Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

sössö

Lainaus käyttäjältä: LPR - 30 tammikuu, 2025, 19:39Nyt on hinta kohdallaan...  :o  Suzuki Carry, 14000 €.

https://www.nettiauto.com/suzuki/carry/14829395
mitäköhän tolla olis tarkotus tehdä? Ajaahhan tommosella ei voi...

LPR

Lainaus käyttäjältä: sössö - 31 tammikuu, 2025, 11:51mitäköhän tolla olis tarkotus tehdä? Ajaahhan tommosella ei voi...
Voi tuollaisella ajaa, olen nähnyt. Ja umpikaapilla olen itsekin ajanut jonkunverran. Tosin nykyään en varmaan mahtuisi sisään.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

sössö

Lainaus käyttäjältä: LPR - 31 tammikuu, 2025, 11:56Voi tuollaisella ajaa, olen nähnyt. Ja umpikaapilla olen itsekin ajanut jonkunverran. Tosin nykyään en varmaan mahtuisi sisään.
Olen itekkin ajanut joo molemmilla malleilla, siihen perustuen kysymykseni esitinkin...toi vaan menee sinne harvojen autojen kategoriaan millä ei kertakaikkisesti tee nykypäivänä mitään.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: sössö - 31 tammikuu, 2025, 11:51mitäköhän tolla olis tarkotus tehdä? Ajaahhan tommosella ei voi...
Tossahan se lukee:
"Tarvitseeko yrityksesi mainos autoa"
Vielä on eilinen jossain.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 31 tammikuu, 2025, 12:11Tossahan se lukee:
"Tarvitseeko yrityksesi mainos autoa"
"Ettekä halua mainostaa isosti". Noitahan näkee aina siellä täällä tien varressa kun ei varmaan ole saanut lupaa pystyttää mainoskylttiä niin "parkkeerattu" joku aktiivipalveluksen taakse jättänyt umpikaappikuormuri sitä virkaa hoitamaan.
Kyllä on ihanaa!

(allekirjoitusta muokattu vihapostista ja tappouhkauksista johtuen)

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 31 tammikuu, 2025, 13:27"Ettekä halua mainostaa isosti". Noitahan näkee aina siellä täällä tien varressa kun ei varmaan ole saanut lupaa pystyttää mainoskylttiä niin "parkkeerattu" joku aktiivipalveluksen taakse jättänyt umpikaappikuormuri sitä virkaa hoitamaan.
Brosyyrit lavalle ja lavuri toiselle lavalle ja kiertämään messuja.

Asmo

Silloin kun nuo olivat uusia, niin yksi kaivinkoneurakoitsija ajoi täältä 100 km:n päästä pääkaupunkiseudulle työmaalle joka aamu ja illalla takaisin. Usein oli kauha tai löpötynnyri lavalla.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Asmo - 31 tammikuu, 2025, 14:13Silloin kun nuo olivat uusia, niin yksi kaivinkoneurakoitsija ajoi täältä 100 km:n päästä pääkaupunkiseudulle työmaalle joka aamu ja illalla takaisin. Usein oli kauha tai löpötynnyri lavalla.
Meilläkin on ollu ennen mun syntymää tollanen. Isä sano että matka katsastukseen n. 30km päähän oli aika hirvittävä.

Ymmärsin mitä tarkotti kun noita jouduin ajamaan yhdessä korjaamossa...ihan hirvee tuotos.

leivonharri

No, se oli sitä lama-aikaa muutenkin. Pitikin kärsiä.

LPR

Lainaus käyttäjältä: sössö - 31 tammikuu, 2025, 16:04Meilläkin on ollu ennen mun syntymää tollanen. Isä sano että matka katsastukseen n. 30km päähän oli aika hirvittävä.

Ymmärsin mitä tarkotti kun noita jouduin ajamaan yhdessä korjaamossa...ihan hirvee tuotos.
Tuollainen umpimalli oli exexex. työpaikalla. Itseasiassa tykkäsin ajaa sillä. Lyhyttä muutaman kilometrin tavarankuljetusta kaupunkialueella. Näppärä oli pyöritellä ja tavaraa mahtui riittävästi kyytiin.

LPR

Kesällä näin tuollaisesta Suzukista tehdyn asuntoauton. Oletettavasti yhden hengen malli.  ;D

Bantam

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 31 tammikuu, 2025, 13:27"Ettekä halua mainostaa isosti". Noitahan näkee aina siellä täällä tien varressa kun ei varmaan ole saanut lupaa pystyttää mainoskylttiä niin "parkkeerattu" joku aktiivipalveluksen taakse jättänyt umpikaappikuormuri sitä virkaa hoitamaan.

Itselle tuli heti pari mieleen, Mäntsälästä Lahteen päin joku km. pellolla on pitkään seisonut puoliperävaunurekka mikä mainostaa porakaivotoimijaa, 4-tien varrella jossain Leivonmäen tienoilla risteyksessä iso Sprintteri on toimittanut mainoskyltin virkaa jo useamman vuoden.

sössö

Lainaus käyttäjältä: LPR - 31 tammikuu, 2025, 17:51Tuollainen umpimalli oli exexex. työpaikalla. Itseasiassa tykkäsin ajaa sillä. Lyhyttä muutaman kilometrin tavarankuljetusta kaupunkialueella. Näppärä oli pyöritellä ja tavaraa mahtui riittävästi kyytiin.
siihen se on tehtykkin, mutta aika äkkiä tulee äitiä ikävä kun pikatiellä pomppii pikipaikasta ja routamontusta toiseen lämä tiskissä tollasen kanssa. Ja se lämä tiskissä tarkottaa verrattaen tasasella maalla 70-90kmh. Kierroksia on varmaa 5000, äänieristys nolla. Kaikki liikkeet nopeita ja kiikkeriä, ohjaus hidas.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LPR - 31 tammikuu, 2025, 17:53Kesällä näin tuollaisesta Suzukista tehdyn asuntoauton. Oletettavasti yhden hengen malli.  ;D
Oliko kiiltävän musta, verhot ikkunoissa ja lipputanko keulalla? :o
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

LPR

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 31 tammikuu, 2025, 18:46Oliko kiiltävän musta, verhot ikkunoissa ja lipputanko keulalla? :o
Ihan valkea ja "alkovikin" oli katolla. Mutta silti veikkaan, ettei asumismukavuus suurperheen lomamatkalla olisi ylimmillään.