Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Pertti K


leivonharri



Carillo

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 25 maaliskuu, 2025, 23:06Uus hintaennätys Typhoonista https://bringatrailer.com/listing/1993-gmc-typhoon-28/

Katoin tuota hintaa ohimennen ja meinasin että miten joku menee noin halvalla. Seurasin osakekursseja toisella välilehdellä ja tajusin virheeni. Pilkku tuleekin tuhansien jälkeen  ;D

rb


Pande

Lainaus käyttäjältä: Pande - 20 heinäkuu, 2024, 11:11Ainoa Suomi-A112 myynnissä. Meinasin kirjoittaa että "taas", mutta kun tämän ikäisenä kaikesta on vähintään kolme vuotta aikaa niin sanotaan vaikka että 3-5 vuotta sitten olen viimeksi nähnyt ilmoitettavan. Lyhyempi aika kun olen itse auton nähnyt.



Autobianchi A112 -76 hintapyynnöllä 5 300 euroa.

Kun ei viime vuonna mennyt 5300 eurolla niin menisikö tänä vuonna 5500 eurolla.  :) Autobianchi A112.

sämpy

Aika erikoista että multa yritti pyytää tuosta yli kahdeksan tonnia.

Tuo yksilö on kyllä vaivaa säästämättä rakenneltu teknisesti vastaamaan saman aikakauden Abarth-mallia. Oma luku onko se sitten hyvä vai huono asia.

Pande

Jotenkin mallina sympaattinen tuo A112 vai onko se vaan kun ei niitä tuoreeltaan täällä näkynyt (ellei juuri tuota nimenomaista yksilöä sattunut bongaamaan) niin silmä ei tottunut ja näyttää sen vuoksi vähän erilaiselta kuin valtavirta.

Jos ylipäätään tuollaista olisi vailla niin ei vastaavankuntoista taitaisi muualtakaan tuohon nyt pyydettyyn hintaan saada. Ilmeisesti kohtalaisen paljon harrastusmielenkiintoa ainakin alkuperämaassaan. Mitä siellä näyttelyissä olen katsellut niin oikeat Abarthit ovat parin kymppitonnin hintaluokassa mutta ei tavallisetkaan versiot hyväkuntoisina kovin halpoja ole.

sämpy

Yleisempihän tuo on maailmalla autona kuin sisarmalli Fiat 127. Sinänsä vähän kaksijakoinen asia kun täällä uniikki ja maailmalla tosi yleinen, niin miten paljon kannattaa maksaa, kansainvälisesti ei varsinaisesti sijoitus? Ei tuu äkkiä mieleen toista mallia joka olisi muualla yleinen ja täällä näin harvinainen. No tietty 500, joka oli tänne liian pieni ja muualla kuitenkin paljon yleisempi kuin 600. Siinä sentään jälkituonti korjannut mutta tänne jälkituodut A112:set niin saako sormilla laskettua?

Smirkelimies


LPR

Tuosta Autobianchin muotoilusta tulee mieleen Honda N600.

leivonharri


Pertti K


Marklin


LPR

Kalliin keulapalan on hankkinut.