Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Ja kaikki oleellinen KITT kama hytistä uupuu.

signet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 30 maaliskuu, 2025, 19:41Ja kaikki oleellinen KITT kama hytistä uupuu.
Mutta mittariston saa alle kymppitonnilla...

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: LPR - 30 maaliskuu, 2025, 19:32Kalliin keulapalan on hankkinut.

On siinä sentäs pöläritkin lisäksi.


manha


leivonharri

Eli ei huolta, lohen punaisuus on vielä helposti palautettavissa.

rb



Smirkelimies

https://www.blocket.se/annons/1401799341

Kruunun kurssi vieläkin aika alhaalla. Tuommosen -52 Buickin hintaa jos saisi vähän tingittyä vaikka 185 000:een kruunuun, tekis se hieman yli 17 000 euroa. Liekö sitte paljo vai vähä.

LPR

Lainaus käyttäjältä: rb - 02 huhtikuu, 2025, 18:44https://www.nettiauto.com/chrysler/imperial/14947018

Imperial Grown
1963




Aika porno sisusta.. 8)


Kuva vääristää, on jotenkin käsitelty valotusta tms., eikä oikein ole onnistunut. Tiedän tuon auton jo ysärin alusta asti.


LPR

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 02 huhtikuu, 2025, 21:03:iwantit:  :drool:



Nyt olis.. :hiphopcar:  mun hintaluokassa!
Niin se piha pikkuhiljaa täyttyy...

LPR

Tuo Sotto ei lopunviimein paha olisi joksikin laulukiikuksi, jos siihen on lasit ja tärkeimmät pisteosat tallessa, mutta jos ne kaikki joutuu tekemään/haalimaan, niin työmaa pompsataa kummasti.

leivonharri


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 02 huhtikuu, 2025, 22:37Hanneksen vanha?
Ai prkle..
Olis pitäny ostaa pojalle tää.. :)) Unohtais Subarut! :))

Poika on siis Johannes..