Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Marklin

Daa.., onkos Nettiautossa kauan ollut tuollainen perseestä oleva meininki, ettei myydyistä autoista enää näy kuvia, vaan kaikissa on samanlainen harmaa ruutu, jossa lukee myyty ?

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 24 maaliskuu, 2025, 09:28Daa.., onkos Nettiautossa kauan ollut tuollainen perseestä oleva meininki, ettei myydyistä autoista enää näy kuvia, vaan kaikissa on samanlainen harmaa ruutu, jossa lukee myyty ?
uudistuksen myötä tuli, jokunen kk sitten.

rb

https://www.nettiauto.com/plymouth/cuda/14929303

Plymouth Cuda
1970




Ei hintaa, mutta ei mahda olla ihan halpa..

Carillo

Lainaus käyttäjältä: rb - 24 maaliskuu, 2025, 12:13https://www.nettiauto.com/plymouth/cuda/14929303

Plymouth Cuda
1970




Ei hintaa, mutta ei mahda olla ihan halpa..

Tämä myyjä on vähän väliä esitellyt kalustoaan Naamakirjassa. Onkohan "kokeilumielessä" myynnissä kun ei hintaa  :o

sössö

tai esittelee kalustoaan nettiautossa

Kyrpov

https://www.nettiauto.com/chevrolet/c10/14931210 Kolme suomessa ja moneskohan on myynnissä nyt hetkeen  ;D  Vaan aaah tässäkin hinta.

sössö

orggis perä ei todellakaa ollu "harva", mikäköhä perä sinne on laitettu ::)

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 24 maaliskuu, 2025, 18:56https://www.nettiauto.com/chevrolet/c10/14931210 Kolme suomessa ja moneskohan on myynnissä nyt hetkeen  ;D  Vaan aaah tässäkin hinta.
Ainakin kolme on lähiaikoina näkynyt. Pari ihan kunnollisen näköistä ja yksi taisi olla vähän laittoa vaativa.
Joskus oli myös camperin kanssa yksi myynnissä, liekö joku sama näistä kolmesta vai olisiko jo neljäs.

Kumma, että kaikki on vielä 250 kuutosella eikä ole kukaan tuonut dieseliä.

Aikanaan Brasiliassa nuo lava-autot näytti kaikki samalta, oli ford tai chevy.

Kuka/mikä taho noita on brasiliasta tuonut? Noita lavavehkeitä kun on muutama ja jokunen opala.
Mutta ei esim chevyn veraneioa, mikä olisi tuota b10:ä paremman näköinen. Ja olisihan siellä muutakin erikoista.

Markok

Toyopet loppua kopioiden
Ei tuoda erikoisia koska markkinat niin olemattomat, ihmiset haluaa samanlaisia kuin muillakin.

Kyrpov

Ja jos tuo on vielä kirjaimellisesti brasilian lada niin kuka sellaista haluais tuoda kasarilla/ysärillä jos on ollut hyvä valikoima pickupeissa

sössö

brasiliasta on myös mahdotonta tuoda mitään koska byrokraattinen paska.

Smirkelimies

https://www.blocket.se/annons/vasterbotten/lincoln_zephyr_coup_4_4_v12/1002479609

Joku moottorikelkkamuseo??? myy yllättävää kalustoa, Lincolnin lisäksi muitakin yhtä hienoja. Kahtelleet vissiin että nämä Lincolnin ja DeSoton tekemät kelkat on pirun huonoja mänemään umpisessa niin joutaa myyvä pois. Saaneeko telojakaan ennää?

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 25 maaliskuu, 2025, 19:10https://www.blocket.se/annons/vasterbotten/lincoln_zephyr_coup_4_4_v12/1002479609

Joku moottorikelkkamuseo??? myy yllättävää kalustoa, Lincolnin lisäksi muitakin yhtä hienoja. Kahtelleet vissiin että nämä Lincolnin ja DeSoton tekemät kelkat on pirun huonoja mänemään umpisessa niin joutaa myyvä pois. Saaneeko telojakaan ennää?
Nuo lyijykelkat eli leadsledit on tosiaan vähän huonoja umpihangessa.

Smirkelimies

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 25 maaliskuu, 2025, 19:45Nuo lyijykelkat eli leadsledit on tosiaan vähän huonoja umpihangessa.

https://www.blocket.se/annons/vasterbotten/desoto_custom_coup_3_9/1002479893

Taitaa olla harvinainen tommonen luukkulamppu- DeSoto kun ei ole ennen näkyny missään vastaavaa. Komia.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 25 maaliskuu, 2025, 20:19https://www.blocket.se/annons/vasterbotten/desoto_custom_coup_3_9/1002479893

Taitaa olla harvinainen tommonen luukkulamppu- DeSoto kun ei ole ennen näkyny missään vastaavaa. Komia.
Just oli uusimmassa Mobilistissa juttua sota-ajan säännöstelytaloudesta.



Olis kyllä komee eikä ihan älyttömän kalliskaan.