Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Carillo

Mahtaakohan olla edes 0.7 vahvuista peltiä

cdi

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 12 tammikuu, 2025, 09:44https://www.nettiauto.com/citroen/c4/14793302
Onko nää ihan paskoja?Kyl määki sekasi olen ku katon citikoita. ;D

PSA yhtymän vehkeistä pitää hylätä 1,4 L ja  VTS:t

sämpy

Olin viikonloppuna 500km Renaultin ekan Megane RS:n kyydissä ja puikoissa. Yllättävän hyvin pelas ja oli koukuttava ajaa, reilu 200 heppaa. Jotain 20 vuotta vanha tuo eikä kaiketi ollut kallis. Ei ehkä käyttiksenä 20 vuotta vanha renu eka vaihtoehto, mutta....
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Aalto

Lainaus käyttäjältä: cdi - 15 tammikuu, 2025, 10:14PSA yhtymän vehkeistä pitää hylätä 1,4 L ja  VTS:t

Olen ajatellut ostaa taas yhden Fiatin ja nyt fundeerannut että ostasin bensan dieselin sijaan. Niitä kun olen kattellut niin juur tuo 1,4 näkys moottori olevan.

Mutta 1,4ia näkys olevan 8 tai 16 valve versioita eli onko molemmat näistä pahoja?

Carillo

Harri S

Ei mitään järkeä noissa hinnoissa.
Päätoiminen harrastaja

LPR

Lainaus käyttäjältä: cdi - 15 tammikuu, 2025, 10:14PSA yhtymän vehkeistä pitää hylätä 1,4 L ja  VTS:t
En muista koneen tyyyppiä, mutta se Bemarin kanssa yhteistyössä tehty kone on kuulemma ihan susi.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

palontie

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 15 tammikuu, 2025, 17:42Ei mitään järkeä noissa hinnoissa.

Sellaiset 75 000e ilmaa hinnassa.
Eniten vituttaa kaikki.

JUY40

Lainaus käyttäjältä: LPR - 15 tammikuu, 2025, 17:56En muista koneen tyyyppiä, mutta se Bemarin kanssa yhteistyössä tehty kone on kuulemma ihan susi.

Vaimo-oletetun 207 pösössä oli tää kone, 100tkm kesti jakoketju ja kaikki paskaks.  :shitfan:

a.turunen

Lainaus käyttäjältä: Aalto - 15 tammikuu, 2025, 10:43Olen ajatellut ostaa taas yhden Fiatin ja nyt fundeerannut että ostasin bensan dieselin sijaan. Niitä kun olen kattellut niin juur tuo 1,4 näkys moottori olevan.

Mutta 1,4ia näkys olevan 8 tai 16 valve versioita eli onko molemmat näistä pahoja?

Ei kai se PSA liity viiattiin muuta kun pakettiautoissa :shutup:

Aalto

No just pikkupakua joko Fiorinoa tai Dobloa olin aatellut. Molempia on näkynyt 1,4 bensa versioina myynnissä. Tosin harvakseltaan. Fiorinolle näkys olevan rinnakkais mallit Pösöllä sekä Citikalla.

a.turunen

Ne on ihan silikkaa viiattia ne sitikan ja pösön rinnakkaismallit

Edit: Ja Doblo kans on ihan Fiat

Camino79

GM only 😉
+Pihatraktori :D

Pertti K

Hagertyn mukaan puolet. Tosin siellä ei ollut mahdollisuutta ruksia Suomiautoa.
Kyllä on ihanaa!

(allekirjoitusta muokattu vihapostista ja tappouhkauksista johtuen)

LPR

Tämän Pössön hintapyyntö vaikuttaa ihan kohtuulliselta. Pössö 404, 850 €.

https://www.nettiauto.com/peugeot/404/14803232

Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20