hardtoppina sievempi? Kattolinja siis. Pontiacissa kun kaikki muodot kohdillaan jo valmiiksi ja muutenkin suht orkkis kunnossa. Tuossa ilmeisesti vaihdettu uudempi 318 ja laatikko.
Pontiac, köyhille mutta ylpeille.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 10 tammikuu, 2025, 07:41Ehdotin vaihtoa ja kävisi ehkä mutta olisiko tuo sittenkin hardtoppina sievempi? Kattolinja siis. Pontiacissa kun kaikki muodot kohdillaan jo valmiiksi ja muutenkin suht orkkis kunnossa. Tuossa ilmeisesti vaihdettu uudempi 318 ja laatikko.
Tässä kohtaa kau(H)neus on katsojan silmissä..
Kyllähän 2D HT on omaan silmään paljon linjakkaampi kuin tää neliovitolppa ja Pontiaceissakin on todella nättejä malleja.. :P
Mikäs se sun Ponun tarkka malli on?

Udempi kone ja loota on, juu..
My fists slowly clench
As my mind seeks control

samiralfey

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 tammikuu, 2025, 07:45Tässä kohtaa kau(H)neus on katsojan silmissä..
Kyllähän 2D HT on omaan silmään paljon linjakkaampi kuin tää neliovitolppa ja Pontiaceissakin on todella nättejä malleja.. :P
Mikäs se sun Ponun tarkka malli on?

Udempi kone ja loota on, juu..
1965 Pontiac Bonneville 2dr Sport Coupehan se minulla on.  Kaksiovinenhan tuo Plymouth olisi mutta mutta...

Vaniukko

kyllä se pontinakki on paremman näköinen🤔ja muutenkin parempi...mopar on aina mopar😁

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 10 tammikuu, 2025, 07:501965 Pontiac Bonneville 2dr Sport Coupehan se minulla on.  Kaksiovinenhan tuo Plymouth olisi mutta mutta...
Perhana.. :o  kaksovinenhan tuo tosiaan oli!
Hyvin pilattu kaksovisen linjat näyttämään nelireikäiseltä perheautolta! :))

Enpä ole koskaan tuota piirrettä tajunnutkaan.. HTt on ihan oma rotunsa. :P

Lainaus käyttäjältä: Vaniukko - 10 tammikuu, 2025, 08:53kyllä...mopar on aina mopar😁
:o
My fists slowly clench
As my mind seeks control

samiralfey

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 tammikuu, 2025, 09:05Perhana.. :o  kaksovinenhan tuo tosiaan oli!

Toi on siis saatanan harvinainen "hinnat-alkaen-kaupparatsu" 2d sedan, mikä yleensä unohtuu, kun kiiltokuvapaperille painetaan jenkkiautojen kuvia ja sen takia siisti.

Vain kiihdytysautoilijat tuntuu tunnistavan tuon korimallin, kun ne on keveimpiä. Esim pari vuotta uudemmat Max Wedge -vehkeet...
Vielä on eilinen jossain.

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 tammikuu, 2025, 09:05Perhana.. :o  kaksovinenhan tuo tosiaan oli!

Täytyy sanoa että jotenkin hassun näköinen se 2D versio, ovet saisi olla pidemmät. Mielestäni 4D paremman näköinen. Sama kuin fuselage möpäreissäkin.

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 joulukuu, 2024, 20:00Siirryin aikaisempaan työaikaan niin sen jälkeen en ole bongannut.
Joskus viime vuonna oli semmonen twilight zone hetki töihin ajellessa kun sumusta tuli vastaan kellertävät Minorin ajovalot ja lähempää tajus mikä se oli.. :oushit:  :iiiiik:

Äsken tais tämä tulla vastaan, kääntyi nelostieltä Viitasaaren kohdalla teollisuusalueen suuntaan. Itse olin liikenteessä harvinaisella metallikoppaisella mustalla GrandCherokeella.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 10 tammikuu, 2025, 12:28Äsken tais tämä tulla vastaan, kääntyi nelostieltä Viitasaaren kohdalla teollisuusalueen suuntaan. Itse olin liikenteessä harvinaisella metallikoppaisella mustalla GrandCherokeella.
Yleisemmät on ruostekoppaisia..
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Turre11

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 tammikuu, 2025, 14:30Yleisemmät on ruostekoppaisia..

Sen takia painotus sanalla metalli

samiralfey

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 10 tammikuu, 2025, 11:43Toi on siis saatanan harvinainen "hinnat-alkaen-kaupparatsu" 2d sedan, mikä yleensä unohtuu, kun kiiltokuvapaperille painetaan jenkkiautojen kuvia ja sen takia siisti.

Vain kiihdytysautoilijat tuntuu tunnistavan tuon korimallin, kun ne on keveimpiä. Esim pari vuotta uudemmat Max Wedge -vehkeet...
On toki mutta sittenkään en tiedä, kovakattona olisi linjakkaampi ja lisäksi pienempi kuin Lumikki ja sitähän ei minun miehisyys kestä. Iso auto kompensoi muita puutteita.

Ihan hemmetin hienoja tuon aikakauden Moparit ja olisi hienoa omistaa moinen.

*edit* Keskustelu jatkuu kyseisen auton omistajan kanssa  :o

Poju

Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 10 tammikuu, 2025, 15:47On toki mutta sittenkään en tiedä, kovakattona olisi linjakkaampi ja lisäksi pienempi kuin Lumikki ja sitähän ei minun miehisyys kestä. Iso auto kompensoi muita puutteita.

Tuo on esitelty joskus vuosituhannen vaihteessa Veekasissa pitkälti samassa kuosissa.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 10 tammikuu, 2025, 15:47On toki mutta sittenkään en tiedä, kovakattona olisi linjakkaampi ja lisäksi pienempi kuin Lumikki ja sitähän ei minun miehisyys kestä. Iso auto kompensoi muita puutteita.

Minäkin tuota katselin ja ihailin. Automalli on hieno, mutta ne ruosteenalut sai mun innostuksen laantumaan. Sun Ford projektin muistaen arvaankin, että sua ei pikku ruosteet säikäytä 🙂
Diesel on puhtaampi